Mensen wiens kind in het buitenland zit moeten toch niet rouwen. Je begrijpt toch het verschil tussen een kind hebben dat ver in het buitenland zit voor lange tijd en een kind dat sterft ?nounake schreef:jessie V. schreef:Wat maakt dat uit? Ze hebben hem als hun zoon aangenomen en (gedeeltelijk) opgevoed. Mogen ze geen verdriet hebben omdat hij "hun zoon niet is"ja natuurlijk wel ! Ik bedoel toen hij weg was lagen ze er zeker niet wakker van .
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
-
Catwoman
- Nog geen rang
Ellen om haat theatraal gedoe, en Tibo omdat hij altijd praat met zijn lip naar boven lol lol
0 x
Leef elke dag alsof het je laatste is!
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Tibo, omwille van zijn hatelijke accent.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Lazylady
- x 435
Dus alle Oost-Vlamingen hebben een hatelijk accent?Lacrimosa schreef:Tibo, omwille van zijn hatelijke accent.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Bijlange niet, maar hij wel.Lazylady schreef:Dus alle Oost-Vlamingen hebben een hatelijk accent?Lacrimosa schreef:Tibo, omwille van zijn hatelijke accent.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Lazylady
- x 435
Zou hij het eigenlijk met opzet doen? Het klinkt ook erg homo-achtig natuurlijk...Lacrimosa schreef:Bijlange niet, maar hij wel.Lazylady schreef:Dus alle Oost-Vlamingen hebben een hatelijk accent?Lacrimosa schreef:Tibo, omwille van zijn hatelijke accent.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Als ge uw ergernis dan nog kunt uiten op een forum is dat toch de max ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat is zo ja.nounake schreef:![]()
![]()
![]()
Eigenlijk hé , is 't een deel van het plezier bij soaps, ge kunt u zo ergeren aan de personages en toch hebt ge er geen last van .
Als ge uw ergernis dan nog kunt uiten op een forum is dat toch de max ?![]()
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

't zou hier ook heel stilletjes worden, als de mensen die zich ergeren aan de soap , zouden zwijgen! 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar nee, dat is juist plezant en 't is nooit kwaad bedoeld .... 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Echt he, is dat nu zo moeilijk om Rosa eens vast te pakken, agressieve zotNickos schreef:Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Je hebt zeker een punt, maar Rosa op haar beurt kon ook iets minder jaloers reageren natuurlijk en ze niet zitten bespieden. Ik weet zeker dat Tina er niks bij bedoelde en Waldek gewoon wou steunen... maar ik praat Waldek z'n gedrag ook niet goed hoor.Nickos schreef:Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
En hij komt dat dan ook nog graag eens goed inwrijven, dat hij met Tina zijn verdriet deelt... (of was het Tina die dat zei?)Nickos schreef:Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
Maar niet met Rosa, want op Rosa is hij boos omdat die in Kasper niet het engeltje zag dat hij nu van Kasper maakt.
Maar daar met Rosa eens over spreken dat kan niet, dat doet hij liever met wildvreemden, zo mijdt hij discussies natuurlijk en heeft hij zelf het Grote Gelijk.
Want Kasper wàs nu eenmaal geen engeltje, nooit geweest trouwens.
Persoonlijk zou ik dit erger vinden dan het feit dat hij ooit 'naast de pot heeft geplast' met Kris.
Dit soort toestanden is nefast voor je relatie, of er seks aan te pas komt of niet.
Rosa is soms wel een zeur en ze doet soms zo dramatisch, maar ik heb wel met haar te doen eigenlijk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het echt 100% mee eens.satine schreef:En hij komt dat dan ook nog graag eens goed inwrijven, dat hij met Tina zijn verdriet deelt... (of was het Tina die dat zei?)Nickos schreef:Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
Maar niet met Rosa, want op Rosa is hij boos omdat die in Kasper niet het engeltje zag dat hij nu van Kasper maakt.![]()
Maar daar met Rosa eens over spreken dat kan niet, dat doet hij liever met wildvreemden, zo mijdt hij discussies natuurlijk en heeft hij zelf het Grote Gelijk.
Want Kasper wàs nu eenmaal geen engeltje, nooit geweest trouwens.
Persoonlijk zou ik dit erger vinden dan het feit dat hij ooit 'naast de pot heeft geplast' met Kris.
Dit soort toestanden is nefast voor je relatie, of er seks aan te pas komt of niet.
Rosa is soms wel een zeur en ze doet soms zo dramatisch, maar ik heb wel met haar te doen eigenlijk.
En volgens mij was het inderdaad Waldek die in kwam wrijven dat hij met Tina zijn verdriet deelt. Ik moet ook zeggen dat ik die Tina nog best discreet vond, en dat ik ook niet vond dat zij Rosa verkeerd behandelde. Het teveel aan gedweep komt echt alleen van Waldek's kant, alsof hij zo een manier heeft gevonden om Rosa te straffen. Een heel nare manier van rouwverwerking houdt hij erop na...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..