Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
[quote="satine"]Ik blijf mij toch afvragen wanneer Tom haar dit allemaal had moeten vertellen.
Het is nu niet alsof ze al een paar maanden een relatie hadden, het was niet eens een paar weken - zelfs geen paar dagen...
Zoals hier al gezegd is, wanneer zou hij dat allemaal hebben moeten vertellen en trouwens, waarom ? Moet ge nu bij elke eerste dates heel uw levensverhaal vertellen ? ( Zij heeft toch ook niet meteen gezegd dat ze gescheiden is en 2 kinderen heeft dacht ik .En daarbij, zij heeft absoluut niets gevraagd over zijn vorige relaties. Volgens mij wist ze wel dat Sandrine zijn dochter was want ze is dagelijks in huis en loopt te pas en te onpas de keuken binnen ; ze moet dus zeker al wat opgevangen hebben .Nee, haar reactie gisteren was onterecht vind ik .
Er zijn ook bepaalde zaken uit mijn leven die ik bij een eerste date of na een eerste kus niet direct ga vertellen. Sommige dingen vertel je zelfs maar na een tijd als je zeker bent van die persoon of als je die volledig in vertrouwen kan nemen.
En dan de toon waarop, alsof ze Tom als een schooljongetje ter verantwoording riep. Valt me vies tegen van Judith. Naja, zal wel te maken hebben met de ervaringen die ze tijdens haar huwelijk had met haar ex...
Inderdaad. Die gast vindt zichzelf zoooooooo geweldig. Daarom dat hij ook niet een relatie aan de gang kan houden. Inderdaad, wat je schrijft over dat troosten... ik zie dat ook zo voor me.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik vind het niet meer dan normaal dat ze geïrriteerd is als haar ex zich niet aan haar afspraken houdt en dat ze blijkbaar uren lang niet weet waar haar kinderen zijn.
Verder vind ik dat ze haar kinderen niet abnormaal streng groot brengt, ik hou niet zo van huishoudens waar 12-jarige meisjes en hun kleine broertjes de baas spelen.
satine schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat ze geïrriteerd is als haar ex zich niet aan haar afspraken houdt en dat ze blijkbaar uren lang niet weet waar haar kinderen zijn.
Verder vind ik dat ze haar kinderen niet abnormaal streng groot brengt, ik hou niet zo van huishoudens waar 12-jarige meisjes en hun kleine broertjes de baas spelen.
Nee, maar ik vind dit gewoon extreem. Het gaat niet alleen om Kurt, maar ik vind vooral dat ze altijd maar lijkt over te komen op die kinderen alsof ze nooit iets goed kunnen doen en ze alleen maar vervelend zijn. Soms mag ze ook eens wat liever zijn; lijkt mij.
(Als het nu echt etters van kinderen waren kon ik er nog inkomen, maar deze zijn toch nog goed te doen lijkt mij.)
Alles kwam net allemaal bij elkaar. Het vervelende gedrag van haar ex, de ongerustheid over haar kinderen en dan nog het nieuws over Tom. Ze is tenslotte ook maar een mens.