Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Peggy pakt de man af van haar zwangere halfzus Bianca. Peggy pakt haar moeder de kans af om 'n kleinkindje groot te brengen. Peggy verhindert Tom om zijn zoontje Robin te zien. Peggy wil Sandrientje die ze door Ann liet adopteren afpakken. Dat lukt niet voor het gerecht. Peggy pakt de man af van Femke, nog voor die hun dramatisch situatie konden verwerken. Het mag eens andersom, en ik heb er geen medelijden mee dat Peter het afbolt. Die twee pasten niet bij elkaar, dat was nooit een koppel, maar nu blind zijn hoeft niet. Het was goed dat die vreselijke periode voorbij was.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Ik hoop dat ze uiteindelijk weer kan zien. Vind dat als kijker echt niet plezant. Waarschijnlijk een zoveelste move van de scenaristen om het moment vd waarheid uit te stellen en de kijker in spanning te houden.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat is het inderdaad. Gewoon uitstel van het moment dat Peter het zegt. Los daarvan mag ze rap terug zien want blind zijn is te erg. Dat Peter het niet laat samenvallen met wat hij ging zeggen is ook menselijk.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Djenner schreef:Ik hoop dat ze uiteindelijk weer kan zien. Vind dat als kijker echt niet plezant. Waarschijnlijk een zoveelste move van de scenaristen om het moment vd waarheid uit te stellen en de kijker in spanning te houden.
Peggy was al enkele afleveringen aan het klagen over roodheid en irritatie aan haar ogen, begin deze week voelde ik die plotwending al aankomen, Peter zou een beslissing in haar nadeel nemen en net dan wordt ze terug blind. Een typische thuis truk om hét moment nog uit te stellen. Uiteindelijk zal ze het wel te weten komen, de vraag is enkel op welke manier en wanneer. Misschien willen de scenaristen dit wel houden voor de seizoensfinale?ranske schreef:Dat is het inderdaad. Gewoon uitstel van het moment dat Peter het zegt. Los daarvan mag ze rap terug zien want blind zijn is te erg. Dat Peter het niet laat samenvallen met wat hij ging zeggen is ook menselijk.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik hoop eerlijk gezegd dat Peggy geen 3 maanden blind moet zijn....Nickos schreef:Misschien willen de scenaristen dit wel houden voor de seizoensfinale?
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dat hoopt iedereen denk ikannekeHU schreef:Ik hoop eerlijk gezegd dat Peggy geen 3 maanden blind moet zijn....Nickos schreef:Misschien willen de scenaristen dit wel houden voor de seizoensfinale?
0 x
-
exsencon
- x 435
En dat is nu niet ik die het zeg hé! Maar dat ze bij Lowieke te rade moet gaan dat is nogal evident. Die weet alles over oogskes!Djenner schreef:Misschien gaat ze naar Mexico waar je ogen kan laten groeien ( vraag het aan Lowieke)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Gelieve ontopic te blijven - herkauwen wordt in de wei gedaan, niet op ons forum... 
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Je kan met heel veel geluk snel een donor vinden, een beetje zoals de lotto winnen, maar twee keer op korte periode?
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik kan alleen maar vaststellen dat ogen een zeer delicaat onderwerp zijn op dit Forum, zo delicaat dat sommige posts gewoon verdwijnen. Als het ware niet gezien zou ik zeggen. Nochtans zijn ogen een zeer belangrijk zintuig en in haar huidige situatie zeker voor Peggy. 
0 x
-
ikke
- x 435
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Nu is't echt wel genoeg, hoor!exsencon schreef:Ik kan alleen maar vaststellen dat ogen een zeer delicaat onderwerp zijn op dit Forum, zo delicaat dat sommige posts gewoon verdwijnen. Als het ware niet gezien zou ik zeggen. Nochtans zijn ogen een zeer belangrijk zintuig en in haar huidige situatie zeker voor Peggy.
0 x
-
exsencon
- x 435
Moderator bericht:tvx1 schreef:Nu je het zegt, hier zijn een paar posts, waaronder één van mij, zomaar verdwenen. Ik vind het van weinig fatsoen getuigen om zomaar zonder enige vorm van uitleg posts te verwijderen en dan verder te converseren alsof deze posts nooit bestaan hebben.exsencon schreef:Ik kan alleen maar vaststellen dat ogen een zeer delicaat onderwerp zijn op dit Forum, zo delicaat dat sommige posts gewoon verdwijnen. Als het ware niet gezien zou ik zeggen. Nochtans zijn ogen een zeer belangrijk zintuig en in haar huidige situatie zeker voor Peggy.![]()
![]()
Het is een kleine moeite om er een moderator kadertje over te zetten in plaats van zomaar te verwijderen of om een persoonlijk berichtje te sturen naar de gebruiker wiens post je verwijderd.
Die niet luisteren wil, moet voelen, en daarom verdwijnen er soms berichten "spoorloos". Als mensen echt geen moeite willen doen om opmerkingen te lezen, of die gewoonweg negeren, mag er niet verwacht worden dat de moddies maar zullen blijven argumenteren.
Dat zijn vrijwilligers die de forumregels toepassen.
Dat zijn vrijwilligers die de forumregels toepassen.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik moet zeggen, ik kreeg wel de kriebels van Peggy's koude blik. Volgens mij is ze trouwens ook doof geworden...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

De een schiet in de paniek als het bier verdwenen is de ander als de treurwilg verdwenen is. Als Peggy niet uitkijkt belandt ze dadelijk nog op de PAAZ
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt