Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Seks dus! Schrijf dat dan... het zou mij niets verbazen als Lynn met Peter het bed in duikt om Tom jaloers te maken. Maar Peggy zal Lynn niet willen adopteren inderdaad.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
exsencon
- x 435
Ik denk niet dat zoiets het advocatenkantoor ten goede zou komen!Kwast schreef:Seks dus! Schrijf dat dan... het zou mij niets verbazen als Lynn met Peter het bed in duikt om Tom jaloers te maken. Maar Peggy zal Lynn niet willen adopteren inderdaad.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Neen, maar wat Peter nu zegt over Tom achter zijn rug om... vraag mij af in hoeverre dat goed is voor de onderlinge sfeer. Overigens had ik sterk de indruk dat Peter hoopte dat Tom vieze spelletjes zou doen met Lynn en dat hij hoopte dat Peggy dat zou zien.
0 x
-
exsencon
- x 435
Tuurlijk,de sfeer gaat er zo niet beter op worden. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met Peggy die iets zou zien met Tom/Lynn, zij is toch allang los van Tom? Ze heeft natuurlijk wel haar enig kind van hem. Zou Peter daar jaloers om zijn?Kwast schreef:Neen, maar wat Peter nu zegt over Tom achter zijn rug om... vraag mij af in hoeverre dat goed is voor de onderlinge sfeer. Overigens had ik sterk de indruk dat Peter hoopte dat Tom vieze spelletjes zou doen met Lynn en dat hij hoopte dat Peggy dat zou zien.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik weet het niet maar ik denk dat Peter denkt dat Peggy nog altijd wel iets voelt voor Tom en Tom ook voor Peggy. Vandaar.
0 x
-
exsencon
- x 435
Als dat zo is dan gaat het weer in dat kantoor nog op stormachtig komen. In dat geval komt een tankbeurt alsnog in het verschiet 
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Of misschien is het dat Peter beseft dat Tom en Peggy elkaar door en door kennen zoals Tom Peter al inwreef en zoals Peggy indirect liet blijken aan Peter toen ze Tom verdedigde...dat zit 'm vast niet lekker.Kwast schreef:Ik weet het niet maar ik denk dat Peter denkt dat Peggy nog altijd wel iets voelt voor Tom en Tom ook voor Peggy. Vandaar.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

WTF relaties zijn zooooooooooooooooo ingewikkeld Ik ben froh dat ik vrijgezel ben, zo een toestand dit alles. Maar ja in elk geval mag Peter wel een keertje lachen, gaat hij vast niet dood aan. Of hij koopt zich NU een adventskalander en dan kan hij in eens bijna alle hokjes opendoen en leegbunkeren! 
0 x
-
exsencon
- x 435
Thuisrelaties zijn ingewikkeld, in werkelijkheid loopt het nogal los,geloof me!Kwast schreef:WTF relaties zijn zooooooooooooooooo ingewikkeld Ik ben froh dat ik vrijgezel ben, zo een toestand dit alles. Maar ja in elk geval mag Peter wel een keertje lachen, gaat hij vast niet dood aan. Of hij koopt zich NU een adventskalander en dan kan hij in eens bijna alle hokjes opendoen en leegbunkeren!
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Net dezelfde opmerking als ik hier gemaakt heb. Jullie geven mensen geen tweede kansen. Er zijn nog mensen die een abortus ondergaan en enkele jaren nadien terug zwanger worden en weer bevallen. Nooit bij stilgestaan dat je er op een gegeven moment niet klaar voor bent en nadien wel. Ze heeft het tenminste niet laten aborteren maar aan iemand gegeven die er goed voor zorgt. Of vermoord bij de geboorte, dat gebeurt zoveel !Christel schreef:^ Inderdaad...
Nee, maar mocht Peggy nu samen met Peter een kindje kunnen adopteren, terwijl ze haar eigen dochter nog maar zo kort geleden heeft afgestaan en ze nog maar net samen is met Peter, dan zou ik dat net zo onrealistisch vinden als de manier waarop Ann Sandrine destijds heeft geadopteerd...Poolaapje schreef:Dat kunnen ze nu wel niet doen, er is zover we weten niemand zwanger in Thuis...
