Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
t Is idd niet normaal dat afgestane kinderen hun echte moeder nog mogen zien, maar ja er is zoveel dat niet klopt in Thuis !
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, eigenlijk te gek voor woorden...jessie V. schreef:Het gekke is dat ze zegt: ik mag mijn eigen kind niet zien, (zoals hier net geschreven is). Ja, als je je kind afstaat ter adoptie is die kans groot. Tot nu toe heeft ze nog geluk gehad dat Sandrine zo vaak bij haar kon zijn.
Ook toen ze gisteren zo uitpakte tegen Kasper, dat ze dankzij hem haar dochter kwijt is...
Uhh, nee Peggy, daar heb je toch echt helemaal zelf voor gezorgd een paar jaar geleden!
Ergens had ik wel een beetje verwacht dat vooral Waldek haar dat nog eens onder haar neus zou wrijven, maar die hield gisteren in elk geval netjes zijn mond.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Haar gedrag is echt kinderachtig... Ik blijf erbij dat ze Sandrine maar niet had moeten laten adopteren.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

En Axel komt vrij
Hopelijk komt hij eens bij haar langs
Hopelijk komt hij eens bij haar langs
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
fresia
- Poster rang 1

@Fan-van-marianne
vind jij da leuk
om haar nog eens te verkrachten zeker 
vind jij da leuk
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Zo extreem bedoel ik het natuurlik niet.fresia schreef:@Fan-van-marianne
vind jij da leukom haar nog eens te verkrachten zeker
Haar gedrag irriteert mij gewoon met dat gedoe met Sandrine.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Lazylady
- x 435
Om het zo beleefd mogelijk uit te drukken; haar gedrag tegen Marianne net was echt lager dan laag en momenteel kan ik haar kop dan ook niet meer zien. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Dit geldt ook voor mij. En die van Rosa ook niet. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En ik sluit me gezellig bij jullie aan. Inderdaad 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Gisteren was ze beleefd aan t smeken bij Ann maar toen het niet pakte, werd ze kwaad. Zo bleek wel dat ze het niet echt meende.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Politiek vreselijk incorrect maar eindelijk weer eens goeie actie van Peggy, het beste na die (verdiende) klap die ze Marianne ooit eens in het gezicht heeft gegeven. Om Peggy maar eens te citeren "Toppie!" 
Het is overigens een streek die Marianne een ander met alle liefde geleverd zou hebben....
Het is overigens een streek die Marianne een ander met alle liefde geleverd zou hebben....
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik ben nooit echt fan geweest van Peggy, heb er soms wel mee te doen - maar mensen die zich op haar leeftijd nog als pubers gedragen, daar pas ik mee op.
En ik hou wel van een beetje actie - die keer toen ze zonder omhaal haar voeten met laarzen en al op de salontafel van Marianne zwierde, zal ik nooit vergeten.
Maar ze gedraagt zich als een verwend kind - hoe ze tegen Kasper te keer gaat en nu wanhopig probeert 'haar kindje' terug te mogen zien...
De hele situatie rond Sandrine heeft ze aan zichzelf te danken (ik val in herhaling) - het gaat hier toch nog altijd om hetzelfde kind dat ze indertijd heeft weggegeven? Zelfs haar eigen moeder mocht er niet voor zorgen omdat 'ze er dan altijd mee geconfronteerd zou worden'.
Heel onvolwassen vind ik haar meestal, ze is haar eigen bedriegerijen met Tom blijkbaar allang vergeten, de vriend van haar 'beste vriendin' en nichtje/halfzus.
Ze is dus wel 1 van de laatsten die zo'n toontje moet aanslaan, tegen wie dan ook. Vind ik.
(en wat dit met politiek correct zijn te maken heeft is mij een raadsel eigenlijk, Tomboy)
En ik hou wel van een beetje actie - die keer toen ze zonder omhaal haar voeten met laarzen en al op de salontafel van Marianne zwierde, zal ik nooit vergeten.
Maar ze gedraagt zich als een verwend kind - hoe ze tegen Kasper te keer gaat en nu wanhopig probeert 'haar kindje' terug te mogen zien...
De hele situatie rond Sandrine heeft ze aan zichzelf te danken (ik val in herhaling) - het gaat hier toch nog altijd om hetzelfde kind dat ze indertijd heeft weggegeven? Zelfs haar eigen moeder mocht er niet voor zorgen omdat 'ze er dan altijd mee geconfronteerd zou worden'.
Heel onvolwassen vind ik haar meestal, ze is haar eigen bedriegerijen met Tom blijkbaar allang vergeten, de vriend van haar 'beste vriendin' en nichtje/halfzus.
Ze is dus wel 1 van de laatsten die zo'n toontje moet aanslaan, tegen wie dan ook. Vind ik.
(en wat dit met politiek correct zijn te maken heeft is mij een raadsel eigenlijk, Tomboy)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Tomboy
- Poster rang 1

Heeft niets met politiek te maken maar om aan te geven dat je iets leuk of goed vind wat eigenlijk niet door de beugel kansatine schreef: (en wat dit met politiek correct zijn te maken heeft is mij een raadsel eigenlijk, Tomboy)
Ben het wel met je eens dat Peggy zich normaliter als een verwende puber gedraagt....
0 x