Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Poolaapje »

Devilex schreef:Dus Frank die enkel betrokken is bij wat namaak wordt meteen vastgehouden, en Kurt die Waldek in het ziekenhuis slaat mocht ook meteen beschikken. Lijkt me jammer genoeg een werkelijke weergave van hoe ons gerecht werkt.
Werd die niet gewoon vrijgelaten in afwachting van zijn proces? Dus die zal zijn straf nog wel krijgen.

On Topic: De onderzoeksrechter heeft op dit moment enkel maar het woord van Frank en Eddy tegen Luc. Da's niet genoeg om hem vast te houden. In tegenstelling tot Frank, die bekend heeft. Maar ik denk dat ze Luc nog wel zullen pakken (ergens in de laatste week waarschijnlijk om het zo spannend mogelijk te houden. :roll: ).

Algemeen(=niet enkel op Devilex bedoelt) : En over de werkelijke werking van ons gerecht, denk ik dat ze er ver naast zitten. Je kan toch niet uit een soap, die wel eens vaker een loopje met de werkelijkheid neemt, concluderen dat het er zo in de werkelijkheid ook aan toe zal gaan. Ik beweer niet dat de werkelijkheid perfect is, maar in Thuis wordt het wel extra traag voorgesteld, ook gewoon om de verhaallijn iets te rekken, want anders is de conclusie er te snel.
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Poolaapje schreef:
On Topic: De onderzoeksrechter heeft op dit moment enkel maar het woord van Frank en Eddy tegen Luc. Da's niet genoeg om hem vast te houden. In tegenstelling tot Frank, die bekend heeft. Maar ik denk dat ze Luc nog wel zullen pakken (ergens in de laatste week waarschijnlijk om het zo spannend mogelijk te houden. :roll: ).

Ik vroeg me af, heeft Eddy eigenlijk al bekend? En waarom houdt madame de onderzoeksrechter niet gewoon iedereen vast tot iemand bekent wie de leverancier van al dat fake spul? Is toch ook wel een essentieel onderdeel van het onderzoek, me dunkt.

Het is allemaal nogal onnozel, hoe ze het hier weer voorstellen hé.

Wat Luc betreft, de man die met zijn grote deals duizenden euro's verdient, ik vind het allemaal weinig geloofwaardig dat hij zijn zaak die goed draaide op het spel zou zetten om links en rechts wat zakgeld bij te verdienen.

Neem die ene boiler die door Bram zelf in zijn studiootje werd geïnstalleerd, volgens het scenario (hebben we gezien) wou Luc per se dat het een nepboiler zou zijn. Terwijl hij aan die ene boiler misschien een euro of dertig heeft overgehouden. Zou hij voor die hebbekrats zijn zaak en reputatie naar de knoppen helpen. In real life zeker niet, in deze soap uiteraard wel, want anders valt natuurlijk heel de plot in duigen haha
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat Luc mee is gaan doen met dat gesjoemel was, denk ik, niet om ook een centje bij te verdienen, maar onderdeel van zijn plan om (met bewijzen) Frank en Eddy er in te luizen. En dat plan hield tevens in dat hij ,als alles uit zou komen, buiten schot zou blijven.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En dat mens met haar "Rustig, rustig" altijd.

Over plakkaten voor de kop gesproken... :crazy:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Paterke Luc :angel:

Dominiekeniekeniekedominiekeniekenieke :violin: :violin: :violin: :banana-angel: :banana-angel: :banana-angel: :banana-dance: :banana-dance:
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 14 mei 2013, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

:angry-cussing: :angry-cussingblack: :violence-axechase: :violence-stickwhack:
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef: Dat Luc mee is gaan doen met dat gesjoemel was, denk ik, niet om ook een centje bij te verdienen, maar onderdeel van zijn plan om (met bewijzen) Frank en Eddy er in te luizen. En dat plan hield tevens in dat hij ,als alles uit zou komen, buiten schot zou blijven.
zou dat niet een beetje erg vergezocht zijn? :lol:
Je bedrijf opofferen om Eddy en Frank klein te krijgen? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Hoedanook, die plot hangt met haken en ogen aan elkaar, ik heb al wel betere ontknopingen/verhaallijnen in Thuis geweten. Het is zo'n beetje als met de gedwongen trouw van Marianne met Ivo Courtois, het wringt langs alle kanten...