Niet dat ik het goedkeur. Maar dat gebeurt zo dikwijls.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt, maar in het geval van Peggy ligt dat wel anders vind ik. Peggy was al in de 30 toen ze Sandrine kreeg, en de zorg om het geen goede toekomst te kunnen geven, was er niet. Eerst wilde ze Sandrine absoluut niet (zelfs niet in haar buurt als ze op bezoek kwam, want Rosa wilde het met alle liefde opvoeden maar dat zag Peggy ook al niet zitten), toen weer wel...; het is geen speelgoed!Ilsemieke schreef:Net dezelfde opmerking als ik hier gemaakt heb. Jullie geven mensen geen tweede kansen. Er zijn nog mensen die een abortus ondergaan en enkele jaren nadien terug zwanger worden en weer bevallen. Nooit bij stilgestaan dat je er op een gegeven moment niet klaar voor bent en nadien wel. Ze heeft het tenminste niet laten aborteren maar aan iemand gegeven die er goed voor zorgt. Of vermoord bij de geboorte, dat gebeurt zoveel !Christel schreef:^ Inderdaad...
Nee, maar mocht Peggy nu samen met Peter een kindje kunnen adopteren, terwijl ze haar eigen dochter nog maar zo kort geleden heeft afgestaan en ze nog maar net samen is met Peter, dan zou ik dat net zo onrealistisch vinden als de manier waarop Ann Sandrine destijds heeft geadopteerd...Poolaapje schreef:Dat kunnen ze nu wel niet doen, er is zover we weten niemand zwanger in Thuis...
Niet dat ik het goedkeur. Maar dat gebeurt zo dikwijls.
En wat ik er ook duidelijk bij zette: hoe lang is ze nu samen met Peter? Over een stabiele relatie kun je toch nog niet spreken hè. Daarbij vind ik het er sterk op lijken dat ze vooral wil adopteren omdat Peter daar zo warm voor loopt, en om Sandrine te vergeten. Ze was namelijk pas enthousiast toen ze Sandrine "mama" hoorde zeggen tegen Ann. Je zag Peggy denken: "Hier zijn mijn kansen verkeken". Je kunt het ene kind niet zomaar vervangen door een ander kind, dus ook dat zou nog wel eens gruwelijk kunnen tegenvallen.
Al bij al komt het er in mijn ogen op neer dat zowel Peggy als Peter een nogal vreemde kijk hebben op kinderen en alles wat daarbij komt kijken. Dat heeft niks met iemand een 2e kans geven te maken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Dat Peter een vreemde kijk op de zaken heeft is intussen genoegzaam bekent! 
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Ik ga 100% akkoort met Christel haar post.
Ook wil ik daar nog even aan toevoegen dat één van de grootste redenen waarom Peggy Sandrine toen heeft afgestaan Tom was. Peggy was toen helemaal verliefd op Tom , maar omdat Tom niks van haar of haar kinds moest weten wou ze het ook niet hebben. Niet tijdens de zwangerschap en niet in de paar maanden na de geboorte. Het is pas toen Tom interesse in haar en Sandrine begon te tonen en dat ze terug een koppel werden dat ze ineens Sandrine wel terug wou. Kom aan hé.
Dat op zich zegt toch al meer als genoeg...
Btw , ik dacht dat de vriendschap tussen Peggy en Femke al terug was ? Daar lijken ze de laatste afleveringen zoveel nadruk op te leggen. Een paar weken geleden was Peggy toch haar hart komen luchten bij Femke op haar loft... Of niet soms ?
Ook wil ik daar nog even aan toevoegen dat één van de grootste redenen waarom Peggy Sandrine toen heeft afgestaan Tom was. Peggy was toen helemaal verliefd op Tom , maar omdat Tom niks van haar of haar kinds moest weten wou ze het ook niet hebben. Niet tijdens de zwangerschap en niet in de paar maanden na de geboorte. Het is pas toen Tom interesse in haar en Sandrine begon te tonen en dat ze terug een koppel werden dat ze ineens Sandrine wel terug wou. Kom aan hé.
Btw , ik dacht dat de vriendschap tussen Peggy en Femke al terug was ? Daar lijken ze de laatste afleveringen zoveel nadruk op te leggen. Een paar weken geleden was Peggy toch haar hart komen luchten bij Femke op haar loft... Of niet soms ?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Pfff wat een triestige plant zeg die Peggy. Loopt erbij alsof ze haar laatste oortje heeft versnoept. Wat dat betreft passen zij en Peter goed bij elkaar.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat dacht ik ook...Sasha schreef:Btw , ik dacht dat de vriendschap tussen Peggy en Femke al terug was ? Daar lijken ze de laatste afleveringen zoveel nadruk op te leggen. Een paar weken geleden was Peggy toch haar hart komen luchten bij Femke op haar loft... Of niet soms ?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..