Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door Tiboko »

Bij Judith was het anders de laatste tijd ook geen dolle pret, dus Judiths uitspraak was dubbel ongepast !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Als ze Jens nu gewoon eventjes met rust zouden laten zodat hij het allemaal wat kan laten bezinken. Maar nee, de hele tijd "sorry" opdringen om er maar zelf vanaf te zijn. Erg egoïstisch volgens mij. (Beetje zoals Femke... :roll: )
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

De nagel op de kop.
Ze komt hulp vragen aan Jens om zich beter te voelen. Zielig zoals die twee zaten te eten om te tonen dat ze het goed willen maken. Dat is dan advokaat en dokter en die komen op NIETS ANDERS dan dit ???
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zich druk maken om het kind dat er niet is en het kind dat er wel is verwaarlozen, heel knap Judith :-?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad een aparte gang van zaken. Ze lijkt dat manneke wel helemaal vergeten te zijn... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het thema vechtscheidingen hebben we nog niet gehad. Net zo min als oudere werknemers die niet meer mee kunnen ... Wat gaan we nog krijgen ?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

@ Johan1969 Een voedingsschandaal bij de Zus en zo.

Pff waarom denkt Judith alleen maar aan zichzelf? Als haar dochter op dit moment gelukkiger is bij haar vader dan bij haar, dan is dat maar zo! Moet ze nu heel de boel verstieren enkel voor haar eigen ego en gemoedsrust? Ze is niet bepaald van de slimsten want op deze manier duwt ze juist haar dochter van zich af. Oké Kurt gedroeg zich misschien een beetje arrogant en zelfverzekerd maar dat weet ze toch? IPV dat ze nu aan het belang van haar dochter denkt, denkt ze enkel aan haar eigen ik. Zucht. Echt een grafactie om nu juridische stappen te willen ondernemen enkel omdat mevrouw haar zin niet krijgt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Precies. Ik had plaatsvervangende schaamte door Judith. Hoe kan Emma in rust haar examens studeren bij Judith als ze nu zelfs nog niet terug wil komen. Een echte moeder stelt de rust waarmee Emma kan studeren voorop ook al is dat nu bij haar vader,voor mijn part op de Zuidpool.

Maar neen, dit KOLOSSAAL ego geeft haar kind nog liever juist nu de bijkomende spanningen van een rechtszaak.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Judith zit snel op haar paard.. Kurt moet eigenlijk niet zoveel moeite doen en ze zou hem onderhand wel moeten kennen en dan toch nog zo reageren.. Waar is dat toch goed voor? Ze zou het inderdaad beter wat laten bezinken en Emma gewoon nog wat meer tijd geven.. Het is precies een wedstrijd.. :roll:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik vond het gisteren echt wel een karikaturale scène van beide partijen. En heel erg voorspelbaar, precies een komedie, maar ook dat hoort bij een soap, me dunkt?! :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik begrijp Judith wel. Ze wil haar dochter toch ook bij haar. En ik denk dat moederinstincten sterker zijn dan vaderinstincten. Iedereen heeft overgereageerd, er is uiteindelijk niks gebeurd.

En waar zit Emma als Kurt n lange vlucht heeft en s nachts niet thuis is ? Zit er dan s nachts n babysit ? Kurt heeft geen partner, dus dan zou Emma alleen thuis zijn ? Daar is ze toch nog iets te jong voor.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Kurt heeft al zijn verlof opgenomen, dat heeft hij gezegd.

En natuurlijk wil Judith haar dochter bij haar - maar ze zou beter wat geduld hebben nu.
Emma gaan terughalen via de rechtbank is wel het allerslechtste idee op dit moment.

Ze heeft zich al 1 keer overhaast gemoeid, jammer dat ze daar niks uit geleerd heeft.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:Ik vond het gisteren echt wel een karikaturale scène van beide partijen. En heel erg voorspelbaar, precies een komedie, maar ook dat hoort bij een soap, me dunkt?! :lol:
dat zal wel want ik kan me niet indenken dat een koppel ouders zich zo zouden gedragen in 't bijzijn van de directeur van hun dochter's school !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik schrik van niks meer ! En elke kans die Kurt kan benutten om Judith als de slechte af te schilderen, zal hij niet onbenut laten.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ligt het nu aan mij of is het vreemd dat een moeder van twee kinderen nog niet zelfstandig kan koken?
0 x
Plaats reactie