En ik zou zo graag ons Lowieke in het zand zien bijtendirk schreef:Waarschijnlijk ja!exsencon schreef:Het gaat een clash worden,zeg ik!

En ik zou zo graag ons Lowieke in het zand zien bijtendirk schreef:Waarschijnlijk ja!exsencon schreef:Het gaat een clash worden,zeg ik!
Mijn Bram is zonder boe of ba vertrokken opmerking was eerder gericht op nounake's post over het feit dat Franky beter naar Bram had moeten zoeken. Had niets met het kindje met Jana te maken. Ik vind ook dat Bram rechten heeft, en Jana niet alleen mag beslissen wat er met de kleine gaat gebeuren.Ilsemieke schreef:Bram is zonder boe of ba vertrokken maar dat heeft niks met dat kindje te maken. Hij wist het toen nog niet. Dus dat kan niet gebruikt worden om hem het recht op zijn kind te ontzeggen. Als hij was vertrokken terwijl hij wist dat ze zwanger was was het een ander verhaal. Maar in dit geval is het bullshit dat hij geen recht zou hebben op zijn kind omdat hij vertrokken is. Het is niet dat hij weer samen moet zijn met de mama. En zeker omdat de mama dan nog eens haar kind wilt afstaan. Dan heeft ze helemaal geen recht om de kleine te ontzeggen aan de papa. Ze wilt het kind toch zelf niet.
Ilsemieke schreef:Bram is zonder boe of ba vertrokken maar dat heeft niks met dat kindje te maken. Hij wist het toen nog niet. Dus dat kan niet gebruikt worden om hem het recht op zijn kind te ontzeggen. Als hij was vertrokken terwijl hij wist dat ze zwanger was was het een ander verhaal. Maar in dit geval is het bullshit dat hij geen recht zou hebben op zijn kind omdat hij vertrokken is. Het is niet dat hij weer samen moet zijn met de mama. En zeker omdat de mama dan nog eens haar kind wilt afstaan. Dan heeft ze helemaal geen recht om de kleine te ontzeggen aan de papa. Ze wilt het kind toch zelf niet.
In feite weet ze absoluut niet wat het is een kind te hebben ; ze is er zelf nog een en dan nog een vreselijk flauw en verwend kind .Lacrimosa schreef:Zo simpel zijn pubermeisjes niet hoor. Ze wil niet gewoon van haar kind af, ze wil vooral niet dat Bram er iets mee te maken krijgt. Zo egoistisch is ze wel.
Bram heeft geen werk, geen vast adres, geen geld en is een losbol. Aan zo iemand 'geef' je toch geen kind ?tvx1 schreef:En als Bram Jana nu eens zou proberen te overtuigen om hun kind aan hem af te staan ?
Zo zijn ze allebei content, want Jana wil de kleine niet houden en Bram wil hem wel.
Dat denk ik ook, Bram mag het dan nog goed menen en voor z'n kind en vriendin willen zorgen, hij zal toch eerst moeten zien dat hij een vast inkomen en een vaste verblijfplaats heeft...johan1969 schreef:Bram heeft geen werk, geen vast adres, geen geld en is een losbol. Aan zo iemand 'geef' je toch geen kind ?tvx1 schreef:En als Bram Jana nu eens zou proberen te overtuigen om hun kind aan hem af te staan ?
Zo zijn ze allebei content, want Jana wil de kleine niet houden en Bram wil hem wel.
Hij heeft nog 4 maand de tijd om een job, een woonplaats en eventueel zelfs een vaste vriendin voor als hij het niet alleen zou zien zitten me de kleine te zoeken. En als hij diene auto verkoopt heeft hij nog een spaarcentje ook.johan1969 schreef:Bram heeft geen werk, geen vast adres, geen geld en is een losbol. Aan zo iemand 'geef' je toch geen kind ?tvx1 schreef:En als Bram Jana nu eens zou proberen te overtuigen om hun kind aan hem af te staan ?