“Na zeven maanden kan ik mijn bolle buik nu echt niet meer verstoppen. Daarom laten Jo, Zita en ik met veel plezier weten dat wij super blij zijn met dit kleintje erbij. Maar of het een broertje of een zusje wordt voor Zita, dat blijft nog twee maanden ons liefste geheim.”
Vanya Wellens verwacht tweede kindje
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Vanya Wellens verwacht tweede kindje
Actrice Vanya Wellens (Femke in THUIS) is zwanger. Begin juni verwachten zij en haar partner Jo Anthonissen hun tweede kindje. Alles verloopt prima en Vanya, Jo en Zita zijn in de wolken met de komende gezinsuitbreiding.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Mona'ke
- Poster rang 2

Re: Vanya Wellens verwacht tweede kindje
Proficiat aan het koppel en grote zus Zita! 
En mijn vermoeden is bevestigd. Ze hebben het lang kunnen stilhouden voor de pers.
En mijn vermoeden is bevestigd. Ze hebben het lang kunnen stilhouden voor de pers.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Als het voor juni is verwacht ik niet dat Femke lang uit Thuis zal verdwijnen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Waarom ?Crackers schreef:Als het voor juni is verwacht ik niet dat Femke lang uit Thuis zal verdwijnen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

In de afleveringen die nu op tv komen is ze nog niet lang zwanger want de meeste mensen hadden het nog niet gemerkt. Thuis loopt nog anderhalve maand dit seizoen dus zal daar niet veel meer in veranderen. Daarna is er drie maanden geen Thuis en dat lijkt mij het ideale bevallingsverlof voor haar. Misschien heeft ze het zo zelfs gepland.tvx1 schreef:Waarom ?Crackers schreef:Als het voor juni is verwacht ik niet dat Femke lang uit Thuis zal verdwijnen.
0 x
-
tvx1
- x 435
De opnames lopen wel wat voor op de uitzendingen. Wat ze nu aan het opnemen zijn wordt ruwweg midden oktober uitgezonden. En vermits Vanya reeds 7 maand ver is in haar zwangerschap zal het ondertussen wel al te opvallend zijn en zal ze dus even uit beeld moeten verdwijnen, behalve als ze de zwangerschap in het verhaal schrijven natuurlijk. De zomerstop waarbij er 3 maanden geen nieuwe uitzendingen worden gegeven komt ook niet automatisch overeen met een pauze van drie maanden waarin geen opnames worden gemaakt. Niet qua periode waarin een opnamepauze plaatsvindt en qua duur van een eventuele opnamepauze. De zwangerschap van Vanya zal dus wel de nodige problemen met zich meebrengen denk ik. Het verhaal dat nu ook aan bod komt doet ook al zoiets vermoeden. Waarom krijgt de partner van Femke anders "toevallig" net nu een aandoening waarvoor het "nog toevalliger" precies drie maanden duurt vooraleer hij zekerheid heeft of hij al dan niet besmet is...Crackers schreef:In de afleveringen die nu op tv komen is ze nog niet lang zwanger want de meeste mensen hadden het nog niet gemerkt. Thuis loopt nog anderhalve maand dit seizoen dus zal daar niet veel meer in veranderen. Daarna is er drie maanden geen Thuis en dat lijkt mij het ideale bevallingsverlof voor haar. Misschien heeft ze het zo zelfs gepland.tvx1 schreef:Waarom ?Crackers schreef:Als het voor juni is verwacht ik niet dat Femke lang uit Thuis zal verdwijnen.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Vandaag in de krant: zwangerschap wordt niet in het verhaal verwerkt en Femke verdwijnt een tijdje van het scherm.
0 x

- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Oeps, de camera werd gisterenavond een beetje te laag gehouden bij Femke en in een flits zagen we een heel duidelijk buikje.
0 x
-
Omega
- x 435
Ik vraag me af hoe. Hoog oplopende ruzie met Tim?Poolaapje schreef:Vandaag in de krant: zwangerschap wordt niet in het verhaal verwerkt en Femke verdwijnt een tijdje van het scherm.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als je de spoilers interpreteert, een scheve schaats met Peter, maar dat hoop ik echt niet.
0 x

- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Of mischien gaat ze ipv Nancy met Britannieke op cruise ?
Want waar komt plots het idee vandaan dat Nancy op cruise wil ? 
0 x
- Millie
- Poster rang 1

Echt chapeau dat ze die zwangerschap zo lang verborgen hebben kunnen houden.
Wel jammer dat we Vanya even zullen moeten missen!
Wel jammer dat we Vanya even zullen moeten missen!
0 x
-
jelleribus
- Nog geen rang
En als Femke nu is degene is die wordt vermoord (misschien per ongeluk) en ze definitief uit de reeks verdwijnt...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dan verwacht zij nog altijd haar tweede kindje. In deze topic gaat het over de actrice en niet over het personage.jelleribus schreef:En als Femke nu is degene is die wordt vermoord (misschien per ongeluk) en ze definitief uit de reeks verdwijnt...
0 x
-
exsencon
- x 435
Hmm, ik dacht dat de actrice zowat bevallingsklaar was voor deze zomer (beeldspraak hé, ik weet het!). Vermits in RL de zomermaanden WEL meetellen zal ze toch niet zo lang afwezig zijn?
0 x