Breaking Bad

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Breaking Bad

Bericht door lord F. »

En ik heb gisteren genoten van een heftige eerste aflevering van het vierde seizoen. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Nu zondag wordt de allerlaatste en extra lange aflevering uitgezonden in Amerika. De spanning die de laatste weken is opgebouwd, alles wat er gebeurd is... ik heb héél hoge verwachtingen en kijk er naar uit maar vindt het ook spijtig dat het daarna écht gedaan is. Nu maar hopen dat ik maandag overdag geen spoilers tegenkom voor ik de aflevering heb kunnen zien, en geen zorgen lord F., ik zal zeker niet verklappen hoe het eindigt :D.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:Nu zondag wordt de allerlaatste en extra lange aflevering uitgezonden in Amerika. De spanning die de laatste weken is opgebouwd, alles wat er gebeurd is... ik heb héél hoge verwachtingen en kijk er naar uit maar vindt het ook spijtig dat het daarna écht gedaan is. Nu maar hopen dat ik maandag overdag geen spoilers tegenkom voor ik de aflevering heb kunnen zien, en geen zorgen lord F., ik zal zeker niet verklappen hoe het eindigt :D.
Geloof me >> je zou hetzelfde lot kunnen ondergaan als Vincent in de eerste aflevering van seizoen 4 als je dat doet. :mrgreen:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

lord F. schreef:
Nickos schreef:Nu zondag wordt de allerlaatste en extra lange aflevering uitgezonden in Amerika. De spanning die de laatste weken is opgebouwd, alles wat er gebeurd is... ik heb héél hoge verwachtingen en kijk er naar uit maar vindt het ook spijtig dat het daarna écht gedaan is. Nu maar hopen dat ik maandag overdag geen spoilers tegenkom voor ik de aflevering heb kunnen zien, en geen zorgen lord F., ik zal zeker niet verklappen hoe het eindigt :D.
Geloof me >> je zou hetzelfde lot kunnen ondergaan als Vincent in de eerste aflevering van seizoen 4 als je dat doet. :mrgreen:
Mensen die spoilers weggeven aan mensen waarvan ze weten dat die het nog niet gezien hebben zijn het irritantste soort mensen :p. Hopelijk voor jou kom je het einden wel niet ergens tegen op internet. :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dat bepaal je zelf hé. :) Nu, ben ook fan van Breaking Bad op Facebook en behoed me erop om hun status-updates niet te lezen. :)
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

't Is gedaan. :(
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:'t Is gedaan. :(
Straks de tweede aflevering van seizoen 4. :mrgreen:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Als ik nu een slecht karakter had, zou ik zeggen dat je me niet te hard moet uitdagen of ik zet hier het einde. :twisted: Al chance heb ik geen slecht karakter. :mrgreen:

Het einde is ook echt wel een einde, er zijn natuurlijk wel personages waar over gespeculeerd kan worden hoe hun leven verder gaat na de serie, maar het verhaal is rond.
0 x
Afbeelding
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Poolaapje schreef:Als ik nu een slecht karakter had, zou ik zeggen dat je me niet te hard moet uitdagen of ik zet hier het einde. :twisted: Al chance heb ik geen slecht karakter. :mrgreen:

Het einde is ook echt wel een einde, er zijn natuurlijk wel personages waar over gespeculeerd kan worden hoe hun leven verder gaat na de serie, maar het verhaal is rond.
Ga anders is kijken op het imdb message board :p, het aantal domme mensen die speculeren over personages die volgens hen nog leven of net niet (terwijl de laatste aflevering toch echt duidelijk was daarin) is écht groot.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Iets voor u Lord F.
Afbeelding
0 x
Afbeelding
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Poolaapje schreef:Iets voor u Lord F.
Afbeelding
Ze zijn 'Walt Jr. eating breakfast' vergeten!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

:lol:
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:Iets voor u Lord F.
Afbeelding
lol, 2 weken geleden was er trouwens de befaamde oneliner "I am the one who knocks." :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:]lol, 2 weken geleden was er trouwens de befaamde oneliner "I am the one who knocks." :mrgreen:
En kwam er daar ook niet "I am you knock!" achter?
Elke keer als die zin in mijn kop schiet zit ik met een smile tot achter m'n oren. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
lord F. schreef:]lol, 2 weken geleden was er trouwens de befaamde oneliner "I am the one who knocks." :mrgreen:
En kwam er daar ook niet "I am you knock!" achter?
Elke keer als die zin in mijn kop schiet zit ik met een smile tot achter m'n oren. :mrgreen:
Nee, "I'm not in danger, I am the danger" kwam er nog net voor. :mrgreen:
0 x
Plaats reactie