Marianne gelooft nog in mirakelsjessie V. schreef:Marianne is er nog steeds van overtuigd dat ze An zelf beter kan maken. "Ga mee gezellig koffie drinken".
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Wallanderjunior
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1069
- x 595
De reaktie van Marianne dat verwondert me niet. Mijn eigen moeder is/was ook zo. Voor haar konden wij, haar kinderen dan, een "dip" hebben want we hadden een baan, een auto, een eigen huis, dus geen reden om ongelukkig te zijn. Maar soit, dit is off-topic. Wat ik bedoel : voor de meeste is een psychiater of psycholoog raadplegen nog altijd gelijk : toegeven dat men "zot" is. Zolang psychiatrie nog altijd gelinkt wordt aan "geestesziektes" zal voor de meesten die stap te ver zijn. Indien Marianne Ann doorverwijst naar een professionele hulpverlener zal het voor haar voelen dat zij (nogmaals) gefaald heeft als moeder.
En dat Mayra juist een tegengestelde mening heeft zal ook wel niet helpen natuurlijk.
En dat Mayra juist een tegengestelde mening heeft zal ook wel niet helpen natuurlijk.
0 x
-
tvx1
- x 435
Beiden kunnen en mogen een depressie behandelen. Alleen mag een psycholoog geen medicatie voorschrijven aangezien die geen arts is. Een psycholoog zal het dus met een geestelijke behandeling proberen. Ik denk dat een goeie eerste stap zou zijn voor Ann. Als dat niet zou lukken kan die haar nog altijd naar een psychiater doorverwijzen.Kwast schreef:Volgens mij ligt dat meer aan het feit wie wat mag behandelen
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ewel dat ze nu Waldek om discretie vroeg naar Rosa en Peggy toe, daar had ik begrip voor ( dat is hoogst uitzonderlijk bij Marianne) . Stel u voor dat die 2 dames het kind weghalen ...ze kunnen het nog niet opbrengen om haar een nachtje te sussen als het kind huilt ! En welke opvoeding zou dat kindje daar krijgen : pannekoeken, pannekoeken en voor de rest gestresseerde en puberale moeder en venijnige oma !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik zou daar toch ook de politie niet bij betrekken. Het kind is toch terecht?Lazylady schreef:En hoe Marianne de politie er weer niet wou bij betrekken...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
nounake schreef:Ewel dat ze nu Waldek om discretie vroeg naar Rosa en Peggy toe, daar had ik begrip voor ( dat is hoogst uitzonderlijk bij Marianne) . Stel u voor dat die 2 dames het kind weghalen ...ze kunnen het nog niet opbrengen om haar een nachtje te sussen als het kind huilt ! En welke opvoeding zou dat kindje daar krijgen : pannekoeken, pannekoeken en voor de rest gestresseerde en puberale moeder en venijnige oma !
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Die venijnige oma heeft ze toch al?nounake schreef:Ewel dat ze nu Waldek om discretie vroeg naar Rosa en Peggy toe, daar had ik begrip voor ( dat is hoogst uitzonderlijk bij Marianne) . Stel u voor dat die 2 dames het kind weghalen ...ze kunnen het nog niet opbrengen om haar een nachtje te sussen als het kind huilt ! En welke opvoeding zou dat kindje daar krijgen : pannekoeken, pannekoeken en voor de rest gestresseerde en puberale moeder en venijnige oma !
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
die twee wil ik (liever niet) bezig zien op een "grootouderdag" op school, Sandrientje kan er alleen mee "in affronten vallen"exsencon schreef:Ze heeft er eigelijk zo'n twee hé!
Marianne gedraagt zich niet minder kinderachtig dan Rosa en allebei zijn ze kinderachtiger dan dat kleutertje
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Alleen omdat Marianne dat zelf wil.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Valda