Moderator bericht:

Zowel Luc als Frank hebben een eigen topic

Dat wel, maar dat kan hij niet bewijzen.Evaaa schreef:Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisd
Waarom heeft Paulien hem erin geluisd ?Evaaa schreef:Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisdMaar euh, denken doen we nog altijd van boven Brammeke, en niet met meneer Beneden
Tuurlijk, daarom dat ik zeg, nadenken doen we met wat bovenaan zit, niet onderaanLeWallon schreef:Waarom heeft Paulien hem erin geluisd ?Evaaa schreef:Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisdMaar euh, denken doen we nog altijd van boven Brammeke, en niet met meneer Beneden
Hij heeft ermee ingestemd hé zeg. Hij is oud en wijs genoeg om zelf na te denken.
Dat is zelfs geen aanvaardbare uitleg.nounake schreef:Er is maar één iemand die MISSCHIEN " Jana kan overhalen tot nadenken, en dat is Pauline want die weet heel goed dat ze van in 't begin alles heeft gedaan om Bram zover te krijgen en met al haar gestook en zogezegde compassie omdat Jana vervelend deed is ze erin gelukt ! Dat is natuurlijk geen afdoend excuse voor Bram maar toch een beetje een uitleg ...
Toen ik haar gisteren zag praten met Julia denk ik dat ze ondanks alles Bram nog steeds ziet zitten. Verliefdheid kan toch wreed zijn, zo moeder zo dochternounake schreef:Er is maar één iemand die MISSCHIEN " Jana kan overhalen tot nadenken, en dat is Pauline want die weet heel goed dat ze van in 't begin alles heeft gedaan om Bram zover te krijgen en met al haar gestook en zogezegde compassie omdat Jana vervelend deed is ze erin gelukt ! Dat is natuurlijk geen afdoend excuse voor Bram maar toch een beetje een uitleg ...