Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 3
Jan en alleman, asjeblieft seg, je doet precies of ze met iedereen die ze tegenkomt seks heeft. De twee jongens waarmee ze in bed is gedoken, daar wou/had ze ook een relatie mee en was het dus niet enkel voor de seks te doen zoals je laat uitschijnen.
0 x

- Sasha
- Poster rang 1
Wie is jan en alleman ? Ze heeft alleen nog maar seks gehad met Bram en Lowie. En met beiden was ze in een relatie.Crackers schreef:Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
Dat is dus een van die vervelende maatschappelijke verschillen tussen jongens en meisjes... Jongens/mannen mogen met zo veel meisjes/vrouwen slapen als ze willen en niemand die er naar kraait , maar als een meisje het zou doen. Ho maar. Wat hier niet eens het geval is. (En ik ben een jongen trouwens)
0 x
-
- Poster rang 1
Nee, je hebt het verkeerd.Sasha schreef:Wie is jan en alleman ? Ze heeft alleen nog maar seks gehad met Bram en Lowie. En met beiden was ze in een relatie.Crackers schreef:Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
Dat is dus een van die vervelende maatschappelijke verschillen tussen jongens en meisjes... Jongens/mannen mogen met zo veel meisjes/vrouwen slapen als ze willen en niemand die er naar kraait , maar als een meisje het zou doen. Ho maar. Wat hier niet eens het geval is. (En ik ben een jongen trouwens)
Vergelijk met een sleutel.
Een sleutel die alle deuren opent, is een uitstekende sleutel. Heerserssleutel.
Een deur daarentegen die open gaat met zowat alle sleutels, is een slecht slot. Kan je niets met aanvangen dus.
Al vind ik Jana nu ook wel geen slet, met beide had ze een relatie en ze was ook verliefd op beide jongens dus daar vind ik wel niets verkeerd mee
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Dat kan je nu toch niet menen he dirk, dat je vrouwen gaat vergelijken met een slecht slot en mannen met een heerserssleutel?dirk schreef:Nee, je hebt het verkeerd.Sasha schreef:Wie is jan en alleman ? Ze heeft alleen nog maar seks gehad met Bram en Lowie. En met beiden was ze in een relatie.Crackers schreef:Jana moet nu maar de gevolgen dragen. Dat komt er van als je als 16-jarige met jan en alleman in bed duikt. Toen ik 16 was dook ik met niemand in bed!
Vergelijk met een sleutel.
Een sleutel die alle deuren opent, is een uitstekende sleutel. Heerserssleutel.
Een deur daarentegen die open gaat met zowat alle sleutels, is een slecht slot. Kan je niets met aanvangen dus.
Al vind ik Jana nu ook wel geen slet, met beide had ze een relatie en ze was ook verliefd op beide jongens dus daar vind ik wel niets verkeerd mee

Ik vind veel van Jana en het is allemaal niet zo positief, maar een slet vind ik ze ook niet, nee.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Mensenlief, ik dacht dat de middeleeuwen al lang voorbij waren!
0 x
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
Ocharme twee jongens sex en met beide had/heeft ze een relatie. Ik denk dat veel oudere posters het contact met hun jeugdige zelf kwijt zijn. En we leven echt niet meer in de jaren vijftig. (en ik ben een vrouw!)
0 x
-
- x 435
WJD ik denk dat de meeste harde reacties net van jonge posters komen, mijn beste ossver.osssver schreef:Ocharme twee jongens sex en met beide had/heeft ze een relatie. Ik denk dat veel oudere posters het contact met hun jeugdige zelf kwijt zijn. En we leven echt niet meer in de jaren vijftig. (en ik ben een vrouw!)

0 x
-
- x 435
Jana is helemaal geen slet. Maar het is ook niet omdat je bepaalde reacties niet lust dat ze perse dom zijn. Wie het schoentje past trekke het aan! 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik heb niet gezegd dat het een slet is (al denk ik dat wel
) maar als je oud genoeg bent om in bed te kruipen met iemand ben je oud genoeg ook om er de gevolgen van te dragen.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 3
^
Ze heeft toch voorbehoedsmiddelen gebruikt, wou veilig zijn, en dan smijten ze dit op je bord. Ik vind het wel spijtig voor haar dat ze bij de 0,16% (!) hoort bij wie de pil faalt.

Ze heeft toch voorbehoedsmiddelen gebruikt, wou veilig zijn, en dan smijten ze dit op je bord. Ik vind het wel spijtig voor haar dat ze bij de 0,16% (!) hoort bij wie de pil faalt.
0 x

- Sasha
- Poster rang 1
Volgens mij kennen veel mensen de definitie van een 'slet' niet.
Als die er al is.

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Welke gevolgen? Want Jana nam wél de Pil hé dus zouden er normaal gezien geen gevolgen zijn.Crackers schreef:Ik heb niet gezegd dat het een slet is (al denk ik dat wel) maar als je oud genoeg bent om in bed te kruipen met iemand ben je oud genoeg ook om er de gevolgen van te dragen.
Een zwangerschap mét de pil kan iedereen overkomen zijn die dan allemaal onverantwoordelijk? moeten die dan allemaal de gevolgen dragen als ze per ongeluk zwanger geraken ondanks het feit dat ze de pil namen en dus de fabrikant vertrouwen??? Met andere woorden je reactie is wat kort door de bocht. Eigenlijk moet Jana helemaal niet de gevolgen dragen zij had veilige seks. Het is niet haar fout dat de pil soms niet werkt hé en daarbij kon Lowie ook een condoom gebruiken hé want met de pil alleen voorkom je geen Soa's hé dus Lowie was dan even onverantwoordelijk als je het dan toch zo moet stellen!!
De fabrikanten van de Pil beweren nog veel te vaak dat de pil (helemaal) veilig is.
In werkelijkheid bestaat er altijd 30 procent kans om zwanger te worden maar dat weten veel mensen niet, zeker geen jonge meisjes en vaak zelfs ook geen oudere vrouwen. Lijkt me normaal als ze altijd claimen dat de pil veilig is.
0 x