Trouwens, wat gebeurde er eigenlijk met de merkboilers die Eddy en Frank doorverkochten, aan wie deden ze dat dan wel? Toch niet aan particulieren, die zelf hun boilerke gingen installeren? Ook niet aan de concurrenten, want die moeten échte facturen kunnen voorleggen als er controle komt. Waarschijnlijk dus aan bijklussers, die in hun vrije tijd boilers gingen installeren. Maar dan beconcurreerden ze toch hun eigen bedrijf, wat vooral voor Frank als medeëigenaar toch bijzonder dom zou zijn, want daardoor daalt de omzet (en winst) van het bedrijf, waardoor hij in the end nog minder zou verdienen dan voor zijn gefoefel...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

@Lord F. Ik denk niet dat Luc zijn zaak opoffert.Zijn klanten is hij ondertussen al kwijt, hij is bezig de zaak voor een goede prijs van de hand te doen (zonder dat de anderen dat weten) en kan onder een andere naam zo weer opnieuw beginnen, mocht hij dat willen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Plotten hangen in Thuis meestal met haken en ogen aan mekaar (en soms alleen maar met haken). Maar het ding hier is: gaat Luc voor de zoveelste keer wegkomen met zijn gesjoemel of niet? Gaan de twee anderen daar alleen voor opdraaien. Die zijn natuurlijk ook niet onschuldig. Wat gaat Bram doen als hij er achter komt via Simonne mss? Maar het zijn idd veel haken en ogen. En ik kan er nog altijd moeilijk bij dat Luc die zaak alleen kan verkopen. Hij heeft maar de helft van de aandelen en nu hij Frank de bak heeft laten indraaien gaat die niet meer zo happig zijn om afstand te doen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Plotten hangen in Thuis meestal met haken en ogen aan mekaar (en soms alleen maar met haken). Maar het ding hier is: gaat Luc voor de zoveelste keer wegkomen met zijn gesjoemel of niet? Gaan de twee anderen daar alleen voor opdraaien. Die zijn natuurlijk ook niet onschuldig. Wat gaat Bram doen als hij er achter komt via Simonne mss? Maar het zijn idd veel haken en ogen. En ik kan er nog altijd moeilijk bij dat Luc die zaak alleen kan verkopen. Hij heeft maar de helft van de aandelen en nu hij Frank de bak heeft laten indraaien gaat die niet meer zo happig zijn om afstand te doen.
En het is maar de vraag of die koper nog altijd even geïnteresseerd gaat zijn als hij verneemt dat één van de eigenaars in de gevangenis zit!
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

En waarom probeert hij Franky weer zwart te maken bij Bram? Eerst door de Frens aan te klagen en nu dit weer.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Franky weet het ook nog maar pas, en wacht op Tibo om het zelf te vertellen. Maar Bram is wit van woede, hij gaat daar nu niet naar luisteren. Ocharme, en Franky is weer de Pineut. Wat wil die Luc nu eigenlijk bereiken ? Hij maakt gewoon alles en iedereen kapot, maar voor wat dan ? Ik snap het niet.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Luc wil gewoon dat er nog altijd mensen zijn die aan zijn kant staan... dat lukt tot nu toe met Julia en Lowie, en nu probeert hij Bram en Jana zijn versie op te dringen... ( en dat liefst voor ze de "echte" waarheid te horen krijgen)
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Hij wil gewoon macht verkrijgen volgens het 'divide and conquer'-principe.

Héérlijk personage momenteel de Luc.
0 x
Gesloten