Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Eerst moet Peggy niets van Kasper weten en nu is ze totaal van de wereld. Eeh?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Ik denk dat het in dat geval ook wel normaal is...Kwast schreef:Eerst moet Peggy niets van Kasper weten en nu is ze totaal van de wereld. Eeh?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat denk ik ook - en van daaruit wil ze vergiffenis.jessie V. schreef:Ze zal zich schuldig voelen.
Waarom wil ze anders absoluut Kasper bezoeken, die ze vorige week nog een rotzak noemde?
Zo close waren ze nu toch ook weer niet.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ze waren broer en zus, en zo gedroegen ze zich ook.satine schreef:Dat denk ik ook - en van daaruit wil ze vergiffenis.jessie V. schreef:Ze zal zich schuldig voelen.
Waarom wil ze anders absoluut Kasper bezoeken, die ze vorige week nog een rotzak noemde?
Zo close waren ze nu toch ook weer niet.
Ik vind het heel normaal dat Peggy zo aangedaan is: 't is door haar schuld dat Kasper viel, met deze afgrijselijke afloop. Dat heeft ze NOOIT gewild.
Een mens kan voor minder van zijne apropos geraken!
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik zou Peggy toch niet te hard aanpakken, ze ergerde zich over de stommiteiten van Kasper maar heeft hem toch ook altijd geholpen zoveel ze kon!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Maar niet zonder duidelijk te maken hoe ze er over dacht - alsof ze zelf nooit stommiteiten heeft uitgehaald.Wallanderjunior schreef:ik zou Peggy toch niet te hard aanpakken, ze ergerde zich over de stommiteiten van Kasper maar heeft hem toch ook altijd geholpen zoveel ze kon!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook...satine schreef:Maar niet zonder duidelijk te maken hoe ze er over dacht - alsof ze zelf nooit stommiteiten heeft uitgehaald.Wallanderjunior schreef:ik zou Peggy toch niet te hard aanpakken, ze ergerde zich over de stommiteiten van Kasper maar heeft hem toch ook altijd geholpen zoveel ze kon!
En daarbij; de laatste tijd gaf ze hem wel echt óveral de schuld van. Bijvoorbeeld de laatste keer dat ze zijn "rotkop niet meer kon zien", kwam omdat de camerabeelden (chantagebeelden) waren gewist. Iets waar Kasper helemaal niks aan kon doen. Ik zeg niet dat ik haar helemaal niet begrijp, maar een beetje minder had ook wel gemogen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik moet wel toegeven: hoe onredelijk ik Peggy soms ook vind, ik zou niet in haar schoenen willen staan.
Dus ergens heb ik wel met haar te doen.
't Is niet omdat ze de laatste tijd verre van vriendelijk was tegen Kasper, dat ze dit moet meedragen de rest van haar leven.
Dus ergens heb ik wel met haar te doen.
't Is niet omdat ze de laatste tijd verre van vriendelijk was tegen Kasper, dat ze dit moet meedragen de rest van haar leven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Oh, maar dat vind ik ook niet.
Het zou alleen wel mooi zijn als ze zich eens een beetje verantwoordelijk en volwassen opstelt, en niet altijd anderen de schuld geeft van haar eigen blunders. Ze was tegenover Kasper de laatste paar dagen ook onnodig hard, en ik hoop dan ook dat ze hier wat van leert... Maar haar schuldgevoel vind ik niet terecht. Kasper had daar uiteindelijk ook niks te zoeken...
Het zou alleen wel mooi zijn als ze zich eens een beetje verantwoordelijk en volwassen opstelt, en niet altijd anderen de schuld geeft van haar eigen blunders. Ze was tegenover Kasper de laatste paar dagen ook onnodig hard, en ik hoop dan ook dat ze hier wat van leert... Maar haar schuldgevoel vind ik niet terecht. Kasper had daar uiteindelijk ook niks te zoeken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Huh, ik denk dat de meeste mensen, die per ongeluk oorzaak zijn van iemands dood, zich ongelooflijk schuldig voelen. Ik zou kapot gaan van miserie moest ik in Peggy's schoenen staanChristel schreef:Oh, maar dat vind ik ook niet.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

MOORDENAAR!!!

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
- Crackers
- Poster rang 5

Ik moest alleen denken aan Wesley uit Kiekens die zeker "moordenaar" naar Peggy zou roepen, als ze in dezelfde soap zouden spelen natuurlijksatine schreef:Gut, wat ziet Peggy er opeens raar uit!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Bah; ik zou toch niet voort kunnen met mijn leven... 
0 x