Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
tvx1 schreef:Dat is toch niet moeilijk! Een lek in de badkamer, wat door sanitechniek wordt gerepareerd en waar Eddy en Frank dus hun namaakmateriaal installeren met alle gevolgen vandien!
Zo ver had ik nog niet gedacht!
Dat zou inderdaad heel goed mogelijk zijn!
Maar de manier waarop Tom zijn ogen dicht knijpt, doet toch vermoeden dat iemand hem gewoon wat in zijn gezicht kiepert. Ook ik ben benieuwd!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine schreef:Jens en nieuwe vriendin denk ik (zie ook topic in en uit)
Dat gaat er wal allemaal makkelijk. Franky wil hem helpen aan een lief. Een week later staat er al één en wellicht nog geen week later worden ze al een koppel.
Dat gaat er wal allemaal makkelijk. Franky wil hem helpen aan een lief. Een week later staat er al één en wellicht nog geen week later worden ze al een koppel.
Zo is het indertijd toch ook met Fien gegaan.
In soaps gaat dat eigenlijk altijd snel. Kijk maar naar Jana en Lowie.
Hmm Tim en Sam samen uit? Dan is ze misschien toch geïnteresseerd in Tim? Net nu ik dacht het is Jens. Het gaat precies ook de betere kant op met Frank en Toon.. weliswaar na het 'voorval'.