Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Die blindheid wens ik niemand toe maar Peggy blijft de verwende teut die als het haar uitkomt
dingen van een ander afpakt, zoals bijvoorbeeld : mannen.

Het ergste : een kindje krijgen, laten aborteren omdat ze de vader niet kon strikken, dat moet dood. Simpel.
Ann redt het leven van Sandrientje door adoptie.
Dat kind stond ook de lange reizen in de weg maar haar eigen moeder mocht het niet bijhouden.
Ze wil haar eigen kindje daar niet zien als ze tussendoor thuis is.
Dan pakt ze achter ieders rug om de man van haar zwangere zus alsnog af, die niet wist dat hij de vader was.
Eens dat gelukt sleept ze de adoptiemoeder doodleuk voor het gerecht...ach ja, ze wil dat kind weer wel.

Tot zover het visitekaartje van Peggy.
Die is toch wel een erg éénzijdige versie van de feiten. Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat dat van die lange reizen en dat van het kindje niet willen zien als ze tussendoor thuis was drogredenen waarom om het echte probleem te verbergen:d dat ze zwanger was van de man van haar zus. En ze had zich al bedacht kort voor de officiële uitspraak van de adoptie toen ze al terug samen was met Tom, maar het was Tom die niet wilde, wat zeg ik de lafaard dierf het kindje van zijn zus niet afnemen.
Summer85 schreef:Hoe boertig kan je zijn om te vragen aan iemand om meter te mogen zijn! En dan wat, ga je op den duur ook bezoekrecht eisen??

Ze wentelt zich in zelfmedelijden, stelt zich verschrikkelijk aan en profiteert er ondertussen nog eens dubbel en dik van.
Bij mijn weten kan je tot nader oder geen bezoekrecht opeisen voor een pete- of metekindje. Ik zie dus niet in waarom ze dit ook maar zou overwegen.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Het is en blijft Peggy ... je weet maar nooit
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Als een vriendin bezie ik Peggy ook niet echt van Femke. Het enige dat ze doet is steeds eisen stellen zoals getuige van hare trouw te zijn en meehelpen in de kerk om alles klaar te maken en ook nog eens haar vrijgezellenfuif organiseren en als ik mij niet vergis moest ze er ook bij zijn voor haar trouwkleed soms liet Femke wel merken dat ze er geen zin in had maar Peggy die verstaat geen nee. Heeft ze er ooit maar eens gedacht dat dit moeilijk kon zijn voor Femke?
En haar gezaag dat Femke geen contact met haar opnam als ze in de gevangenis zat, het draait altijd maar om haar zelf.
Femke is misschien geen heilige maar als ik als vriendin Peggy of Femke zou moeten kiezen dan is mijn keuze snel gemaakt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:En ze had zich al bedacht kort voor de officiële uitspraak van de adoptie toen ze al terug samen was met Tom,
Dat klopt, want dat Tom de man van haar zus was, hield Peggy niet tegen om een affaire met hem te beginnen. En daarna is ze gewoon stapje voor stapje verder gegaan om het voor haar "perfecte gezinnetje" te realiseren. Alleen wilde ze niet voor Sandrine zorgen, maar samen met hem wél. Ze gingen zelfs zo ver dat ze Ann voor de rechtbank sleepten met een hoop smerige leugens en uitspraken; allemaal om Sandrine alsnog terug te krijgen.
Er kan veel van Peggy gezegd worden, maar niet dat ze ooit aan een ander denkt. Haar geluk staat voorop en iedereen moet daarvoor buigen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

zanacht schreef:Als een vriendin bezie ik Peggy ook niet echt van Femke. Het enige dat ze doet is steeds eisen stellen zoals getuige van hare trouw te zijn en meehelpen in de kerk om alles klaar te maken en ook nog eens haar vrijgezellenfuif organiseren en als ik mij niet vergis moest ze er ook bij zijn voor haar trouwkleed soms liet Femke wel merken dat ze er geen zin in had maar Peggy die verstaat geen nee. Heeft ze er ooit maar eens gedacht dat dit moeilijk kon zijn voor Femke?
En haar gezaag dat Femke geen contact met haar opnam als ze in de gevangenis zat, het draait altijd maar om haar zelf.
Femke is misschien geen heilige maar als ik als vriendin Peggy of Femke zou moeten kiezen dan is mijn keuze snel gemaakt.
Ze passen nog minder bij elkaar als Marianne en Jenny
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Een keer heeft ze zichzelf wel langs de kant geschoven toen ze "ons Bi" op de hoogte bracht dat Tom een privédetective op haar gezet had om Robin op te eisen. Maar dat was ook niet helemaal belangeloos.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat was zeker niet belangeloos. Ze wou niet dat Tom zijn recht op vaderschap kreeg wat zou betekenen dat zijn zoontje soms bij hen was. Dat mocht niet van haar. Ze kregen Sandrine niet, dus hij Robin ook niet. Tom kreeg vlakaf te horen
dat ze niet voor "een ander", let op : niet "uw" kind zou zorgen. Dat heeft tot hun definitieve breuk geleid.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Volgens mij zal Peggy wel blij zijn, ze mag tenslotte meter zijn van Peters kindje :greetings-clappingyellow:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Volgens mij zal Peggy wel blij zijn, ze mag tenslotte meter zijn van Peters kindje :greetings-clappingyellow:
Dat zal ze vast heel fijn vinden inderdaad! :mrgreen: :lol:

En mocht ze onverhoopt toch lichtjes gefrustreerd zijn door de situatie, dan heeft ze binnenkort nog een lading doopsuiker-eendjes over die ze kan verzuipen. Dat lucht vast op... :twisted:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Oef 't is zover, ze moet de man teruggeven die ze inpikte en Rosa " stond erbij en ze keek ernaar " zoals in 't liedje.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

... maar Femke was natuurlijk wel eerst vreemd gegaan met haar halfbroer. Het is en blijft wel erg voor Peggy vind ik en zeker omdat ze nu ook nog (terug) blind is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Lazylady schreef:... maar Femke was natuurlijk wel eerst vreemd gegaan met haar halfbroer. Het is en blijft wel erg voor Peggy vind ik en zeker omdat ze nu ook nog (terug) blind is.
En ook omdat ze zelf geen kinderen meer kan krijgen...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:En ook omdat ze zelf geen kinderen meer kan krijgen...
Ook al!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Lazylady schreef:... maar Femke was natuurlijk wel eerst vreemd gegaan met haar halfbroer. Het is en blijft wel erg voor Peggy vind ik en zeker omdat ze nu ook nog (terug) blind is.
En ook omdat ze zelf geen kinderen meer kan krijgen...
Ik heb er ook echt wel mee te doen. Je zult zo'n nieuws in je schoot geworpen krijgen... :(
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Op zichzelf bekeken is waar Peggy nu door moet met deze bekentenis van Peter heel erg.

In een ruimer perspectief moest dit ervan komen. Ze begon met Peter die er toen onderdoor zat. Femke zwanger, haar halfbroer zorgt voor de adoptie, had seks met haar. Nog voor Peter alles op een rij kan zetten, palmt ze hem in. Tegelijk ging ze Femke als beste vriendin opbeuren ( ! ). Peggy voelde altijd al wat er tussen Peter en Femke was. Vandaar Femke overal in betrekken met haar huwelijk en zelfs dat plakkerig " lieveke ". Ik hoop voor Peggy dat ze zich nu vrij voelt want dat is wat nu gebeurt. Femke kon al die ellende voorkomen, maar is geboren om de verkeerde beslissingen te nemen.
0 x
Gesloten