Wie heeft het gedaan?
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Wie heeft het gedaan?
Misschien Kurt wel, omdat hij niet kan verwerken dat "zijn " Judith nu een ander (Tom ) heeft... en hij heeft al eerder een totaal toevallig slachtoffer (Waldek) gemaakt... maar eerlijk gezegd ik zou het echt niet weten!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik snapte het verhaal van het electronisch toezicht niet, dat de agent die in de prive binnenkwam, niet.
Er heeft toch niemand n enkelband van de aanwezigen op de trouw ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Eddy wel.johan1969 schreef:Ik snapte het verhaal van het electronisch toezicht niet, dat de agent die in de prive binnenkwam, niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze waren vrij op voorwaarde dat ze niet in de buurt kwamen van Luc zeker ofzo?
Enfin, duidelijk dat Frank en Eddy het niet gedaan hebben.
Enfin, duidelijk dat Frank en Eddy het niet gedaan hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, overduidelijk !!!!
Daarom dat Eddy t afbolde toen de flikken kwamen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

meestal is de regel dat diegene die het eerst verdacht worden onschuldig zijn in dit soort van series. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
In dit soort van series ?lord F. schreef:meestal is de regel dat diegene die het eerst verdacht worden onschuldig zijn in dit soort van series.
man toch, thuis is uniek
wat me opviel gisteren was de reactie van Rosa. Nu vergalt hij ook dit nog! Alsof Luc erom gevraagd heeft om daar te liggen creperen
maar terug on topic: Frank, Eddy en Bram kunnen geschrapt worden. Jana too. Het moet sowieso iemand zijn die niet meteen in de kerk zat, dus iemand zoals Tim, die woest was op Femke en naar de kerk wou snellen. Oeps Luc, had je daar even niet gezien...
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Als Tibo het niet gedaan zou hebben, wil ik wel beelden zien van hoe hij gevallen is in de Zus&Zo, want ik vind het maar rare verwondingen om te verkrijgen bij een val.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Aan degenen die denken dat Luc wel eens per ongeluk zou kunnen aangereden zijn:
Hoe komt hij dan terecht tussen een geparkeerde wagen en een boom?
Nog snel even verschoven?
Hoe komt hij dan terecht tussen een geparkeerde wagen en een boom?
Nog snel even verschoven?
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Dat is waar, hij lag daar zo schoon achter die auto, lijkt me niet het resultaat van een blackout. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Crackers
- Poster rang 5

het kan ook zijn dat zij nu eerst verdacht zijn, dan weer vrijgelaten worden en er andere verdachten opduiken en nadat iedereen aan de beurt is geweest het uiteindelijk toch Frank of Eddy blijkt te zijn bijvoorbeeld. Want naar verluidt zou het nog weken duren eer we te weten komen wie het gedaan heeft. Dat laatste is te merken aan de programmatie van Café Corsari waar ze ook op zoek gaan naar de dader.lord F. schreef:meestal is de regel dat diegene die het eerst verdacht worden onschuldig zijn in dit soort van series.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik vind dit concept eigenlijk leuker dan wanneer je meer weet dan de personages zelf. Nu kan je zelf proberen mee te zoeken en beredeneren wie de dader is. En niet zoals bvb. bij onderzoek naar de moordenaar van Fien al weten dat het Guy is. Dit is iets spannender. (Als het niet te lang gerekt wordt)
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Helemaal akkoord - in de tijd van 'de verkrachter' vond ik het ook leuker om mee te gissen, toen met Guy was de lol er al snel af.Poolaapje schreef:Ik vind dit concept eigenlijk leuker dan wanneer je meer weet dan de personages zelf. Nu kan je zelf proberen mee te zoeken en beredeneren wie de dader is. En niet zoals bvb. bij onderzoek naar de moordenaar van Fien al weten dat het Guy is. Dit is iets spannender. (Als het niet te lang gerekt wordt)
0 x
-
Lazylady
- x 435
Als niet iedereen nu ook eens zou liegen... Nu heeft Julia weer gelogen, dus moet Lowie ook liegen. Ze maakt het hem wel moeilijk op deze manier... en Franky heeft ook al voor Tibo gelogen...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
En dat leek me nogal raar. Zei hij eerst zeer categoriek tegen Simonne "onze pa is onschuldig, die doet zoiets niet, dat weet ik wel zeeeeeker" is hij wat zijn partner betreft dus veel minder categoriek, om niet te zeggen dat hij Tibo zelfs een beetje verdenkt. Vandaar dat hij maar al meteen ging liegen tegen de politie "we zijn samen naar de kerk gegaan".Lazylady schreef:en Franky heeft ook al voor Tibo gelogen...
Zegt véél over de relatie tussen Tibo en Franky. Vertrouwen, huh - wat is da?
0 x