Tomboy schreef:antwoord Peggy: "Houston, we have a problem"...Lazylady schreef:Snapt Peggy nu écht niet dat ze met dat fameuze etentje van haar alleen maar olie op het vuur gooit?
"Aarde aan Peggy!"
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Lazylady
- x 435
Kan Peggy dan echt nooit eens gewoon... normaal doen? 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Neen, Peggy kan echt niet normaal doen. Ze blijft heel haar leven een nukkige puber!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Of gewoon "te" blij; zoals nu.Kwast schreef:Neen, Peggy kan echt niet normaal doen. Ze blijft heel haar leven een nukkige puber!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Waarom is ze er toch zo opgebrand om Femke te eten te vragen. Dat is nou al de tweede keer sinds de huwelijksplannen. Peter stelt een etentje voor hun twee voor en zij moet Femke er weer bij halen.Eigenaardig.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

"ja ik snap het wel" zei ze, toen Peter de uitleg deed over het vele werk, door de situatie van Tom... NEE ze snapt het niet écht, want ZIJ alleen is belangrijk...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Bovendien springt het glazuur bijna van mijn tanden als ze weer eens zo zeemzoeterig praat met Peter.Taliver67 schreef:"ja ik snap het wel" zei ze, toen Peter de uitleg deed over het vele werk, door de situatie van Tom... NEE ze snapt het niet écht, want ZIJ alleen is belangrijk...
Ook ik vind het eigenaardig dat ze zo op Femke's aanwezigheid gebrand is trouwens. Het lijkt wel alsof ze expres de kat bij het spek zet, om te kijken wat Peter doet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Waarom ze Femke en Tim vraagt, is voor mij ook een raadsel.Toen ze haar vroeg als getuige werd daar wel even over gesproken, nu is't precies een bevriend koppel. Maar vriendschappen in thuis probeer ik altijd een beetje te relativeren. Als Femke niet wou zou ze haar moeder vragen als getuige. Een sociaal leven hebben ze daar niet echt.Christel schreef: Inderdaad... Bovendien springt het glazuur bijna van mijn tanden als ze weer eens zo zeemzoeterig praat met Peter.![]()
Ook ik vind het eigenaardig dat ze zo op Femke's aanwezigheid gebrand is trouwens. Het lijkt wel alsof ze expres de kat bij het spek zet, om te kijken wat Peter doet.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
Lazylady
- x 435
Christel schreef: Inderdaad... Bovendien springt het glazuur bijna van mijn tanden als ze weer eens zo zeemzoeterig praat met Peter.![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat een klein kind toch zeg... Kan die nu niet tegen haar verlies?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!Lazylady schreef:Wat een klein kind toch zeg...
Haar mokkend gezicht aan die voetbaltafel, het gezeur dat ze zich moesten amuseren die avond, de manier waarop ze haar bier op stond te slurpen...
Ik wens Peter veel succes met zijn puber!
Maar ja...ik wens Peggy ook nog veel succes met haar toekomstige echtgenoot, die er hoe langer hoe meer afwezig bijloopt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Ik vond Peter lang niet zo afwezig toen hij met Femke aan de voetbaltafel stond. En Peggy is echt goed bezig met die twee terug samen te brengen,misschien heeft ze wel een oogske op Tim... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Trouwen?! Onnozel wicht... Hoelang kennen Femke en Tim elkaar?
Oh wacht: Peter heeft haar zelf veel te vroeg ten huwelijk gevraagd...
Oh wacht: Peter heeft haar zelf veel te vroeg ten huwelijk gevraagd...
0 x
-
exsencon
- x 435
Peggy begint serieus op mijn systeem te werken, wat een onnozel en onrealistisch wicht zeg. Die leeft echt op een andere planeet ofwel wil ze Femke echt zover drijven dat die ontploft? Peggy, go home of beter nog naar China! 
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Die beelden van ' leuke kerkjes ' om te trouwen typeerde de oppervlakkige onnozelheid van Peggy. Nu weer uitgelaten
maar Femke moet en zal meedoen, duidelijk dat ze het niet vertrouwt en nog duidelijker dat heel die tamtam van dat huwelijk raar gaat aflopen. Ook negeert Peggy volkomen Jana's drama dat toch in de Zus en Zo gebeurde of heb ik dat
gemist ?
maar Femke moet en zal meedoen, duidelijk dat ze het niet vertrouwt en nog duidelijker dat heel die tamtam van dat huwelijk raar gaat aflopen. Ook negeert Peggy volkomen Jana's drama dat toch in de Zus en Zo gebeurde of heb ik dat
gemist ?
0 x