Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door johan1969 »

Eindelijk zegt ze haar gedacht eens ! Eerste dag dat ze 'samenwonen' en t is al zever !

Ik vind dat ze trouwens wel heel rap gaan samenwonen. En wat met Toms appartement ?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar ze gaan niet samen wonen ; voor 't ogenblik is 't bij Judith enkel een soort hôtel voor Tom .
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

En blijkbaar was Judith nog eventjes langs de kapper geweest want haar lange haren zijn toch geknipt; typisch iets voor vrouwen als zij zich settelen. En dat met Tom : nog nooit van een LAT relatie gehoord ? En ja ja, nu zegt Judith dat zij geen kinderen meer wil :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^ Ze heeft toch geen "kort, pittig kapsel"? Dát vind ik pas afschuwelijk...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik laat mijn haar ook regelmatig bijknippen, maar dat heeft meer te maken met gespleten haarpunten dan met een nieuwe relatie. :whistle:

Ik vond wel dat Judith opeens erg bits reageerde op de vraag van Tom - het is toch niet abnormaal dat je zo'n dingen bespreekt als koppel...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Ik vond wel dat Judith opeens erg bits reageerde op de vraag van Tom - het is toch niet abnormaal dat je zo'n dingen bespreekt als koppel...
Inderdaad. Ik snapte het niet echt. Ze zou moeten blij zijn dat Tom er met haar over wil praten. Ze doet net alsof het zijn eigen idee is!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:^ Ze heeft toch geen "kort, pittig kapsel"? Dát vind ik pas afschuwelijk...
Of mijn kapsel pittig is weet ik niet, maar kort is het wel! :razz: *kruipt onder de eerste de beste steen die ze tegenkomt nu* :mrgreen: :oops: :lol:

Maar ik ben het met jullie eens dat Judith ineens wel heel erg fel van leer trok. Ik snap het ook niet helemaal moet ik zeggen... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ze er moeite mee heeft dat Tom maar blijft twijfelen en uiteindelijk haar laat zeggen wat hij moet beslissen.
Ik vind Tom laf in deze zaak. Hij durft geen beslissing te nemen, dan moet Judit het maar doen met alle gevolgen die daaruit voortkomen voor haar rekening. Ik vond het niet raar dat ze ineens uitschoot.
En Martha ik heb nooit het verband gezien tussen haren afknippen en zich settelen bij vrouwen :lol: Weer iets geleerd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Jessie : is het jou nog nooit opgevallen eens jonge vrouwen een man aan de haak geslagen hebben, een eigen nestje hebben en vooral als er één baby eraankomt, ze meestal hun haren knippen :whistle: Ik heb het meermaals gezien bij collega's in de tijd dat ik nog jong en knap was en mijn dochter die momenteel jong is stelt dat ook vast. Ondergetekende heeft daar nooit willen in meegaan, mijn moeder heeft jaren daarover gezaagd. Maar nu (ontopic)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:Ik vind het maar vreemd dat Judith vindt dat Toms donorschap haar zaak niet is.

En wat als ze zelf n kindje wil ? Dan heeft Tom er binnenkort 4 en hij kijkt naar geen enkel om ! Mooie pa !

Dekhengst van t dorp :lol:
Waarom zou Tom als hij en Judith samen een kindje zouden hebben daar niet naar omkijken?
johan1969 schreef:Eindelijk zegt ze haar gedacht eens ! Eerste dag dat ze 'samenwonen' en t is al zever !

Ik vind dat ze trouwens wel heel rap gaan samenwonen. En wat met Toms appartement ?
Dat huis is van Tom dus hij doet daar mee wat hij wilt. Hij kan daar in en uit gaan wannneer hij maar wil.
jessie V. schreef:Ik denk dat ze er moeite mee heeft dat Tom maar blijft twijfelen en uiteindelijk haar laat zeggen wat hij moet beslissen.
Ik vind Tom laf in deze zaak. Hij durft geen beslissing te nemen, dan moet Judit het maar doen met alle gevolgen die daaruit voortkomen voor haar rekening. Ik vond het niet raar dat ze ineens uitschoot.
En Martha ik heb nooit het verband gezien tussen haren afknippen en zich settelen bij vrouwen :lol: Weer iets geleerd.
Wanneer heeft Tom wél al eens een beslissing durven nemen?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:
Lazylady schreef:^ Ze heeft toch geen "kort, pittig kapsel"? Dát vind ik pas afschuwelijk...
Of mijn kapsel pittig is weet ik niet, maar kort is het wel! :razz: *kruipt onder de eerste de beste steen die ze tegenkomt nu* :mrgreen: :oops: :lol:

Maar ik ben het met jullie eens dat Judith ineens wel heel erg fel van leer trok. Ik snap het ook niet helemaal moet ik zeggen... :-?
Je hebt naar mijn mening kort en kort dat het praktisch mannelijk is ;)

Volgens mij staat het Judith helemaal niet aan, maar dan zou ze beter tegen Ann haar beklag gaan doen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

martha schreef:En blijkbaar was Judith nog eventjes langs de kapper geweest want haar lange haren zijn toch geknipt; typisch iets voor vrouwen als zij zich settelen. En dat met Tom : nog nooit van een LAT relatie gehoord ? En ja ja, nu zegt Judith dat zij geen kinderen meer wil :whistle:
Ik vind dat ze wel rap gaan samenwonen. Judith spreekt van 'blijven slapen', maar t is wel meer dan dat. En Toms appartement staat dan altijd leeg ?

Ivm kort haar : lang haar vergt veel werk en veel vrouwen die kleine kinderen hebben, hebben geen tijd om daar mee bezig te zijn, dan is kort haar wel handiger.

Stel dat je alleen thuis bent en je doet je haar ff 2 uur en een peuter moet dringend n andere pamper hebben, wat dan !?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:
martha schreef:En blijkbaar was Judith nog eventjes langs de kapper geweest want haar lange haren zijn toch geknipt; typisch iets voor vrouwen als zij zich settelen. En dat met Tom : nog nooit van een LAT relatie gehoord ? En ja ja, nu zegt Judith dat zij geen kinderen meer wil :whistle:
Ik vind dat ze wel rap gaan samenwonen. Judith spreekt van 'blijven slapen', maar t is wel meer dan dat. En Toms appartement staat dan altijd leeg ?

Ivm kort haar : lang haar vergt veel werk en veel vrouwen die kleine kinderen hebben, hebben geen tijd om daar mee bezig te zijn, dan is kort haar wel handiger.

Stel dat je alleen thuis bent en je doet je haar ff 2 uur en een peuter moet dringend n andere pamper hebben, wat dan !?
Dat huis waarin "Tom zijn appartement" is is van hem dus hij doet daar toch mee wat hij zelf wilt!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Een groot aantal scenes tussen Tom en Judith spelen zich af in de slaapkamer, of aan de eettafel of in de keuken... aangezien Toms appartement in de serie ( "er is geen decor van") niet echt bestaat.. moeten ze wel gaan samenwonen!
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

annekeHU schreef:Een groot aantal scenes tussen Tom en Judith spelen zich af in de slaapkamer, of aan de eettafel of in de keuken... aangezien Toms appartement in de serie ( "er is geen decor van") niet echt bestaat.. moeten ze wel gaan samenwonen!
Daar zeg je wat. We hebben het appartement boven het kantoor nooit echt goed gezien. Behalve toen Marianne het liet opknappen geloof ik, toen waren er wat beelden, of vergis ik me? Peter en Femke en ook de rosse sprinkhaan hebben er gewoond en Lynn een tijdje, maar we zagen het inderdaad nooit.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Plaats reactie