Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:
tvx1 schreef:Ik zie het nog gebeuren dat Femke en/of Marianne de enige geschikte donoren uit de Thuisgemeenschap blijken te zijn. :whistle:
Dan moeten ze wel eerst sterven, anders kunnen ze hun hoornvlies niet afstaan zonder zelf blind te worden. Ocharme... :razz:
:oops: Oei, ja! Daar had ik niet aan gedacht. :doh: Schrap die mogelijkheid dus maar. :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:Het is echt heel erg voor Peggy, maar verdorie, wat gedraagt die zich weer als een klein kind...
Nu overdrijf je toch. Er zijn er wel meer die zo zouden reageren denk ik.
Niemand zou daar blij mee zijn denk ik - maar bij Peggy is het nog eens extra uitvergroot.
Ik ben eigenlijk nooit fan geweest van dit personage, soms vraag ik mij af of ze nog wel iets anders heeft gedaan dan geklaagd de laatste jaren...
Als het niet allemaal precies loopt zoals Snuiteke het in gedachten had, dan komt de pruillip.

En natuurlijk heb ik met haar te doen, dit wens je niemand toe - maar ik denk dat ik voor een ander personage in deze situatie toch meer empathie zou kunnen opbrengen dan voor Peggy.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Helemaal mee eens, ik ben ook echt geen fan van dit personage. Nooit geweest ook (terwijl het bij de andere personages varieert afhankelijk van hun verhaallijn, wat toch bewijst dat ze het allemaal goed doen he ;)).

Voor mijn part mogen Rosa en snuiteke naar Polen verhuizen :wave: .

Ik vind wel niet dat ze opvallen hysterisch doet, ik denk dat het wel verschieten is. Maar inderdaad, binnen max 2 seizoenen zal ze wel weer kunnen zien. Wie van de vaste personages zou er sterven denken jullie? :denk:

Haar reactie op het kaartje van Femke vond ik wel stom, ze was kwaad omdat ze een kaartje gestuurd had. Maar ze zou ook kwaad geweest zijn als ze geen kaartje gestuurd had.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Summer85 schreef:Helemaal mee eens, ik ben ook echt geen fan van dit personage. Nooit geweest ook (terwijl het bij de andere personages varieert afhankelijk van hun verhaallijn, wat toch bewijst dat ze het allemaal goed doen he ;)).

Voor mijn part mogen Rosa en snuiteke naar Polen verhuizen :wave: .

Ik vind wel niet dat ze opvallen hysterisch doet, ik denk dat het wel verschieten is. Maar inderdaad, binnen max 2 seizoenen zal ze wel weer kunnen zien. Wie van de vaste personages zou er sterven denken jullie? :denk:

Haar reactie op het kaartje van Femke vond ik wel stom, ze was kwaad omdat ze een kaartje gestuurd had. Maar ze zou ook kwaad geweest zijn als ze geen kaartje gestuurd had.
Kleine correctie: ze was niet kwaad omdat Femke een kaartje stuurde, wel omdat ze al zolang niets van zich had laten horen.
Maar ja, ze voelt zich, net als haar moeder, vaak het grootste slachtoffer en door niemand begrepen...*zucht*
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Niemand zou daar blij mee zijn denk ik - maar bij Peggy is het nog eens extra uitvergroot.
Ik ben eigenlijk nooit fan geweest van dit personage, soms vraag ik mij af of ze nog wel iets anders heeft gedaan dan geklaagd de laatste jaren...
Als het niet allemaal precies loopt zoals Snuiteke het in gedachten had, dan komt de pruillip.

En natuurlijk heb ik met haar te doen, dit wens je niemand toe - maar ik denk dat ik voor een ander personage in deze situatie toch meer empathie zou kunnen opbrengen dan voor Peggy.
ikke schreef:Maar ja, ze voelt zich, net als haar moeder, vaak het grootste slachtoffer en door niemand begrepen...*zucht*
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ja, ik denk ook dat die genoemde donoren dat hoornvlies liever zelf houden :lol:
Ik denk dat dit bericht een beetje op de verkeerde plaats staat. :oops:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu, ik vind toch echt niet dat ze dit verdient. Het zou echt jammer zijn voor het personage als er niets aan zou kunnen gedaan worden. :(
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Nu, ik vind toch echt niet dat ze dit verdient. Het zou echt jammer zijn voor het personage als er niets aan zou kunnen gedaan worden. :(
Ik zou er maar niet te veel van wakker liggen. Denk maar aan Marie indertijd.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:Nu, ik vind toch echt niet dat ze dit verdient. Het zou echt jammer zijn voor het personage als er niets aan zou kunnen gedaan worden. :(
Ik zou er maar niet te veel van wakker liggen. Denk maar aan Marie indertijd.
En Lowie. Zoals iedereen in Thuis altijd op wonderbaarlijke wijze geneest van zijn verwondingen, zal dit nu ook wel het geval zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tussen haakjes, wat is me dat voor een boerekinkel van een dokter zeg ! Wie kondigt nu zo koel en drastisch zo'n vreselijk nieuws aan ! Hij zei het op dezelfde manier dan had hij gezegd dat ze nog enkele tijd met een natte neus zou rondlopen .....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^ Schijnt dat het wel vaker het geval is met sommige dokters.
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Peggy met die wattekes op heur ogen... 't is percies alsof we naar The Simpsons aan het kijken zijn :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Tom zal wel doneren. Hij doet niks anders / liever 8) ... voor zijn schoonzusje, moeder, een ex-lief kan er ook nog wel bij.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Of Peggy kan inderdaad rekenen op een donor die net overleden is. Kunnen ze een nieuwe verhaallijn starten dat de familie van de donor contact wil blijven hebben
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik moet ineens aan een thriller/horror denken dat een 'gedoneerde' met de ogen van de overledene ging 'zien'. Er zijn meerdere films rond dat thema gemaakt - met het nieuwe orgaan krijgen ze spiritueel kontakt met de dode persoon. Da's nog leuker dan met de familie, toch? 't wordt tijd dat Thuis ook eens wat aan horror doet - ik bedoel dat ze er eindelijk voor uitkomen .... :laughing-rofl:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Gesloten