Vanya Wellens verwacht tweede kindje
- Mona'ke
- Poster rang 2

Re: Vanya Wellens verwacht tweede kindje
Toen ze zwanger was van Zita (ook in juni geboren), was ze vlak voor de seizoenfinale vertrokken, denk ik. Ze is half januari teruggekeerd in de serie.
Hoe het nu zit, weet ik natuurlijk niet, maar ik denk dat we ze eind december, begin januari dan terugzien.
Hoe het nu zit, weet ik natuurlijk niet, maar ik denk dat we ze eind december, begin januari dan terugzien.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Dat zou betekenen dat ze in september al terug aan het werk zou gaan, toch wel heel snel.
Misschien komt ze wel helemaal niet terug, zou dat pas een verrassing zijn
Misschien komt ze wel helemaal niet terug, zou dat pas een verrassing zijn
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

In Dag Allemaal van een tijdje terug ( toen daar verteld werd dat ze 7 maanden zwanger was) stond ook dat ze voltijds terug zou werken na de geboorte .. maar een effectieve datum stond er niet bij. Ik heb dat artikel ergens begin mei (?) gelezen, dus de bevalling zal inderdaad wel iets zijn voor eind juni/begin juli.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Nooit geloven wat er in Dag Allemaal staat, komt van dezelfde auteurs die ook Thuis scenario's schrijven

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Misschien kunnen ze familie-gewijs een andere actrice de rol van Femke tijdelijk laten overnemen!
Voor alle duidelijkheid: ik zeg dat maar om te zwansen eh!
Voor alle duidelijkheid: ik zeg dat maar om te zwansen eh!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Nele_
- Nog geen rang
Zou Vanya nog niet bevallen zijn? Was ze niet voor begin juni uitgerekend?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik heb in "de boekskes" nog niets zien staan... ik dacht eerder eind juni /begin juli... maar het kan net zo goed dat ze vandaag of morgen moet bevallen!Nele_ schreef:Zou Vanya nog niet bevallen zijn? Was ze niet voor begin juni uitgerekend?
0 x
-
sien
- Nog geen rang
De opnames voor het volgend seizoen zijn toch al lang bezig. Volgens mij zijn de acteurs in werkelijkheid zo'n 6 weken thuis in de zomervakantie en voor de rest wordt er gewoon verder gedraaid. Het valt toch altijd op dat in oktober/ november de acteurs plots een kleurtje hebben (dat is dus vlak na hun congé opgenomen).
Dus volgens mij zien we Femke nog even meespelen. Tot ze misschien in januari op tv plots weer verschijnt, want da's niet voor niks dat net dan Peter en Peggy op huwelijksreis zouden gaan.
Dus volgens mij zien we Femke nog even meespelen. Tot ze misschien in januari op tv plots weer verschijnt, want da's niet voor niks dat net dan Peter en Peggy op huwelijksreis zouden gaan.
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
Net gelezen : Vanya is bevallen van een tweede dochtertje, ze heet Liu! (Volgens storymagazine.be)
0 x
-
HSH
- Nog geen rang
Vanya Wellens is dinsdag al bevallen van haar tweede kindje, Liu. Het nieuws raakte vandaag pas bekend.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Proficiat aan Vanya! Een rare naam Liu. Hopelijk maken ze er later niet Lui van.
Bevallen op 11 juni 2013. We kunnen beginnen te speculeren van wanneer tot wanneer ze niet in Thuis te zien zal zijn
Bevallen op 11 juni 2013. We kunnen beginnen te speculeren van wanneer tot wanneer ze niet in Thuis te zien zal zijn
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Grappig, mijn pa verjaart dan ook.Crackers schreef:Proficiat aan Vanya! Een rare naam Liu. Hopelijk maken ze er later niet Lui van.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Proficiat aan het gezinnetje! 
Ik spreek het uit als Lie-j-oe (die "oe" zoals in Winnie the "Pooh").
Op zich vind ik het geen lelijke naam, maar ik zou mijn dochter zo nooit noemen. Gelukkig verschillen smaken, anders lopen we allemaal met dezelfde naam rond
Ik spreek het uit als Lie-j-oe (die "oe" zoals in Winnie the "Pooh").
Op zich vind ik het geen lelijke naam, maar ik zou mijn dochter zo nooit noemen. Gelukkig verschillen smaken, anders lopen we allemaal met dezelfde naam rond
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik schat in dat ze er niet zal zijn tussen begin oktober 2013 en eind januari 2014. Ik had uit dat interview begrepen dat ze eind april gestopt is met acteren. Ze ging haar 3 maanden zwangerschapsverlof nemen en een aantal vakantiedagen, en dan kwam ze terug voltijds werken.Crackers schreef:Proficiat aan Vanya! Een rare naam Liu. Hopelijk maken ze er later niet Lui van.
0 x
-
Lazylady
- x 435
^ Eerlijk gezegd vind ik het niet erg (integendeel)...
Waarom staat dit eigenlijk bij de spoilers? In verband met die zwangerschap in Thuis misschien?
Waarom staat dit eigenlijk bij de spoilers? In verband met die zwangerschap in Thuis misschien?
0 x