Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Ik dacht dat we in dit onderwerp misschien eventuele foto's zouden kunnen zetten die spoilers bevatten.
Zoals onderstaande foto die ik op Showbizzsite heb gevonden. Zouden die mensen op de foto met Femke die nieuwe personages zijn ? Gaan ze misschien in de loft van Femke wonen , want met al dat zij moet afbetalen gaat ze haar loft misschien moeten verkopen... Wie weet.
Ik denk inderdaad dat dat de nieuwe personages zijn. Het zijn er trouwens ook 3 ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ik denk ook dat de alleenstaande mama vooral een blijvertje is. De andere zijn nog onervaren acteurs en erg jong, de kans dat zij een volledig jaar in de serie blijven acht ik zeer klein ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Aangezien Femke gisteren tegen Tim zei dat ze er aan dacht om de loft te verkopen dat ik inderdaad dat de nieuwe alleenstaande mama in de loft gaat wonen.
Ik denk dat de kans groter is dat Femke bij Tim intrekt dan bij 'stiefpapa' Eddy.
Ook als zijn Femke en Tim dan nog geen koppel, ze kunnen wel bij elkaar wonen als vrienden.
Matthi schreef:Ik denk ook dat de alleenstaande mama vooral een blijvertje is. De andere zijn nog onervaren acteurs en erg jong, de kans dat zij een volledig jaar in de serie blijven acht ik zeer klein ...
Waarom? In 'Familie' hebben ze toch ook acteurtjes van 9, 11 en 15/16
Op showbizz staan bij de 2 jonge personages ook onder voorbehoud, dus ik veronderstel dat die er niet heel lang inblijven of de kans wel bestaand is dat die door andere acteurs worden vervangen.
0 x