Wie heeft het gedaan?

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Wie heeft het gedaan?

Bericht door Crackers »

Wie denk jij dat er Luc een lesje heeft willen leren en waarom?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wie heeft het gedaan?

Bericht door Seraph »

Lowie, Julia, Tibo, Bram, Jana, Franky, Simonne, Frank, Yvette, Eddy, Nancy, witte rus, geert en marriane ( perongeluk), of een klant van sanitechniek.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Mijn gok: -Franky: -> Eén van de minst verdachte personages.
-> Kwam, weliswaar eerder dan anderen, ook te laat binnen in de kerk
-> Reageerde bijna niet op Tibo's verwonding(volgens mij omdat hij de link niet legt tussen Tibo en Luc omdat hij zelf gelinkt is met het ongeLuc)
-> Zei tegen Bram 'Luc moet gestraft worden, maar dat moet gij niet doen' (Ik denk dat Bram gezien heeft wat er tussen Franky en Luc gebeurd is->vandaar Franky's blik naar Bram heel op het einde. En ik denk dat Bram de schuld op zich gaat nemen om het goed te maken tussen hem en Franky en om zo de cirkel rond te maken omdat Franky ooit voor loog)
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Kandidaten genoeg :razz:
Ik denk eerder Lowie.. want die was achter Jana aangelopen.. Er werd bij Sanitechniek op de deur gebonkt.. Luc pakte z'n jas dus hij dacht wss dat het Lowie was om met hem naar het buitenland te vertrekken. Lowie is op korte tijd wel veel te weten gekomen over z'n vader.. héél veel slechte dingen. Hij stond op het punt om met Luc mee te gaan tot hij van Jana hoorde dat Luc wist van die boiler waardoor Jana haar kindje heeft verloren. Hij moet toch echt super ontgoocheld zijn geweest en kwaad.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jana heeft er de fysiek niet voor om het gedaan te hebben. Julia ook niet. Simonne kan geslagen hebben met haar stok maar waarom zou zij dat vandaag doen? Ze wist al langer dat Luc er voor iets tussen zat.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

osssver schreef:Mijn gok: -Franky: -> Eén van de minst verdachte personages.
-> Kwam, weliswaar eerder dan anderen, ook te laat binnen in de kerk
-> Reageerde bijna niet op Tibo's verwonding(volgens mij omdat hij de link niet legt tussen Tibo en Luc omdat hij zelf gelinkt is met het ongeLuc)
-> Zei tegen Bram 'Luc moet gestraft worden, maar dat moet gij niet doen' (Ik denk dat Bram gezien heeft wat er tussen Franky en Luc gebeurd is->vandaar Franky's blik naar Bram heel op het einde. En ik denk dat Bram de schuld op zich gaat nemen om het goed te maken tussen hem en Franky en om zo de cirkel rond te maken omdat Franky ooit voor loog)
Die theorie klinkt héél plausibel en geloofwaardig. Ik zet mijn geld dan hierop in! :D
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

We hebben gezien dat tibo een bloedende lip had en beschadigde knokkels. Dat kan natuurlijk een manier zijn om ons op het verkeerde been te zetten. Misschien zijn er meerdere personages schuldig en hebben ze samengewerkt? Alleszins een leuk spelletje cluedo: wie is de dader? 8)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Sans schreef:Kandidaten genoeg :razz:
Ik denk eerder Lowie.. want die was achter Jana aangelopen.. Er werd bij Sanitechniek op de deur gebonkt.. Luc pakte z'n jas dus hij dacht wss dat het Lowie was om met hem naar het buitenland te vertrekken. Lowie is op korte tijd wel veel te weten gekomen over z'n vader.. héél veel slechte dingen. Hij stond op het punt om met Luc mee te gaan tot hij van Jana hoorde dat Luc wist van die boiler waardoor Jana haar kindje heeft verloren. Hij moet toch echt super ontgoocheld zijn geweest en kwaad.
Ik dacht toch dat Luc op die koper aan het wachten was. Na die stenen die Bram door het venster gooide zou ik daar toch niet te lang meer gebleven hebben in zijn plaats.
Wanneer kwam die Wasteels trouwens langs? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ik denk ook eerder aan Lowie. De deur van sanitechniek was gesloten en Luc zou niemand anders dan Lowie of Julia binnenlaten. En aangezien ik denk dat Julia niet sterk genoeg is om het tegen Luc op te nemen, denk ik dus aan Lowie.
0 x
thuisfan4life99
Nog geen rang

Bericht door thuisfan4life99 »

Een aantal jaar geleden bij Mike was het gemakkelijk te voorspellen dat het Erik was, maar nu zou ik het eigenlijk echt niet weten...............
0 x
basilioo
Nog geen rang

Bericht door basilioo »

Op facebook denken sommigen dat Guy is vrijgekomen, maar ik denk van niet want anders zou er iets van in de media zijn terecht gekomen. Ik denk dat Leontien contacten heeft in Mexico en die persoon de opdracht gegeven heeft om Luc te vermoorden moest ze er niet meer zijn. Sommigen denken de Wit-rus van Frank en Eddy, maar dat ligt teveel voor de hand. We hebben hem denk ik niet gezien in het reclamefilmpje van wie het gedaan zou hebben, trouwens, in dat filmpje hebben ze tibobo en zijn handen niet getoond, maar dat ligt teveel voor de hand. Ik denk dat de moordenaar nog in thuis moet komen. Er zijn natuurlijk een paar mensen die niet op de trouw waren.
- Jens (krijgt te horen van iemand wat Luc heeft gedaan en denkt aan die keer dat Luc Guy heeft geholpen, iets te vergezocht, dus)
- Tim (zou zijn politie carrière niet op het spel zetten)
- Bram (is pas later aangekomen)
- Ellen (de mama van Jana)
- Kurt (De ex van Judith, maar deze kans is klein want hij kent Luc niet)
- Geert (was op vakantie met Marianne)
- Marianne (was op vakantie met Geert)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Heeft er al iemand aan Waldek gedacht ? Want toen Eddy en Frank in de Zus & Zo Bram kwamen overtuigen van de schuld van Luc, stond Waldek op de achtergrond stilzwijgend te luisteren :silent:

Maar toch denk ik dat we moeten gaan vissen in de vijver van verdachten die ons aangereikt werden na de aftiteling. Daar werden al de motieven voor wraak op Luc op een rijtje gezet. En waarom moet ik nu denken aan "Murder on the oriënt express" :denk: Daar werd de kl**tz*ak van dienst vermoord door al zijn vijanden.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Frank en Eddy zijn volgens mij gewoon pinten gaan pakken, nadat ze zolang zonder hebben gezeten. Tibo was té opvallend gewond, maar ja wie weet... dat zal inderdaad zijn om ons op het verkeerde been te zetten. Simonne zat al in de kerk, samen met Nancy. Lowie was razend kwaad, maar ik denk niet dat hij zover zou gaan om op zijn eigen vader te kloppen. Franky heeft Bram nog proberen tot bedaren te brengen, hij zou moeten plots in een colère geschoten zijn, want dat was hij op dat moment niet. En was Tom niet de hele tijd bij Judith ? Ann en Mayra hebben geen motief. Ik denk dat het Bram is, ofwel heeft iemand een knokploeg ingehuurd..
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

OF.... mischien was de zogenaamde koper van het pand een "oude bekende" of gestuurd door iemand....
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Een oude bekende van Luc? Hij heeft er zo wel een paar hé.
0 x
Gesloten