Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
dirk
- Poster rang 1

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Ik vind het jammer dat ze terug begint aan te pappen met Tom, ik vind haar beter passen bij Kurt om een of andere reden
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Daar zou niet veel verhaal in zitten denk ikdirk schreef:Ik vind het jammer dat ze terug begint aan te pappen met Tom, ik vind haar beter passen bij Kurt om een of andere reden
0 x
-
exsencon
- x 435
Met Tom meer verhaal dan? Judith zou beter moeten weten.
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Zeker meer verhaal...Met Tom altijd watexsencon schreef:Met Tom meer verhaal dan? Judith zou beter moeten weten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Hoe lang zal het duren voor Lynn hem komt vertellen dat ze zwanger van hem is, ik schat zo tegen vrijdag?Flannery schreef:Zeker meer verhaal...Met Tom altijd watexsencon schreef:Met Tom meer verhaal dan? Judith zou beter moeten weten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Waarschijnlijk totdat Judith ook zwanger is van hemTiboko schreef:Hoe lang zal het duren voor Lynn hem komt vertellen dat ze zwanger van hem is, ik schat zo tegen vrijdag?Flannery schreef:Zeker meer verhaal...Met Tom altijd watexsencon schreef:Met Tom meer verhaal dan? Judith zou beter moeten weten.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het is ook weer zo heel plots terug koek en ei, alsof er nooit iets verkeerd is gegaan. Hoe realistisch toch weer...
0 x
-
exsencon
- x 435
Judith kan Julia een handje gaan geven. Twee domme kiekens die samen kakelen zeker tot het volgende seizoen. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar natuurlijk is Judith Julia nog altijd niet (gelukkig).exsencon schreef:Judith kan Julia een handje gaan geven. Twee domme kiekens die samen kakelen zeker tot het volgende seizoen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Moet Judith nu niet weer vertrekken? Zij is toch alleen in de dokterspraktijk gekomen omdat er een vervanger moest gevonden worden voor Geert? Geert zou blijven tot de vervanger was in gewerkt en hij is dan nog langer gebleven tot de schorsing van Ann afgelopen was. Nu hebben ze een dokter te veel?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Toen Bianca er nog was, werkten ze ook toch ook met drie. Dan is de werkdruk minder hoog en kunnen de moeders, als het moet, makkelijker tijd maken voor hun kinderen.
Ik vind het nu wel anders tussen Judith en Tom. Ze kent zijn verleden nu en weet waar ze zich aan kan verwachten. Hopelijk is Tom veranderd, want de kans die hij van Judith krijgt zal hij geen tweede keer meer krijgen. Het is niet omdat ze hem een kans geeft dat ze daarom dom is.
Ik vind het nu wel anders tussen Judith en Tom. Ze kent zijn verleden nu en weet waar ze zich aan kan verwachten. Hopelijk is Tom veranderd, want de kans die hij van Judith krijgt zal hij geen tweede keer meer krijgen. Het is niet omdat ze hem een kans geeft dat ze daarom dom is.
0 x

-
tvx1
- x 435
En een tijdje daarvoor hebben ze ook al eens met drie gewerkt: Ann,Dré en MichaëlPoolaapje schreef:Toen Bianca er nog was, werkten ze ook toch ook met drie. Dan is de werkdruk minder hoog en kunnen de moeders, als het moet, makkelijker tijd maken voor hun kinderen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Judith heeft bij Tom nog alle touwtjes in handen, de ene keer trekt ze Tom aan en als hij te
dicht komt weer afstand en dan begint alles van vooraf aan.
Ze moet toch al weten dat ze de elvendertigste is en Tom gewoon neemt wat voor zijn neus ligt.
dicht komt weer afstand en dan begint alles van vooraf aan.
Ze moet toch al weten dat ze de elvendertigste is en Tom gewoon neemt wat voor zijn neus ligt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
(Knappe) vrouwen hebben altijd de touwtjes in handen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Oeps, dat is waar, dat is een ferm wapen en geef ze eens ongelijk.
0 x