Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Omega
x 435

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Omega »

^Dat ligt vooral aan haar stem m.i.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Jan en alleman, asjeblieft seg, je doet precies of ze met iedereen die ze tegenkomt seks heeft. De twee jongens waarmee ze in bed is gedoken, daar wou/had ze ook een relatie mee en was het dus niet enkel voor de seks te doen zoals je laat uitschijnen.
0 x
Afbeelding
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Crackers schreef:Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
Wie is jan en alleman ? Ze heeft alleen nog maar seks gehad met Bram en Lowie. En met beiden was ze in een relatie.
Dat is dus een van die vervelende maatschappelijke verschillen tussen jongens en meisjes... Jongens/mannen mogen met zo veel meisjes/vrouwen slapen als ze willen en niemand die er naar kraait , maar als een meisje het zou doen. Ho maar. Wat hier niet eens het geval is. (En ik ben een jongen trouwens)
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Sasha schreef:
Crackers schreef:Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
Wie is jan en alleman ? Ze heeft alleen nog maar seks gehad met Bram en Lowie. En met beiden was ze in een relatie.
Dat is dus een van die vervelende maatschappelijke verschillen tussen jongens en meisjes... Jongens/mannen mogen met zo veel meisjes/vrouwen slapen als ze willen en niemand die er naar kraait , maar als een meisje het zou doen. Ho maar. Wat hier niet eens het geval is. (En ik ben een jongen trouwens)
Nee, je hebt het verkeerd.

Vergelijk met een sleutel.

Een sleutel die alle deuren opent, is een uitstekende sleutel. Heerserssleutel.
Een deur daarentegen die open gaat met zowat alle sleutels, is een slecht slot. Kan je niets met aanvangen dus.

Al vind ik Jana nu ook wel geen slet, met beide had ze een relatie en ze was ook verliefd op beide jongens dus daar vind ik wel niets verkeerd mee
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

dirk schreef:
Sasha schreef:
Nee, je hebt het verkeerd.

Vergelijk met een sleutel.

Een sleutel die alle deuren opent, is een uitstekende sleutel. Heerserssleutel.
Een deur daarentegen die open gaat met zowat alle sleutels, is een slecht slot. Kan je niets met aanvangen dus.

Al vind ik Jana nu ook wel geen slet, met beide had ze een relatie en ze was ook verliefd op beide jongens dus daar vind ik wel niets verkeerd mee
Dat kan je nu toch niet menen he dirk, dat je vrouwen gaat vergelijken met een slecht slot en mannen met een heerserssleutel? :eh:

Ik vind veel van Jana en het is allemaal niet zo positief, maar een slet vind ik ze ook niet, nee.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mensenlief, ik dacht dat de middeleeuwen al lang voorbij waren!
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Wat lees je hier nu weer
Veel domme reakties :twisted:
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ocharme twee jongens sex en met beide had/heeft ze een relatie. Ik denk dat veel oudere posters het contact met hun jeugdige zelf kwijt zijn. En we leven echt niet meer in de jaren vijftig. (en ik ben een vrouw!)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

osssver schreef:Ocharme twee jongens sex en met beide had/heeft ze een relatie. Ik denk dat veel oudere posters het contact met hun jeugdige zelf kwijt zijn. En we leven echt niet meer in de jaren vijftig. (en ik ben een vrouw!)
WJD ik denk dat de meeste harde reacties net van jonge posters komen, mijn beste ossver. :denk: Mensen met een bepaalde politieke overtuiging...dat heeft niets met leeftijd te maken! :whistle:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Jana is helemaal geen slet. Maar het is ook niet omdat je bepaalde reacties niet lust dat ze perse dom zijn. Wie het schoentje past trekke het aan! :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik heb niet gezegd dat het een slet is (al denk ik dat wel :lol: ) maar als je oud genoeg bent om in bed te kruipen met iemand ben je oud genoeg ook om er de gevolgen van te dragen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

^ :roll: :crazy:

Ze heeft toch voorbehoedsmiddelen gebruikt, wou veilig zijn, en dan smijten ze dit op je bord. Ik vind het wel spijtig voor haar dat ze bij de 0,16% (!) hoort bij wie de pil faalt.
0 x
Afbeelding
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Volgens mij kennen veel mensen de definitie van een 'slet' niet. :crazy: :crazy: Als die er al is.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Crackers schreef:Ik heb niet gezegd dat het een slet is (al denk ik dat wel :lol: ) maar als je oud genoeg bent om in bed te kruipen met iemand ben je oud genoeg ook om er de gevolgen van te dragen.
Welke gevolgen? Want Jana nam wél de Pil hé dus zouden er normaal gezien geen gevolgen zijn.
Een zwangerschap mét de pil kan iedereen overkomen zijn die dan allemaal onverantwoordelijk? moeten die dan allemaal de gevolgen dragen als ze per ongeluk zwanger geraken ondanks het feit dat ze de pil namen en dus de fabrikant vertrouwen??? Met andere woorden je reactie is wat kort door de bocht. Eigenlijk moet Jana helemaal niet de gevolgen dragen zij had veilige seks. Het is niet haar fout dat de pil soms niet werkt hé en daarbij kon Lowie ook een condoom gebruiken hé want met de pil alleen voorkom je geen Soa's hé dus Lowie was dan even onverantwoordelijk als je het dan toch zo moet stellen!!

De fabrikanten van de Pil beweren nog veel te vaak dat de pil (helemaal) veilig is.
In werkelijkheid bestaat er altijd 30 procent kans om zwanger te worden maar dat weten veel mensen niet, zeker geen jonge meisjes en vaak zelfs ook geen oudere vrouwen. Lijkt me normaal als ze altijd claimen dat de pil veilig is.
0 x
Gesloten