Salamander
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Salamander
voorlopig laten ze uitschijnen dat Klaus vooral een huurling die het voor het geld doet. we zullen wel zien of dat nog verandert.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

héhé, met die moord op die secretaresse zat er een duidelijke verwijzing naar Blow Out van Brian DePalma (en wellicht dus naar Hitchcock). 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Hoeveel mensen hebben er nu al het loodje moeten leggen in die reeks? Dat is elke week minstens 1 , maar vaker meer doden?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Weet Wolfs van het bestaan van Gerardi? Ik probeer de leegtes op te vullen die ontstaan zijn doordat ik 2 keer een uitzending gemist heb.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
exsencon
- x 435
Wolfs heeft Gerardi nooit gezien maar wel over hem gehoord via zijn dochter. Maar nu ziet hij hem in levende lijve. En het eerste wat Gerardi ziet in het bureau van Wolfs is de fameuze oude foto...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, wel heel toevallig natuurlijk dat hij zo op het spoor zal komen van de inbrekers. 
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja, het is en blijft fictie natuurlijk. In real life zouden waarschijnlijk heel wat speurders er heel wat voor over hebben om zo op het spoor van de man in kwestie te komen!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik vond de teloorgang van Persigal dan weer iets te ver. Die Noell is toch een engerd die nergens voor terug deinst.
0 x
-
exsencon
- x 435
Hij gaat zijn Nemesis tegemoet en ik denk zo dat hij ze vlug gaat tegenkomen.jessie V. schreef:Ik vond de teloorgang van Persigal dan weer iets te ver. Die Noell is toch een engerd die nergens voor terug deinst.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

aha, blijkbaar is er intussen ook een boek dat een soort van prequel zou moeten zijn op de reeks >> http://www.borgerhoff-lamberigts.be/boe ... salamander 
In normale omstandigheden zou het eerste wat in je opkomt dan "geldklopperij" zijn, maar het is wel geschreven door Bavo Dhooge die toch bekend staat als de beste Vlaamse thrillerauteur van het moment.
In normale omstandigheden zou het eerste wat in je opkomt dan "geldklopperij" zijn, maar het is wel geschreven door Bavo Dhooge die toch bekend staat als de beste Vlaamse thrillerauteur van het moment.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Hopelijk komt dat boek gauw in de bibliotheek... kan ik het meenemen op vakantie in april .
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat hoop ik ook. Salamander, de beste misdaadserie voor nu. En ja, natuurlijk wil men daar zoveel mogelijk munt uitslaan, dat is nogal evident. Maar de serie verdient het wel denk ik wat ge niet kunt zeggen van andere...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Oei, dat einde was precies toch een beetje geforceerd.
0 x