Het duvelen was anders wel nodig. Het heeft zijn reden dat ze zo tegen haar kinderen moet doen. Regels moeten gevolgd worden. Ze hamert vooral op schoolwerk en ik denk dat Judith voor de rest een vrij losse opvoeding geeft.Lazylady schreef:Zeg, is dat een moeder of een tiran? Djeezes zeg!![]()
![]()
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x

-
olly
- x 435
Judith is een supergoeie mama, bij een goeie opvoeding horen regels. Haar principes zijn duidelijk. Ze is zeker geen tiran. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik zie niet direct wat ze verkeerd gedaan heeft? Je moet je kinderen toch in het gareel houden?
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Rieka
- x 435
Dat vind ik toch ook, hoor, kijk maar eens goed naar Lowie en Jana: dat zijn verwende "kinderen", daar valt gewoon geen "huis mee te houden".Lacrimosa schreef:Ik zie niet direct wat ze verkeerd gedaan heeft? Je moet je kinderen toch in het gareel houden?
Judith doet het volgens mij heel goed.
Bewijs daarvan: haar kinderen wilden haar verrassen, dat zouden ze toch niet doen als ze niet content zijn over hun moeder?!
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ze kan een beetje kortaf zijn, dat wel. Maar naar een toets vragen en de boekentas controleren omdat je al van ver ruikt dat er iets niet pluis is vind ik toch echt wel de normaalste zaak van de wereld hoor...
Zo streng als MIJN moeder moeten ze natuurlijk ook niet zijn, die legde 's morgens mijn kleren klaar toen ik in het vijfde middelbaar zat (kleren die ze zelf koos en kocht en waar ik niks over te zeggen had).
Maar Judith? Tot nu toe qua opvoeding niks op aan te merken.
Zo streng als MIJN moeder moeten ze natuurlijk ook niet zijn, die legde 's morgens mijn kleren klaar toen ik in het vijfde middelbaar zat (kleren die ze zelf koos en kocht en waar ik niks over te zeggen had).
0 x
-
Rieka
- x 435
En om te besluiten krijgt Judith nog een pluim van mij ook: ze blijft opgewekt ondanks al de kritiek die ze hier krijgt!Lacrimosa schreef:Ze kan een beetje kortaf zijn, dat wel. Maar naar een toets vragen en de boekentas controleren omdat je al van ver ruikt dat er iets niet pluis is vind ik toch echt wel de normaalste zaak van de wereld hoor...
0 x
-
exsencon
- x 435
Heu...Lacrimosa, waren de kleren naar je smaak? Niet neem ik aan! 
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Natuurlijk niet. En zeker niet het ondergoed (dat ze OOK klaarlegde, wel op de verwarming als het winter was).exsencon schreef:Heu...Lacrimosa, waren de kleren naar je smaak? Niet neem ik aan!
0 x
-
exsencon
- x 435
Hmm... ik heb nog een commentaar maar ik durf niet meer. Dit is aardig Off Topic!!!Lacrimosa schreef:Natuurlijk niet. En zeker niet het ondergoed (dat ze OOK klaarlegde, wel op de verwarming als het winter was).exsencon schreef:Heu...Lacrimosa, waren de kleren naar je smaak? Niet neem ik aan!
0 x
-
Rieka
- x 435
@Lacrimosa en exsencon: zie topic tomaten gooien.exsencon schreef:Hmm... ik heb nog een commentaar maar ik durf niet meer. Dit is aardig Off Topic!!!Lacrimosa schreef:Natuurlijk niet. En zeker niet het ondergoed (dat ze OOK klaarlegde, wel op de verwarming als het winter was).exsencon schreef:Heu...Lacrimosa, waren de kleren naar je smaak? Niet neem ik aan!
0 x
-
exsencon
- x 435
Hmm, back to topic dus. Tussen Judith en Geert tja... Wat met Tommeke en zijn voetje? 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hypothetisch gezien, als Tom en Judith ooit samenhokken, wie van de twee zal koken? Want ze zijn blijkbaar geen een van de twee een held in de keuken.
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Poolaapje schreef:Hypothetisch gezien, als Tom en Judith ooit samenhokken, wie van de twee zal koken? Want ze zijn blijkbaar geen een van de twee een held in de keuken.
Stan misschien? Hij leek er wel aanleg voor te hebben, dus misschien wil Geert het hem wel leren
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tomboy
- Poster rang 1

In de middagafleveringen heb ik Tom toch meerdere keren zien koken....en dan zou hij het nu ineens niet meer kunnen...
.... niet kunnen is niet willen.
0 x