Salamander

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
exsencon
x 435

Salamander

Bericht door exsencon »

Heb zonet de eerste episode van Salamander bekeken en het lijkt me wel wat. Zeker beter dan "Wolven" en ge zult nu zeggen "dat is echt niet moeilijk" en gelijk heb je. Maar dit is wel coherent en goed geacteerd. Graag jullie mening.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Salamander

Bericht door annekeHU »

Hier ook gekeken. Het is zeker niet slecht, maar ik wil nog even een tweede aflevering af wachten. Bij Quiz - me- quick wist ik direct dat ik de reeks wou uitzien, nu weet ik het nog niet goed.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik ben zoals steeds weer in blijde verwachting tot een gunstige wind de reeks in Spanje laat belanden.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

annekeHU schreef:Hier ook gekeken. Het is zeker niet slecht, maar ik wil nog even een tweede aflevering af wachten. Bij Quiz - me- quick wist ik direct dat ik de reeks wou uitzien, nu weet ik het nog niet goed.
Dan zijn we juist omgekeerd. Ik had mijn twijfels bij Quiz me Quick. Maar Ok,Ik denk dat deze wel de moeite waard is. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:Heb zonet de eerste episode van Salamander bekeken en het lijkt me wel wat. Zeker beter dan "Wolven" en ge zult nu zeggen "dat is echt niet moeilijk" en gelijk heb je. Maar dit is wel coherent en goed geacteerd. Graag jullie mening.
wel, ik hield m'n hart vast gezien de premisse van de serie en het feit dat de ondertoon bloedserieus is (dan nog met Mike Verdrengh in één van de hoofdrollen). Dus ofwel is dat een steengoede reeks ofwel is ie lachwekkend slecht en vol van de cliché's van het genre. Maar de reeks is toch gemaakt door het duo Ward Hulselmans - Frank Van Mechelen (van oa de series Heterdaad en Stille Waters en de film De Indringer), dus er mocht wel iets goed verwacht worden.

enfin, voorlopig heeft het nog de voordeel van de twijfel, ook al was die moord op die ouwe gast op z'n fiets een kanjer van een genre-cliché dat je van kilometers ver zag aankomen. :) Maar ik ga zeker kijken naar de volgende afleveringen.

en btw bij Quiz me Quick was ik er ook vrij zeker van dat het een goeie reeks ging zijn na de eerste aflevering. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

eddy en nancy schreef:Ik ben zoals steeds weer in blijde verwachting tot een gunstige wind de reeks in Spanje laat belanden.

Eddy
https://twitter.com/ShowGemist/status/2 ... 4952894464

Ik heb eens hard geblazen, hopelijk in de juiste richting. ;)

Ik wist eigenlijk al van de trailer dat ik deze serie wou zien. Veel goede actuers, grote namen en een spannend verhaal, wat wil je nog meer. Vanaf de eerste paar minuten word je meteen meegesleept in het verhaal. :)
0 x
Afbeelding
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik heb de trailer ook gezien en wou inderdaad ook wel graag kijken. Ik ga zeker die wind die hier heerst eens benutten ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Bedankt Poolaapje, ik had hem deze nacht al binnengehaald - ik haal trouwens al de series daar. Ik hou me niet bezig met twitter maar je mag de uploaders in ieder geval in mijn naam bedanken.
En toch zal het nog even duren voor ik een mening over deze reeks kan vormen. Ik wacht altijd tot ik zeker weet dat ik alle afleveringen kan downloaden en bekijk ze dan allemaal op enkele avonden na elkaar. Niets zo vervelend dan 11 afleveringen zien en dan de ontknoping moeten missen ! Zo zit ik bijvoorbeeld nog altijd te wachten op de laatste twee afleveringen van Deadline 14 10 :(

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vond het een heel goede eerste aflevering :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:Vanaf de eerste paar minuten word je meteen meegesleept in het verhaal. :)
Ja, het heeft iets weg van een Vlaamse versie van 24 met Filip Peeters als soort van Jack Bauer. :)
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik vind het vooral leuk om Koen De Bouw eens de slechterik te zien spelen ipv de goedzak zoals het de voorbije jaren meestal was.
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:Ik vind het vooral leuk om Koen De Bouw eens de slechterik te zien spelen ipv de goedzak zoals het de voorbije jaren meestal was.
ja, was al lang geleden dat hij nog eens een slechterik speelde. Toch al van "Moeder, waarom leven wij?", zo'n 20 jaar geleden en z'n periode bij Wittekerke toen. :)
Maar iets zegt me dat de slechteriken eerder diegene gaan zijn die hij bestolen heeft. :)
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

Ik moet ook eerlijk toegeven dat de serie me zeer goed kan boeien. :razz:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ben van plan de serie voorlopig te volgen. De eerste aflevering vond ik niet supper speciaal ofzo, maar dat is meestal wel met een introductie ;)
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Lord F. ik denk dat je gelijk gaat krijgen. De bestolenen zullen, denk ik, de slechteriken gaan zijn.
0 x
Plaats reactie