Die is toch wel een erg éénzijdige versie van de feiten. Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat dat van die lange reizen en dat van het kindje niet willen zien als ze tussendoor thuis was drogredenen waarom om het echte probleem te verbergen:d dat ze zwanger was van de man van haar zus. En ze had zich al bedacht kort voor de officiële uitspraak van de adoptie toen ze al terug samen was met Tom, maar het was Tom die niet wilde, wat zeg ik de lafaard dierf het kindje van zijn zus niet afnemen.ranske schreef:Die blindheid wens ik niemand toe maar Peggy blijft de verwende teut die als het haar uitkomt
dingen van een ander afpakt, zoals bijvoorbeeld : mannen.
Het ergste : een kindje krijgen, laten aborteren omdat ze de vader niet kon strikken, dat moet dood. Simpel.
Ann redt het leven van Sandrientje door adoptie.
Dat kind stond ook de lange reizen in de weg maar haar eigen moeder mocht het niet bijhouden.
Ze wil haar eigen kindje daar niet zien als ze tussendoor thuis is.
Dan pakt ze achter ieders rug om de man van haar zwangere zus alsnog af, die niet wist dat hij de vader was.
Eens dat gelukt sleept ze de adoptiemoeder doodleuk voor het gerecht...ach ja, ze wil dat kind weer wel.
Tot zover het visitekaartje van Peggy.
Bij mijn weten kan je tot nader oder geen bezoekrecht opeisen voor een pete- of metekindje. Ik zie dus niet in waarom ze dit ook maar zou overwegen.Summer85 schreef:Hoe boertig kan je zijn om te vragen aan iemand om meter te mogen zijn! En dan wat, ga je op den duur ook bezoekrecht eisen??
Ze wentelt zich in zelfmedelijden, stelt zich verschrikkelijk aan en profiteert er ondertussen nog eens dubbel en dik van.