Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
In het geval van Judith zou ik daar helemaal niet om malen! 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat chaotisch kantje wordt wel een beetje overdreven nu lijkt mij...
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
Ja ik zou het ook maar raar vinden wanneer mijn dokter plots met kletsnat haar daar binnen staat
0 x
-
Gijs
- Nog geen rang
Ik hoop dat Judith en Tom een koppel worden, want ik vind Lynn maar niets! 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Arme Geert ! Maar misschien heeft Judith wel onbedoeld verkeerde signalen gestuurd ... Nu ja, daarom moet hij haar nog niet kussen...
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Tuurlijk wel! Het is heel spijtig dat hij het deksel op de neus heeft gekregen maar dat is het leven helaas... sometimes you win, sometimes you loose, en ik vind het goed dat hij er voor gegaan is, dat zouden meer mensen mogen doen.johan1969 schreef:daarom moet hij haar nog niet kussen...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
lord F.
- Poster rang 5

Iets te onhandig wel en hij ging plots wel heel snel tot de actie over.Lacrimosa schreef:Tuurlijk wel! Het is heel spijtig dat hij het deksel op de neus heeft gekregen maar dat is het leven helaas... sometimes you win, sometimes you loose, en ik vind het goed dat hij er voor gegaan is, dat zouden meer mensen mogen doen.johan1969 schreef:daarom moet hij haar nog niet kussen...
Denk dat judith eerder overrompeld was dan dat ze hem echt afgewezen heeft. Maar nu hoeft hij tenminste geen omwegen meer gebruiken om zijn doel duidelijk te maken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Inderdaad! Het hoge woord is eruit en dat is altijd goed, ook al is de uitkomst minder goed dan gehoopt.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Taliver67
- Poster rang 1

Judith kan dus niet koken. Geen wonder dat haar zoon stiekem snoep mee naar school smokkelt, dat kind heeft honger 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En nog geen klein beetje zeg !Lazylady schreef:Dat chaotisch kantje wordt wel een beetje overdreven nu lijkt mij...
0 x
-
exsencon
- x 435
Geert had misschien toch eerst zijn hand op haar knie kunnen leggen of haar hand vastgepakt ipv direct naar hare mond te vliegen. Commentaar forumvrouwen?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

hij zal het niet gewoon zijn om zelf het initiatief te nemen zeker?exsencon schreef:Geert had misschien toch eerst zijn hand op haar knie kunnen leggen of haar hand vastgepakt ipv direct naar hare mond te vliegen. Commentaar forumvrouwen?
Maar wel grappig dat hij zo opgefokt werd door Rosa dat hij zo aan het klungelen ging.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Het is uiteraard ook vreselijk moeilijk om de bereidingswijze op de verpakking van de broodjes te volgen

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Tomboy
- Poster rang 1

Judith reageerde inderdaad meer verrast dan afwijzend. Dit zou nog wel eens een verrassend staartje voor Geert kunnen hebben...lord F. schreef:Iets te onhandig wel en hij ging plots wel heel snel tot de actie over.Lacrimosa schreef:Tuurlijk wel! Het is heel spijtig dat hij het deksel op de neus heeft gekregen maar dat is het leven helaas... sometimes you win, sometimes you loose, en ik vind het goed dat hij er voor gegaan is, dat zouden meer mensen mogen doen.johan1969 schreef:daarom moet hij haar nog niet kussen...![]()
Denk dat judith eerder overrompeld was dan dat ze hem echt afgewezen heeft. Maar nu hoeft hij tenminste geen omwegen meer gebruiken om zijn doel duidelijk te maken.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Als het om zijn omgang met Judith gaat heb ik maar 1 woord voor Geert: klungel. (en dat had ik niet van hem verwacht).
0 x