Ik weet het niet goed... ik heb nu 2 afleveringen gezien ( de tweede niet, wegens andere bezigheden) en vond het zeker geen top afleveringen! Misschien ook wel omdat ik Clara Cleymans, niet echt graag zie spelen?
Ik heb al betere reeksen gezien! Maar ik blijf voorlopig wel kijken, het is misschien ook wel wennen?
Ik vind het ook niet de beste reeks. Bovendien lijkt het allemaal niet erg realistisch. Het is wat bij de haren getrokken en het heeft volgens mij totaal geen juist beeld van justitie. En ook al blijft het altijd fictie, iets meer realiteitszin mocht het wel in zich hebben.
Crackers schreef:Ik vind het ook niet de beste reeks. Bovendien lijkt het allemaal niet erg realistisch. Het is wat bij de haren getrokken en het heeft volgens mij totaal geen juist beeld van justitie. En ook al blijft het altijd fictie, iets meer realiteitszin mocht het wel in zich hebben.
Eerlijk gezegd, ken ik geen reeksen die justitie realistisch weergeeft...
Crackers schreef:Hoeveel keer is die irritante gsm met irritant geluid gisteren niet af gegaan? 20 keer in één aflevering is echt wel trop en trop is te veel.
't Was in ieder geval wel veel, maar ik heb het niet geteld. Jij wel, of deed je maar een wilde gok?