Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door nounake »

Dat zeemzoete en kinderlijke toontje van Peggy steeds weer :twisted: :twisted: :boo: :boo: :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ergerlijk, ik stak het lang op haar handicap maar dat is het niet, zij is gewoon zo.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peggy is geopereerd? Ik ben benieuwd...
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Eigenlijk vind ik dat het 'blind zijn' van Peggy te snel is afgehaspeld. Het had geloofwaardiger geweest mocht ze een jaar ofzo blind geweest zijn ipv enkele weken.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Omega schreef:Eigenlijk vind ik dat het 'blind zijn' van Peggy te snel is afgehaspeld. Het had geloofwaardiger geweest mocht ze een jaar ofzo blind geweest zijn ipv enkele weken.

Kan, maar geloofwaardigheid is niet meteen de prioriteit van de Thuis-scenaristen he.

Luc mocht ook meteen naar huis, de zwangerschap van Femke duurt ook korter dan normaal, Frank die al aan het werken is, terwijl zijn hand nog in de windels zit, Lowieke die normaal nu een jaar of veertien zou zijn... :crazy:

Een kniesoor die over dit soort dingen valt, toch.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat ze de verhaallijn niet uitgeput hebben. De moeilijkheden van bind zijn werden wel even kort aangeraakt maar te weinig.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:Ik weet het, maar ik heb het gevoel dat ze de verhaallijn niet uitgeput hebben. De moeilijkheden van bind zijn werden wel even kort aangeraakt maar te weinig.
Dat hebben ze indertijd al meer dan genoeg gedaan met Marie. Het was niet nodig om dat nog eens uitgebreid te doen met Peggy.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
Omega schreef:Eigenlijk vind ik dat het 'blind zijn' van Peggy te snel is afgehaspeld. Het had geloofwaardiger geweest mocht ze een jaar ofzo blind geweest zijn ipv enkele weken.

Kan, maar geloofwaardigheid is niet meteen de prioriteit van de Thuis-scenaristen he.

Luc mocht ook meteen naar huis, de zwangerschap van Femke duurt ook korter dan normaal, Frank die al aan het werken is, terwijl zijn hand nog in de windels zit, Lowieke die normaal nu een jaar of veertien zou zijn... :crazy:

Een kniesoor die over dit soort dingen valt, toch.
Hoezo de zwangerschap van Femke duurt korter dan normaal?
Moderator bericht:
Dit is het topic van Peggy :!:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat Peggy naar huis mocht voor de dokter het verband er afhaalde vond ik toch wel heel raar !
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

nounake schreef:Dat Peggy naar huis mocht voor de dokter het verband er afhaalde vond ik toch wel heel raar !
Inderdaad, hebben juist dezelfde bemerking gemaakt. Ook over het feit dat het Peter was die het verband moest verwijderen. Ik denk, dat zelfs een thuisverpleegster dat niet mag doen. De draadjes van een operatie worden toch ook verwijderd door een arts. En zoals iemand anders hier al opmerkte : ik heb ook gedacht, wat was nu het nut of de bedoeling van deze verhaallijn ? De korte verschijning van Els ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond het ook opmerkelijk dat er rondom de ogen van Peggy niets te zien was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Ik vond het ook opmerkelijk dat er rondom de ogen van Peggy niets te zien was.
Enkel het hoornvlies wordt vervangen, en dat zit in het oog zelf. Het gaat maar om een klein schijfje...
Tijdens de operatie wordt geen kracht gezet ofzo, dus blauwe plekken krijg je er niet van, en ook rondom het oog wordt er niks gedaan verder. Dat je aan de buitenkant van het oog niks vreemds ziet, is dus wel normaal...

Maar de rest van die operatie wordt inderdaad wel heel simpel voorgesteld in Thuis. Normaal lig je wel een paar dagen in het ziekenhuis bijvoorbeeld... Je kunt je echter afvragen wat er leuker is op beeld; Peggy die een paar dagen met watjes op haar ogen niks ligt te doen in het ziekenhuis, of meteen een "grande finale" met Peter die onthult of de operatie gelukt is :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Christel schreef:Maar de rest van die operatie wordt inderdaad wel heel simpel voorgesteld in Thuis. Normaal lig je wel een paar dagen in het ziekenhuis bijvoorbeeld...
Niet altijd, kijk maar op de website die ik gedeeld heb in Wat niet klopt in Thuis.
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:
Christel schreef:Maar de rest van die operatie wordt inderdaad wel heel simpel voorgesteld in Thuis. Normaal lig je wel een paar dagen in het ziekenhuis bijvoorbeeld...
Niet altijd, kijk maar op de website die ik gedeeld heb in Wat niet klopt in Thuis.
Ik heb het inmiddels gelezen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe laag gaat de décolleté van Peggy nog zakken ? :lol: :lol: :crazy: :crazy:
0 x
Gesloten