Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door nounake »

Bof, dat blinde spelen , soit maar inderdaad het is haar babymanier van praten dat opvalt ...dat zal mama Rosa natuurlijk vertederen van haar "snuiteke" Grrrrrr ik vind dat een onnoemlijk naampje , zo'n beetje zoals poepie vroeger en prutsemie . ..
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

johan1969 schreef:Hoe heet die actrice in t echt ?
Ann Overath. En blind sinds 1998 ten gevolge van suikerziekte.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Ik heb al een tijdje een bedenking bij Peggy : iedere keer als er iemand binnenkomt vraagt zij wie het is. Gisteren bij Marianne zegt zij dat die haar parfum zo sterk doordat zij nu veel beter ruikt nu zij blind is. Waarom vraagt zij dan altijd aan Mayra of Simonne wie ze zijn als die binnenkomen ? Want ik kan me niet voorstellen dat Mayra en Simonne zonder parfum (of eau de toilette) buitenkomen. En ik denk dat vooral Mayra ook wel een goed en duur parfum gebruikt.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

martha schreef:Ik heb al een tijdje een bedenking bij Peggy : iedere keer als er iemand binnenkomt vraagt zij wie het is. Gisteren bij Marianne zegt zij dat die haar parfum zo sterk doordat zij nu veel beter ruikt nu zij blind is. Waarom vraagt zij dan altijd aan Mayra of Simonne wie ze zijn als die binnenkomen ? Want ik kan me niet voorstellen dat Mayra en Simonne zonder parfum (of eau de toilette) buitenkomen. En ik denk dat vooral Mayra ook wel een goed en duur parfum gebruikt.
Dat kan wel zijn maar Peggy weet toch niet wie welk parfum gebruikt .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Ik heb een stuk of 35 vrouwelijke collega's - daarvan is er eentje die regelmatig parfum opdoet - alle anderen niet.

Wat mij wel opvalt: sinds Peggy haar eigen haar niet meer kan stylen, ligt het veel beter dan vroeger... :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ik heb een stuk of 35 vrouwelijke collega's - daarvan is er eentje die regelmatig parfum opdoet - alle anderen niet.

Wat mij wel opvalt: sinds Peggy haar eigen haar niet meer kan stylen, ligt het veel beter dan vroeger... :whistle:
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

satine schreef:Wat mij wel opvalt: sinds Peggy haar eigen haar niet meer kan stylen, ligt het veel beter dan vroeger...
Grappig dat je dat opmerkt. Ik vind juist dat het minder mooi zit en dat in kombinatie met haar strakke smoeltje maakt dat ze er minder charmant uitziet dan voorheen in mijn ogen.
Ik zal blij zijn als ze weer gewoon Peggy mag zijn hoor - nooit mijn favoriete karakter geweest, maar toch interessant genoeg om haar niet te willen missen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Smaken verschillen natuurlijk, maar het valt wel op dat het ànders is dan tevoren. ;)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze is en doet helemaal anders , zo kinderlijk naiëf ...maar dat zal wel normaal zijn in haar situatie zeker ?
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Is er nog iemand die ineens moest denken aan de affaire Kasper in de Noorderzon, toen Peggy voor het eerst 'uitging' in de Frens, vooral toen ze met de stok en op de tast dat trapje afmoest.
Weet je nog hoeveel moeite ze had met terugkeren naar die plek? Ik was verbaasd dat ze daar niet aan terug moest denken nu ze zelf risiko liep om te vallen enzo. Ik speculeerde zelfs dat ze inderdaad zou vallen en dan helemaal niets meer zou durven buitenshuis en een echte 'nut-case' ging worden.

Maar we weten ook dat men niet echt aan kontinuiteit doet en de schrijvertjes waarschijnlijk niet eens meer weten dat Frens ooit de Noorderzon was :lol: laat staan dat Kasper daar is doodgevallen .....
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Amiche schreef:Is er nog iemand die ineens moest denken aan de affaire Kasper in de Noorderzon, toen Peggy voor het eerst 'uitging' in de Frens, vooral toen ze met de stok en op de tast dat trapje afmoest.
Weet je nog hoeveel moeite ze had met terugkeren naar die plek? Ik was verbaasd dat ze daar niet aan terug moest denken nu ze zelf risiko liep om te vallen enzo. Ik speculeerde zelfs dat ze inderdaad zou vallen en dan helemaal niets meer zou durven buitenshuis en een echte 'nut-case' ging worden.

Maar we weten ook dat men niet echt aan kontinuiteit doet en de schrijvertjes waarschijnlijk niet eens meer weten dat Frens ooit de Noorderzon was :lol: laat staan dat Kasper daar is doodgevallen .....
Dingen uit het verleden worden dikwijls niet vermeld omdat het nieuwe kijkers in de war zou brengen (en vergeet ook niet dat er heel wat oudere mensen naar thuis kijken die het misschien al vergeten zijn). Dat is typisch voor een soap, vanaf dat iets langer dan enkele maanden geleden is word er zo goed als nooit meer over gepraat, idem voor personages die overleden zijn of in het buitenland wonen (denk aan de broer en zus van Marianne, Werner en Eva, Walter (de vader van Ann en Tom), Sandrine (dochter van Geert en de grote liefde van Ann) of Erik, Martine, Sam en Sofie.) Enkel voor iconische personages zoals Florke 'ons moe' en Rogerke wordt hierop een uitzondering gemaakt, en meestal ook maar één keer per jaar (op 1 november). En Bianca, Mo en Robin worden ook nog af en toe vermeld.

Eigenlijk zou je dus kunnen zeggen dat de meeste personages in thuis een zeer selectief geheugen hebben, vandaar dat Peggy niets zei over het incident met Kasper wanneer ze voor het eerst terug in de Frens kwam na haar ongeval.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Nickos schreef:Eigenlijk zou je dus kunnen zeggen dat de meeste personages in thuis een zeer selectief geheugen hebben, vandaar dat Peggy niets zei over het incident met Kasper wanneer ze voor het eerst terug in de Frens kwam na haar ongeval.
Bedankt Nickos voor de reaktie. Ik had zelf ook al verwezen naar het gebrek aan continuiteit en weet ook dat zo'n langlopende soap niet alles kan blijven hernemen. Maar ik vroeg me toch af of iemand anders dat door het hoofd is gegaan. Bij mij kwam het echt omdat je haar dat trapje af zag gaan.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het was ook weer niet toevallig zeker dat Peggy recht in de armen van Toon struikelde? :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Het was ook weer niet toevallig zeker dat Peggy recht in de armen van Toon struikelde? :denk:
Peggy zelf kon het natuurlijk niet weten, gezien ze blind is ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:
Crackers schreef:Het was ook weer niet toevallig zeker dat Peggy recht in de armen van Toon struikelde? :denk:
Peggy zelf kon het natuurlijk niet weten, gezien ze blind is ;)
Neen maar de makers van Thuis laten het precies wel die richting uit gaan dat die twee elkaar erg sympathiek gaan vinden en wie weet wat er dan allemaal van komt. Peggy zei ook nog: ha mijn favoriete kabouter!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten