Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
exsencon
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door exsencon »

Wat een klote situatie zeg. Hebt ge Peggy en Femke daar zien ronddwalen in dat kerkske? Gewoon om te kotsen!En dan komt de Peter daar uiteraard ook nog bij. Die scenaristen hebben zelfs geen zagemeel in hun hoofd. Wat een klotewijf is die Peggy geworden zeg. Ik ga echt moeite hebben om het uit te zingen tot het einde van dit seizoen. Maar daarna kap ik ermee, trop is te veel! :sick:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Je kunt ook nu stoppen?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Volledig eens met excenson. Spanning en drama is een vast gegeven in een soap. Maar in dat kerkje is
ook bij mij de grens van geloofwaardigheid bereikt. Plus dat Tom die een moordenaar vrijpleitte en nu
Luc gaat helpen komt er nog bij. De scenaristen zijn bezig de boel om zeep te helpen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Kennelijk worden de scenarioschrijvers van Thuis gesponsord door Dreft. Echte schoonmaakkracht!
Afbeelding Als was het kerkje roze en lieten ze een miljard witte duiven aanrukken en 80 kuub rijst... iets zegt mij dat het huwelijk er niet zal komen. Ze gaan het seizoen toch niet wéér afsluiten met een huwelijk?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Lazylady schreef:"Het zou tof zijn als jij..." Ah; dus Femke mag echt niks meer zelf beslissen nu!

Echt; wat een debiel wijf is Peggy toch!
En vooral kinderachtig. Hoe die bezig was in dat kerkje. Precies een klein kind.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

OFWGKTA schreef:En vooral kinderachtig. Hoe die bezig was in dat kerkje. Precies een klein kind.
Volgens mij heeft ze ook totaal het besef niet hoe manipulerend ze overkomt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ik heb eerder de indruk dat Peggy al merkt dat haar roze wolk aan het afbrokkelen is.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

En daar maar staan met die trouwringen waar Peter amper of niet naar keek. Wat een onnozel wicht voor haar leeftijd!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:En daar maar staan met die trouwringen waar Peter amper of niet naar keek. Wat een onnozel wicht voor haar leeftijd!
Vreemd dat ze inderdaaed niets in het snotje heeft, maar natuurlijk kan Peter zelf ook eens beginnen praten!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
exsencon schreef:En daar maar staan met die trouwringen waar Peter amper of niet naar keek. Wat een onnozel wicht voor haar leeftijd!
Vreemd dat ze inderdaaed niets in het snotje heeft, maar natuurlijk kan Peter zelf ook eens beginnen praten!
Vooral dat laatste inderdaad... Het lijkt erop dat Peggy echt wel wat in de gaten heeft, maar gewoon krampachtig vast probeert te houden aan haar "roze wolk" waar ze op hoort te zitten nu ze gaat trouwen.
Peter doet inmiddels ook niet meer veel moeite om te verbergen dat het enthousiasme nog maar van een kant komt. Maar het lef hebben om open kaart te spelen, heeft hij dan weer niet. Triest hoor...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Christel schreef:Maar het lef hebben om open kaart te spelen, heeft hij dan weer niet. Triest hoor...
Zo kennen we Peter hé. Dat was zo ten tijde van Sofie, het was zo ten tijde van Femke en nu is het zo met Peggy. Die jongen heeft telkens een soort explosie nodig om wakker te schieten en dan doet hij iets (meestal verkeerd,maar goed). De enige die nu voor een explosie gaat zorgen is m.i. Femke.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

:cry: :cry: :cry: :doh: :doh: :doh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ik ben eens benieuwd welk kapsel Rosa voor Peggy in petto heeft.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ze had toch al door dat Peter er niet met zijn volle gedachten bij was. Hopelijk blijft ze haar ogen openhouden, maar op de roze wolk blijven is natuurlijk veel leuker.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het resultaat van haar kapsel make-over lijkt nergens naar en is verschrikkelijk lelijk... maaaaaaaaaaaar nu is Peggy's haar tenminste toch eens gewassen en dat vind ik al een goede stap vooruit :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten