Weet Tom eigenlijk nog dat hij zelf kinderen heeft ?lord F. schreef:Ja, wist Tom eigenlijk dat Judith kinderen had?exsencon schreef:Tom en kinderen, wel,wel. Thuis revisited!
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja, als ge natuurlijk niet met uw hoofd kunt denken (want daar moet natuurlijk toch wel iets in zitten) maar alleen met wat anders en als dat dan ook al slapkes uitvalt...
Judith zou beter wat anders bedenken, want Tom is echt geen goede keuze.
Judith zou beter wat anders bedenken, want Tom is echt geen goede keuze.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
waar is de tijd dat Tom helemaal alleen voor Sandrine( baby) zorgde ....Hij schijnt totaal niet meer aan haar te denken .exsencon schreef:Tom en kinderen, wel,wel. Thuis revisited!
0 x
-
exsencon
- x 435
Judith gaat het aan de stok krijgen met haar kinderen en papa gaat er van profiteren.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Judith is compleet de mist ingegaan met een rommelige uitleg. Ze had kordaat moeten zeggen "Tom is gewoon mijn jogging-vriend en de zoon van Marianne. Punt. " Nu zijn de kinderen, vooral Emma, achterdochtiger geworden.
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Sinds wanneer hoeft zij zich te verantwoorden voor haar kinderen? Mag zij geen leven leiden zonder dat haar kinderen zich mogen bemoeien?martha schreef:Judith is compleet de mist ingegaan met een rommelige uitleg. Ze had kordaat moeten zeggen "Tom is gewoon mijn jogging-vriend en de zoon van Marianne. Punt. " Nu zijn de kinderen, vooral Emma, achterdochtiger geworden.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ilsemieke, dat bedoel ik juist. Het waren de kinderen die vroegen aan Judith of Tom haar nieuw lief was ? En dan is ze met een stotterende rommelige uitleg gekomen van "speciale patiënt" en zo ipv het antwoord te geven dat Tom een gewone jogging-partner was en de (vroegere) zoon der huizes.Ilsemieke schreef:Sinds wanneer hoeft zij zich te verantwoorden voor haar kinderen? Mag zij geen leven leiden zonder dat haar kinderen zich mogen bemoeien?martha schreef:Judith is compleet de mist ingegaan met een rommelige uitleg. Ze had kordaat moeten zeggen "Tom is gewoon mijn jogging-vriend en de zoon van Marianne. Punt. " Nu zijn de kinderen, vooral Emma, achterdochtiger geworden.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik lag plat toen ze over die hemden van Tom begon.
Misschien dat zij eens nieuwe hemden kan kopen voor Tom. Hij zal die waarschijnlijk nu wel aannemen en zonder tegenpruttelen aandoen.
Misschien dat zij eens nieuwe hemden kan kopen voor Tom. Hij zal die waarschijnlijk nu wel aannemen en zonder tegenpruttelen aandoen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Warhoofd Judith gaat Tom de muren doen oplopen wat dan weer goed is voor zijn conditie! 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Eerst wil ze alleen maar met hem naar de film en verder niets en toen stond ze toch haar Romeo met de foute hemden te zoenen. Het leek bijna een scene uit Bridged Jones Diary

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik heb het geluid afgezet tijdens het gesprek tussen Bram en Tibo. Ik kan die Tibo niet meer horen 
Er gebeurt iets raars. Dit bericht hoort hier niet
Er gebeurt iets raars. Dit bericht hoort hier niet
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Smerige zet eigenlijk van Lynn, maar iemand moest het doen. Zou Judith al weten hoe de situatie met Sandrine in elkaar steekt?
0 x

-
Lazylady
- x 435
Voor Judith is het erg, maar het is toch een verdiende loon voor Tom vind ik.Poolaapje schreef:Smerige zet eigenlijk van Lynn, maar iemand moest het doen. Zou Judith al weten hoe de situatie met Sandrine in elkaar steekt?
0 x
-
LeWallon
- x 435
Judith en Tom...
Stel je voor dat die echt een relatie beginnen. Arme Geert...
Stel je voor dat die echt een relatie beginnen. Arme Geert...
0 x