Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door jessie V. »

Soms vraag je je af waar mensen (in dit geval personages) het lef vandaan halen om een grote bek op te zetten tegen iemand anders, als ze zelf zwaar in de fout gaan. Gewoon maar een uur later komen op je werk en dan niets van je laten horen, een ander voor alles op laten draaien. Maar ik vraag me af: heeft Peggy ooit normaal haar werkuren gedraaid? Altijd te vroeg of te laat, altijd eerder weg, altijd wegblijven zonder bericht.Zelfs nu ze mede verantwoordelijk is voor de zaak kan ze het niet op brengen om op tijd te komen. :twisted:
Ze had dat kind best naar school kunnen brengen en meteen weer terug kunnen gaan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Peggy is een dom wicht - ze snapt nog altijd niet dat dit alles het gevolg is van haar eigen domme beslissing jaren geleden.
Als ze zo graag haar kind naar school brengt en ziet spelen, had ze indertijd naar haar moeder moeten luisteren en niet haar kind aan de buren moeten geven, bij wijze van spreken.
Maar Snuiteke is haar hele leven op handen gedragen en kan zich echt niet voorstellen dat zij zelf niet perfect is.

Ik vond het dan ook tamelijk laag dat ze tegen Simonne over de schulden van Frank begon.

De splinter en de balk, zoiets...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^ Dit!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Inderdaad, helemaal mee eens...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me af waar je het kan maken om toe te komen of weg te gaan als het je past. De meeste werknemers hebben kinderen, en toch lijdt hun werk daar niet onder. Als iedereen zo was, zouden ze de boel idd kunnen dichtdoen ! De opmerking van Peggy ivm Frank was totaal misplaatst (en t is trouwens haar vader). Simonne stond er met haar mond vol tanden maar ze had beter Peggy haar C4 gegeven !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het ook vrij 'immoreel' dat Tom eist dat Judith zich ziek meldt om heel de dag te vogelen ! Ze zijn toch geen 16 meer maar mensen met n verantwoordelijke job !

En die opmerking van Tom tegen Peter 'haja, morgen ga ik ziek zijn haha', waar kan je zoiets maken ?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

johan1969 schreef:Ik vraag me af waar je het kan maken om toe te komen of weg te gaan als het je past. De meeste werknemers hebben kinderen, en toch lijdt hun werk daar niet onder. Als iedereen zo was, zouden ze de boel idd kunnen dichtdoen ! De opmerking van Peggy ivm Frank was totaal misplaatst (en t is trouwens haar vader). Simonne stond er met haar mond vol tanden maar ze had beter Peggy haar C4 gegeven !
Er bestaan glijdende werkuren, maar da's met afspraken en dan moet je nog altijd een vast aantal uren op je werk zijn. En die afspraken zullen in het taxibedrijf wel niet gemaakt zijn. Simonne kan trouwens Peggy geen C4 geven, want Peggy is mede-eigenaar.
0 x
Afbeelding
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Waarschijnlijk is Peggy mee ingeschreven als arbeider of bediende in de firma. Als dus moet ze toch nog de arbeidsvoorwaarden naleven, al is het maar om het goede voorbeeld te geven aan de rest van het personeel.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Peggy heeft even veel te zeggen als Simonne, dus zo gemakkelijk gaat dat allemaal niet. Denk hoe Luc jaren gesparteld heeft om Sanitechniek voor zich te winnen, maar ik vind ook niet dat Peggy als medeaandeelhouder (baas) het zich kan permiteren om 3 kwartier te laat te komen en dan nog Simonne affronteren i.v.m. Frank. Als ik in Simonne haar plaats was had ik toch gezegd: De baan op en rap. :mad:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij krijgt Peggy nog eens n burn out ! (dat hebben we nog niet gehad)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Veel zijn ze niet gewend in Thuis wat werken betreft. Als het een beetje druk is krijgen ze het op hun zenuwen.Zie ook Rosa.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Er is n verschil tussen eens hard moeten werken en alles aankunnen en n ondraaglijke werklast die leidt tot n burn out (wat ik nu heb). Iedereen is ook niet even hard belastbaar.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik had het over Thuis, hoor.
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Rosa doet het haarzelf een beetje aan. Er zijn grenzen in de groei van een bedrijf, ze moet niet te ver willen springen.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik snap niet waar Peggy het ineens vandaan haalt om de Zus en Zo "alleen" aan te willen kopen... ze heeft een zakenpartner moeten zoeken omdat ze de taxi's niet alleen kon overkopen, en dat was nog een heel pak minder dan wat ze nu vragen. :problem:
0 x
Gesloten