Breaking Bad
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Breaking Bad
En ik heb gisteren genoten van een heftige eerste aflevering van het vierde seizoen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Nu zondag wordt de allerlaatste en extra lange aflevering uitgezonden in Amerika. De spanning die de laatste weken is opgebouwd, alles wat er gebeurd is... ik heb héél hoge verwachtingen en kijk er naar uit maar vindt het ook spijtig dat het daarna écht gedaan is. Nu maar hopen dat ik maandag overdag geen spoilers tegenkom voor ik de aflevering heb kunnen zien, en geen zorgen lord F., ik zal zeker niet verklappen hoe het eindigt
.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Geloof me >> je zou hetzelfde lot kunnen ondergaan als Vincent in de eerste aflevering van seizoen 4 als je dat doet.Nickos schreef:Nu zondag wordt de allerlaatste en extra lange aflevering uitgezonden in Amerika. De spanning die de laatste weken is opgebouwd, alles wat er gebeurd is... ik heb héél hoge verwachtingen en kijk er naar uit maar vindt het ook spijtig dat het daarna écht gedaan is. Nu maar hopen dat ik maandag overdag geen spoilers tegenkom voor ik de aflevering heb kunnen zien, en geen zorgen lord F., ik zal zeker niet verklappen hoe het eindigt.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Mensen die spoilers weggeven aan mensen waarvan ze weten dat die het nog niet gezien hebben zijn het irritantste soort mensen :p. Hopelijk voor jou kom je het einden wel niet ergens tegen op internet.lord F. schreef:Geloof me >> je zou hetzelfde lot kunnen ondergaan als Vincent in de eerste aflevering van seizoen 4 als je dat doet.Nickos schreef:Nu zondag wordt de allerlaatste en extra lange aflevering uitgezonden in Amerika. De spanning die de laatste weken is opgebouwd, alles wat er gebeurd is... ik heb héél hoge verwachtingen en kijk er naar uit maar vindt het ook spijtig dat het daarna écht gedaan is. Nu maar hopen dat ik maandag overdag geen spoilers tegenkom voor ik de aflevering heb kunnen zien, en geen zorgen lord F., ik zal zeker niet verklappen hoe het eindigt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat bepaal je zelf hé.
Nu, ben ook fan van Breaking Bad op Facebook en behoed me erop om hun status-updates niet te lezen. 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
lord F.
- Poster rang 5

Straks de tweede aflevering van seizoen 4.Poolaapje schreef:'t Is gedaan.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als ik nu een slecht karakter had, zou ik zeggen dat je me niet te hard moet uitdagen of ik zet hier het einde.
Al chance heb ik geen slecht karakter.
Het einde is ook echt wel een einde, er zijn natuurlijk wel personages waar over gespeculeerd kan worden hoe hun leven verder gaat na de serie, maar het verhaal is rond.
Het einde is ook echt wel een einde, er zijn natuurlijk wel personages waar over gespeculeerd kan worden hoe hun leven verder gaat na de serie, maar het verhaal is rond.
0 x

- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ga anders is kijken op het imdb message board :p, het aantal domme mensen die speculeren over personages die volgens hen nog leven of net niet (terwijl de laatste aflevering toch echt duidelijk was daarin) is écht groot.Poolaapje schreef:Als ik nu een slecht karakter had, zou ik zeggen dat je me niet te hard moet uitdagen of ik zet hier het einde.Al chance heb ik geen slecht karakter.
![]()
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ze zijn 'Walt Jr. eating breakfast' vergeten!Poolaapje schreef:Iets voor u Lord F.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
lord F.
- Poster rang 5

lol, 2 weken geleden was er trouwens de befaamde oneliner "I am the one who knocks."Poolaapje schreef:Iets voor u Lord F.
0 x
-
Lazylady
- x 435
En kwam er daar ook niet "I am you knock!" achter?lord F. schreef:]lol, 2 weken geleden was er trouwens de befaamde oneliner "I am the one who knocks."
Elke keer als die zin in mijn kop schiet zit ik met een smile tot achter m'n oren.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nee, "I'm not in danger, I am the danger" kwam er nog net voor.Lazylady schreef:En kwam er daar ook niet "I am you knock!" achter?lord F. schreef:]lol, 2 weken geleden was er trouwens de befaamde oneliner "I am the one who knocks."
Elke keer als die zin in mijn kop schiet zit ik met een smile tot achter m'n oren.
0 x