Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ilsemieke
Nog geen rang

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Ilsemieke »

nounake schreef:
jessie V. schreef:Wat maakt dat uit? Ze hebben hem als hun zoon aangenomen en (gedeeltelijk) opgevoed. Mogen ze geen verdriet hebben omdat hij "hun zoon niet is" :roll:
:doh: ja natuurlijk wel ! Ik bedoel toen hij weg was lagen ze er zeker niet wakker van .
Mensen wiens kind in het buitenland zit moeten toch niet rouwen. Je begrijpt toch het verschil tussen een kind hebben dat ver in het buitenland zit voor lange tijd en een kind dat sterft ?
0 x
Catwoman
Nog geen rang

Bericht door Catwoman »

Ellen om haat theatraal gedoe, en Tibo omdat hij altijd praat met zijn lip naar boven lol lol
0 x
Leef elke dag alsof het je laatste is!
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Tibo, omwille van zijn hatelijke accent.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lacrimosa schreef:Tibo, omwille van zijn hatelijke accent.
Dus alle Oost-Vlamingen hebben een hatelijk accent?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Lazylady schreef:
Bijlange niet, maar hij wel.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lacrimosa schreef:
Lazylady schreef:
Bijlange niet, maar hij wel.
Zou hij het eigenlijk met opzet doen? Het klinkt ook erg homo-achtig natuurlijk...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

:lol: :lol: :lol: :lol: Eigenlijk hé , is 't een deel van het plezier bij soaps, ge kunt u zo ergeren aan de personages en toch hebt ge er geen last van .
Als ge uw ergernis dan nog kunt uiten op een forum is dat toch de max ? :dance: :dance:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nounake schreef::lol: :lol: :lol: :lol: Eigenlijk hé , is 't een deel van het plezier bij soaps, ge kunt u zo ergeren aan de personages en toch hebt ge er geen last van .
Als ge uw ergernis dan nog kunt uiten op een forum is dat toch de max ? :dance: :dance:
Dat is zo ja. :mrgreen:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

't zou hier ook heel stilletjes worden, als de mensen die zich ergeren aan de soap , zouden zwijgen! :lol:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar nee, dat is juist plezant en 't is nooit kwaad bedoeld .... :thumbup:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Nickos schreef:Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
Echt he, is dat nu zo moeilijk om Rosa eens vast te pakken, agressieve zot
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nickos schreef:Om on topic te blijven, hoe irritant is Waldek geworden? Rosa heeft ook verdriet maar dat delen, nee hou ze maar op afstand. Hij deelt het liever met een wildvreemde. En dat hij met dat voorwerp (wat het ook was) naar haar gooide vond ik echt ver gaan. Het begint echt een onuitstaanbaar personage te worden.
Je hebt zeker een punt, maar Rosa op haar beurt kon ook iets minder jaloers reageren natuurlijk en ze niet zitten bespieden. Ik weet zeker dat Tina er niks bij bedoelde en Waldek gewoon wou steunen... maar ik praat Waldek z'n gedrag ook niet goed hoor.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

En hij komt dat dan ook nog graag eens goed inwrijven, dat hij met Tina zijn verdriet deelt... (of was het Tina die dat zei?)
Maar niet met Rosa, want op Rosa is hij boos omdat die in Kasper niet het engeltje zag dat hij nu van Kasper maakt. :roll:
Maar daar met Rosa eens over spreken dat kan niet, dat doet hij liever met wildvreemden, zo mijdt hij discussies natuurlijk en heeft hij zelf het Grote Gelijk.
Want Kasper wàs nu eenmaal geen engeltje, nooit geweest trouwens.
Persoonlijk zou ik dit erger vinden dan het feit dat hij ooit 'naast de pot heeft geplast' met Kris.
Dit soort toestanden is nefast voor je relatie, of er seks aan te pas komt of niet.

Rosa is soms wel een zeur en ze doet soms zo dramatisch, maar ik heb wel met haar te doen eigenlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
En hij komt dat dan ook nog graag eens goed inwrijven, dat hij met Tina zijn verdriet deelt... (of was het Tina die dat zei?)
Maar niet met Rosa, want op Rosa is hij boos omdat die in Kasper niet het engeltje zag dat hij nu van Kasper maakt. :roll:
Maar daar met Rosa eens over spreken dat kan niet, dat doet hij liever met wildvreemden, zo mijdt hij discussies natuurlijk en heeft hij zelf het Grote Gelijk.
Want Kasper wàs nu eenmaal geen engeltje, nooit geweest trouwens.
Persoonlijk zou ik dit erger vinden dan het feit dat hij ooit 'naast de pot heeft geplast' met Kris.
Dit soort toestanden is nefast voor je relatie, of er seks aan te pas komt of niet.

Rosa is soms wel een zeur en ze doet soms zo dramatisch, maar ik heb wel met haar te doen eigenlijk.
Daar ben ik het echt 100% mee eens.

En volgens mij was het inderdaad Waldek die in kwam wrijven dat hij met Tina zijn verdriet deelt. Ik moet ook zeggen dat ik die Tina nog best discreet vond, en dat ik ook niet vond dat zij Rosa verkeerd behandelde. Het teveel aan gedweep komt echt alleen van Waldek's kant, alsof hij zo een manier heeft gevonden om Rosa te straffen. Een heel nare manier van rouwverwerking houdt hij erop na... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie