Werd die niet gewoon vrijgelaten in afwachting van zijn proces? Dus die zal zijn straf nog wel krijgen.Devilex schreef:Dus Frank die enkel betrokken is bij wat namaak wordt meteen vastgehouden, en Kurt die Waldek in het ziekenhuis slaat mocht ook meteen beschikken. Lijkt me jammer genoeg een werkelijke weergave van hoe ons gerecht werkt.
On Topic: De onderzoeksrechter heeft op dit moment enkel maar het woord van Frank en Eddy tegen Luc. Da's niet genoeg om hem vast te houden. In tegenstelling tot Frank, die bekend heeft. Maar ik denk dat ze Luc nog wel zullen pakken (ergens in de laatste week waarschijnlijk om het zo spannend mogelijk te houden.
Algemeen(=niet enkel op Devilex bedoelt) : En over de werkelijke werking van ons gerecht, denk ik dat ze er ver naast zitten. Je kan toch niet uit een soap, die wel eens vaker een loopje met de werkelijkheid neemt, concluderen dat het er zo in de werkelijkheid ook aan toe zal gaan. Ik beweer niet dat de werkelijkheid perfect is, maar in Thuis wordt het wel extra traag voorgesteld, ook gewoon om de verhaallijn iets te rekken, want anders is de conclusie er te snel.