Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door martha »

dirk schreef:
exsencon schreef:Het gaat een clash worden,zeg ik!
Waarschijnlijk ja!
En ik zou zo graag ons Lowieke in het zand zien bijten :lol: En Jana die zich verslikt in haar tranendal :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik zou het liever omgekeerd hebben, moet Bram niet hebben.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En ik zou zo graag ons Lowieke in het zand zien bijten :lol: En Jana die zich verslikt in haar tranendal :lol:[/quote]

Oh ja , ik ook ! Bram wist toch helemaal niet dat die huilebalk zwanger was toen hij vertrok .Nu doen ze alsof hij daarvoor "gevlucht" is .Ok, het was niet te doen dat hij niets van hem liet horen, ; den anderen waren ook geen minuut ongerust over wat er met hem zou kunnen voorgevallen zijn . En dan opeens, na al die maanden "vindt" Franky hem terug ????Dat had hij toch vroeger kunnen doen ?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Bram is zonder boe of ba vertrokken, en negeerde alle pogingen die Franky ondernam om contact op te nemen. Dan mag je nog -tig FB-mails zitten sturen en dan geef je het na een tijdje ook op om proberen contact te zoeken als het langs de andere kant stil blijft. Franky heeft nu ook enkel maar contact gezocht omdat hij vond dat Bram moest weten dat Jana zwanger is van hem, niet uit vriendschap, gewoon om te informeren.

Ben eens benieuwd wanneer Bram een kans gaat krijgen om eens fatsoenlijk met Jana te praten. Dat moet ze hem toch wel gunnen, zonder Tibo in de buurt. Zoals ze nu hysterisch reageert, heb ik het gevoel dat ze nog niet compleet over Bram over is.
0 x
Afbeelding
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Bram is zonder boe of ba vertrokken maar dat heeft niks met dat kindje te maken. Hij wist het toen nog niet. Dus dat kan niet gebruikt worden om hem het recht op zijn kind te ontzeggen. Als hij was vertrokken terwijl hij wist dat ze zwanger was was het een ander verhaal. Maar in dit geval is het bullshit dat hij geen recht zou hebben op zijn kind omdat hij vertrokken is. Het is niet dat hij weer samen moet zijn met de mama. En zeker omdat de mama dan nog eens haar kind wilt afstaan. Dan heeft ze helemaal geen recht om de kleine te ontzeggen aan de papa. Ze wilt het kind toch zelf niet.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Zie je de Bram echt voor een kind zorgen? De wonderen zijn de wereld (nog) niet uit maar toch...
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ilsemieke schreef:Bram is zonder boe of ba vertrokken maar dat heeft niks met dat kindje te maken. Hij wist het toen nog niet. Dus dat kan niet gebruikt worden om hem het recht op zijn kind te ontzeggen. Als hij was vertrokken terwijl hij wist dat ze zwanger was was het een ander verhaal. Maar in dit geval is het bullshit dat hij geen recht zou hebben op zijn kind omdat hij vertrokken is. Het is niet dat hij weer samen moet zijn met de mama. En zeker omdat de mama dan nog eens haar kind wilt afstaan. Dan heeft ze helemaal geen recht om de kleine te ontzeggen aan de papa. Ze wilt het kind toch zelf niet.
Mijn Bram is zonder boe of ba vertrokken opmerking was eerder gericht op nounake's post over het feit dat Franky beter naar Bram had moeten zoeken. Had niets met het kindje met Jana te maken. Ik vind ook dat Bram rechten heeft, en Jana niet alleen mag beslissen wat er met de kleine gaat gebeuren.
0 x
Afbeelding
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ilsemieke schreef:Bram is zonder boe of ba vertrokken maar dat heeft niks met dat kindje te maken. Hij wist het toen nog niet. Dus dat kan niet gebruikt worden om hem het recht op zijn kind te ontzeggen. Als hij was vertrokken terwijl hij wist dat ze zwanger was was het een ander verhaal. Maar in dit geval is het bullshit dat hij geen recht zou hebben op zijn kind omdat hij vertrokken is. Het is niet dat hij weer samen moet zijn met de mama. En zeker omdat de mama dan nog eens haar kind wilt afstaan. Dan heeft ze helemaal geen recht om de kleine te ontzeggen aan de papa. Ze wilt het kind toch zelf niet.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Volgens mij maakt het niet veel uit of de biologische vader er wel of niet iets over wist. Juridisch gezien staat de moeder altijd sterker, echter Jana is nog minderjarig toch? Ik denk niet dat het zo simpel is als hierboven beschreven.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

En als Bram Jana nu eens zou proberen te overtuigen om hun kind aan hem af te staan ?
Zo zijn ze allebei content, want Jana wil de kleine niet houden en Bram wil hem wel.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Zo simpel zijn pubermeisjes niet hoor. Ze wil niet gewoon van haar kind af, ze wil vooral niet dat Bram er iets mee te maken krijgt. Zo egoistisch is ze wel.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lacrimosa schreef:Zo simpel zijn pubermeisjes niet hoor. Ze wil niet gewoon van haar kind af, ze wil vooral niet dat Bram er iets mee te maken krijgt. Zo egoistisch is ze wel.
In feite weet ze absoluut niet wat het is een kind te hebben ; ze is er zelf nog een en dan nog een vreselijk flauw en verwend kind .
trouwens, ge moet eerst een kind hebben voor ge weet en voelt wat het is om mama te zijn.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

tvx1 schreef:En als Bram Jana nu eens zou proberen te overtuigen om hun kind aan hem af te staan ?
Zo zijn ze allebei content, want Jana wil de kleine niet houden en Bram wil hem wel.
Bram heeft geen werk, geen vast adres, geen geld en is een losbol. Aan zo iemand 'geef' je toch geen kind ?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:
tvx1 schreef:En als Bram Jana nu eens zou proberen te overtuigen om hun kind aan hem af te staan ?
Bram heeft geen werk, geen vast adres, geen geld en is een losbol. Aan zo iemand 'geef' je toch geen kind ?
Dat denk ik ook, Bram mag het dan nog goed menen en voor z'n kind en vriendin willen zorgen, hij zal toch eerst moeten zien dat hij een vast inkomen en een vaste verblijfplaats heeft... :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:
Hij heeft nog 4 maand de tijd om een job, een woonplaats en eventueel zelfs een vaste vriendin voor als hij het niet alleen zou zien zitten me de kleine te zoeken. En als hij diene auto verkoopt heeft hij nog een spaarcentje ook.

Het kind is nog niet geboren, hé
0 x
Gesloten