Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
MIRAKEL in Thuis voor Peggy!!!! Eergisteren een hoopke ellende ( en terecht) en gisteren een perfecte gastvrouw die een uitgebreid ontbijt helemaal alleen klaarmaakt , waoh ! Eerst zien en dan geloven

0 x
-
jeanken
- Nog geen rang
- x 2
ik heb de aflevering van gisteren niet gezien
hoe dat een mens kan veranderen van vandaag op morgen, haha!
hoe dat een mens kan veranderen van vandaag op morgen, haha!
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
En dan nog doorhebben dat het met Frank eigenlijk helemaal niet zo goed gaat... Knap!
0 x
Sanne
-
Summer85
- Poster rang 1

Ah natuurlijk, al haar andere zintuigen zijn nu al overontwikkeld 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik blijf die reactie op Tim wel zielig vinden. Het was een ongeluk, hij heeft dit niet gewild en wou enkel de dader hebben (natuurlijk). Het heeft geen enkele zin.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hij heeft haar leven gered. Ze weet zelfs niets meer van het ongeval, hoe kan ze Tim dan de schuld geven?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Onwetendheid en kortzichtigheid.Crackers schreef:Hij heeft haar leven gered. Ze weet zelfs niets meer van het ongeval, hoe kan ze Tim dan de schuld geven?
Heel triest.
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Ik ben misschien de enige, maar ik vind dat die echt zo slecht die rol van blinde speelt.
0 x
-
jeanken
- Nog geen rang
- x 2
je bent niet de enige die daar zo over denkt....OFWGKTA schreef:Ik ben misschien de enige, maar ik vind dat die echt zo slecht die rol van blinde speelt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Hoeveel mojito's hebben die twee wel in hun gilet gegoten gisterenavond ? En wat is de bedoeling van de ontboezemingen van Els ?
x 2Lazylady schreef:Ik blijf die reactie op Tim wel zielig vinden. Het was een ongeluk, hij heeft dit niet gewild en wou enkel de dader hebben (natuurlijk). Het heeft geen enkele zin.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat ze Peggy gewoon wilde laten weten dat ook zij het moeilijk heeft gehad met haar blindheid, maar dat het echt niet allemaal compleet slecht af hoeft te lopen, ook al ben je blind.martha schreef:En wat is de bedoeling van de ontboezemingen van Els ?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze doet dat niet echt goed maar 't moet wel moeilijk zijn denk ik .jeanken schreef:je bent niet de enige die daar zo over denkt....OFWGKTA schreef:Ik ben misschien de enige, maar ik vind dat die echt zo slecht die rol van blinde speelt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Persoonlijk vind ik haar hele houding (de manier waarop ze haar hoofd beweegt en hoe ze rondloopt) al wel wat verbeterd. Het is vooral haar manier van praten waar ik me nog steeds over verbaas... Zo lijzig en kinderachtig, alsof ze ook iets aan haar spraakvermogen mankeert.nounake schreef:Ze doet dat niet echt goed maar 't moet wel moeilijk zijn denk ik .jeanken schreef:je bent niet de enige die daar zo over denkt....OFWGKTA schreef:Ik ben misschien de enige, maar ik vind dat die echt zo slecht die rol van blinde speelt.
Ik vind het dus ook nog steeds niet bijster goed gebracht, moet ik eerlijk zeggen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Peggy praat nog steeds niet normaal. Die Els trouwens ook niet, die zegt haar tekst op zoals een kind van 8 een theaterstuk speelt.
En wat een spannend straf verhaal ook (NOT!!!), het stuk toiletpapier dat aan haar broek bleef hangen toen ze uit het toilet kwam. Ik zou mij nooit nog in het openbaar durven vertonen, hoe gênant
Ik denk niet dat die knappe jongen om die reden haar lief niet is geworden.
En wat een spannend straf verhaal ook (NOT!!!), het stuk toiletpapier dat aan haar broek bleef hangen toen ze uit het toilet kwam. Ik zou mij nooit nog in het openbaar durven vertonen, hoe gênant
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Ik zou zelfs meer zeggen: Peggy komt voor mij ongelooflijk ongeloofwaardig over als blinde...Christel schreef:Persoonlijk vind ik haar hele houding (de manier waarop ze haar hoofd beweegt en hoe ze rondloopt) al wel wat verbeterd. Het is vooral haar manier van praten waar ik me nog steeds over verbaas... Zo lijzig en kinderachtig, alsof ze ook iets aan haar spraakvermogen mankeert.nounake schreef:Ze doet dat niet echt goed maar 't moet wel moeilijk zijn denk ik .jeanken schreef:je bent niet de enige die daar zo over denkt....OFWGKTA schreef:Ik ben misschien de enige, maar ik vind dat die echt zo slecht die rol van blinde speelt.
Ik vind het dus ook nog steeds niet bijster goed gebracht, moet ik eerlijk zeggen...
0 x