Nee toch, doe me dat niet aan!Crackers schreef:Ik vraag mij af wat er gaat gebeuren met André eens die zaak rond Madeleine gedaan is. Blijft hij dan? Misschien als vriend van Yvette? Trekt hij dan in bij de Bomansen?
En voor alle zekerheid, stuur mij de sleutel!eddy en nancy schreef:Als hij ervoor kan zorgen dat hij vermeld wordt in het testament van Madeleine, mag hij bij mij komen wonen- in de kelder, met de deur op slot
![]()
Eddy
HOEZO? Vadertje Staat? Ze had toch een testament waarin alles naar Katrien ging?satine schreef:Misschien had Madeleine nog familie?
Als dat niet het geval is, gaat de erfenis gewoon naar Vadertje Staat.
dat klopt, was ik vergeten, gelukkig hebben we ons satine nogsatine schreef:Maar dat testament is niet wettig, dus Katrien kon niet erven.
Dat is toch een paar keer gezegd, dat het bij wet verboden is dat verzorgsters van hun 'patiënten' erven.
Oef!Crackers schreef:Ik vind het vreemd dat André niet meer op duikt, hij was toch bevriend met Yvette? Ik zag er nog een relatie uit voor komen, hij was ook nog op de opening van Frens, lang nadat Madeleine overleden was. Of komt die niet meer terug?