Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ben ik nou zo dom of heeft Peggy deze keer expres de deur niet op slot gedaan? Misschien omdat ze graag haar pepperspray wilde uitproberen? Ze weet dat die man vrij rondloopt, ze is als laatste aanwezig in de Noorderzon, het is laat, maar de deur is (weer) niet op slot. Dat is niet geloofwaardig meer.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ze is natuurlijk wel de baas, maar je zou idd gaan denken dat ze die pepperspray gewoon heel graag eens wil gebruiken. Je zou haast gaan denken dat ze hoopt dat het Axel is.jessie V. schreef:Ben ik nou zo dom of heeft Peggy deze keer expres de deur niet op slot gedaan? Misschien omdat ze graag haar pepperspray wilde uitproberen? Ze weet dat die man vrij rondloopt, ze is als laatste aanwezig in de Noorderzon, het is laat, maar de deur is (weer) niet op slot. Dat is niet geloofwaardig meer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Als puber gedragen? Ze mag haar eigen dochter niet meer zien terwijl ze niks verkeerds gedaan heeft??? En ok, ze had haar dochter maar niet moeten laten adopteren maar iedereen maakt wel eens een fout. Maar haar jaren haar dochter laten zien en dan ineens stoppen terwijl ze niks misdaan heeft is er ook zwaar over. Ik snap Peggy haar reactie wel.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- Tomboy
- Poster rang 1

Tsja, dat snap ik ook niet helemaal, als je je niet veilig voelt doe je toch de boel op slot tot je vertrekt, spreekt met je vriendje af dat ie je op komt halen en Axel kan haar weinig maken. En misschien kan ze een paar beveiligingscamera's ophangen als ze mensen toch de kans geeft binnen te komen, Peggy weet toch dat de beelden als 'bewijs' kunnen dienen....jessie V. schreef:Ben ik nou zo dom of heeft Peggy deze keer expres de deur niet op slot gedaan? Misschien omdat ze graag haar pepperspray wilde uitproberen? Ze weet dat die man vrij rondloopt, ze is als laatste aanwezig in de Noorderzon, het is laat, maar de deur is (weer) niet op slot. Dat is niet geloofwaardig meer.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het wel erg dat Peggy Kasper niet mag zien. Uiteindelijk is het niet echt haar schuld of heeft ze het met opzet gedaan. Ik vind het nogal vergezocht.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ze was wel heel boos en onredelijk tegen Kasper, roepen dat ze zijn rotte kop nooit of nooit meer wou zien en even later gebeurt dit...
ik weet ook dat het een ongeluk was, maar ik kan de reactie van Waldek wel heel goed begrijpen.
ik weet ook dat het een ongeluk was, maar ik kan de reactie van Waldek wel heel goed begrijpen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

De emotionele reactie van Waldek is inderdaad heel goed te begrijpen, Peggy zou dat moeten begrijpen en nu niet echt aan dringen. Als Kasper weer aan de beter hand is, zal ze er wel bij mogen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik denk toch dat ze beter begint uit te kijken naar een appartement voor haar en haar notaris.
Ik vraag mij soms af hoeveel kamers daar in de Zus en Zo zijn, zoveel volk dat daar samen hokt!

Ik vraag mij soms af hoeveel kamers daar in de Zus en Zo zijn, zoveel volk dat daar samen hokt!
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Beetje zoals bij Marianne, hoeveel volk daar soms niet samenhoktesatine schreef:Ik denk toch dat ze beter begint uit te kijken naar een appartement voor haar en haar notaris.
Ik vraag mij soms af hoeveel kamers daar in de Zus en Zo zijn, zoveel volk dat daar samen hokt!![]()
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Mona'ke
- Poster rang 2

Dat denk ik ook.satine schreef:Ik denk toch dat ze beter begint uit te kijken naar een appartement voor haar en haar notaris.
Anders ontploft de boel in de Zus&Zo. Net zoals ten tijde dat Peggy terugkwam en Kasper vertrok, toen was het ook oorlog tussen Waldek en Peggy.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waarom vertrok Kasper dan wel en wat had Peggy daar mee te maken?
0 x
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Kasper vertrok toen om met die cruise mee te varen, en toen was er ook iets tussen Peggy en Kasper maar wat juist weet ik niet meer.
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
het was Peggy die Kaspers hoofd zot gemaakt had van die cruise, en dat nam Waldek haar serieus kwalijk
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
door jessie V. » za 29 sep 2012, 10:33
Ik zie het verband niet.
Jessie, dit sloeg op één van de vorige reacties. Om de één of ander bizarre reden kan ik niet quoten. Zal wel aan mijn computer liggen.
Sorry dat ik hier niet elke dag kan komen om meteen op alles te reageren.
Ik zie het verband niet.
Jessie, dit sloeg op één van de vorige reacties. Om de één of ander bizarre reden kan ik niet quoten. Zal wel aan mijn computer liggen.
Sorry dat ik hier niet elke dag kan komen om meteen op alles te reageren.
0 x