André (Paul Ricour)
- martha
- Poster rang 5

- x 1011
- x 586
Re: André (Paul Ricour)
André is zo een ambetante gepensioneerde die zijn werk nooit kon vergeten.
Ik gok dat hij tranen met tuiten heeft gehuild toen hij op zijn 65ste moest thuisblijven. Een manneke die gehuwd was met zijn werk. Ik herinner me niet dat hij weduwnaar of gescheiden is
Maar dat hij gisteren het testament uit Yvettes koffer, die nota bene gesloten was, gaat pikken dat getuigt van verregaande bemoeizucht 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vraag mij af wat er gaat gebeuren met André eens die zaak rond Madeleine gedaan is. Blijft hij dan? Misschien als vriend van Yvette? Trekt hij dan in bij de Bomansen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
exsencon
- x 435
Nee toch, doe me dat niet aan!Crackers schreef:Ik vraag mij af wat er gaat gebeuren met André eens die zaak rond Madeleine gedaan is. Blijft hij dan? Misschien als vriend van Yvette? Trekt hij dan in bij de Bomansen?
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Als hij ervoor kan zorgen dat hij vermeld wordt in het testament van Madeleine, mag hij bij mij komen wonen
- in de kelder, met de deur op slot
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
exsencon
- x 435
En voor alle zekerheid, stuur mij de sleutel!eddy en nancy schreef:Als hij ervoor kan zorgen dat hij vermeld wordt in het testament van Madeleine, mag hij bij mij komen wonen- in de kelder, met de deur op slot
![]()
Eddy
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik zie dat de topics van Katrien en ook van Madeleine al naar het archief verdwenen zijn. Logisch want ze zijn uit de serie verdwenen.
Maar toch nog een vraag: wat gebeurt er nu echt met de erfenis van Madeleine? Katrien zou die erven. En het leek mij toch dat Madeleine een rijk oud dametje was. Ze had namelijk recent haar appartement verkocht en ze heeft uiteindelijk niet zo lang in het rusthuis verbleven dus haar spaarcentjes zullen nog niet op geweest zijn.
Maar toch nog een vraag: wat gebeurt er nu echt met de erfenis van Madeleine? Katrien zou die erven. En het leek mij toch dat Madeleine een rijk oud dametje was. Ze had namelijk recent haar appartement verkocht en ze heeft uiteindelijk niet zo lang in het rusthuis verbleven dus haar spaarcentjes zullen nog niet op geweest zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Misschien had Madeleine nog familie?
Als dat niet het geval is, gaat de erfenis gewoon naar Vadertje Staat.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

HOEZO? Vadertje Staat? Ze had toch een testament waarin alles naar Katrien ging?satine schreef:Misschien had Madeleine nog familie?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Maar dat testament is niet wettig, dus Katrien kon niet erven.
Dat is toch een paar keer gezegd, dat het bij wet verboden is dat verzorgsters van hun 'patiënten' erven.
Dat is toch een paar keer gezegd, dat het bij wet verboden is dat verzorgsters van hun 'patiënten' erven.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

dat klopt, was ik vergeten, gelukkig hebben we ons satine nogsatine schreef:Maar dat testament is niet wettig, dus Katrien kon niet erven.
gaat 100% dan naar de staat?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Madeleine heeft een keer gesproken over een verre nicht, die ze nooit zag.
Maar afhankelijk van hoever die nicht (welke graad van verwantschap) familie is, gaat er uiteindelijk een (groot) deel naar de staat in de vorm van successierechten.
En als er geen familie is , dan gaat inderdaad alles naar de Staat.
Maar afhankelijk van hoever die nicht (welke graad van verwantschap) familie is, gaat er uiteindelijk een (groot) deel naar de staat in de vorm van successierechten.
En als er geen familie is , dan gaat inderdaad alles naar de Staat.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het vreemd dat André niet meer op duikt, hij was toch bevriend met Yvette? Ik zag er nog een relatie uit voor komen, hij was ook nog op de opening van Frens, lang nadat Madeleine overleden was. Of komt die niet meer terug?
0 x
-
exsencon
- x 435
Oef!Crackers schreef:Ik vind het vreemd dat André niet meer op duikt, hij was toch bevriend met Yvette? Ik zag er nog een relatie uit voor komen, hij was ook nog op de opening van Frens, lang nadat Madeleine overleden was. Of komt die niet meer terug?
0 x
-
OFWGKTA
- x 435