Nee, dat zal wel nietGanja schreef:Ze lijkt volwassener te worden.
Endat ze toch na Brams bekentenis voor hem blijft kiezen.
Alleen te hopen voor de juiste reden (en niet om papa bobo te pesten).

Nee, dat zal wel nietGanja schreef:Ze lijkt volwassener te worden.
Endat ze toch na Brams bekentenis voor hem blijft kiezen.
Alleen te hopen voor de juiste reden (en niet om papa bobo te pesten).
jessie V. schreef:Mij lijkt die trein naar Frankrijk nog niet zo'n gek idee!
Mij wel. Ik vermoed dat Franky de dag erna op zijn werk moest zijn en een onstlag wegens onwettige afwezigheid kan hij wel missen. Net zo min als beticht worden van ontvoering van n minderjarige.jessie V. schreef:Mij lijkt die trein naar Frankrijk nog niet zo'n gek idee!
Wat heeft iedereen tegen dat meisje?Christel schreef:jessie V. schreef:Mij lijkt die trein naar Frankrijk nog niet zo'n gek idee!![]()
Het kaartje wil ik haar zelfs met veel plezier cadeau doen!![]()
![]()
Het leek wel een mekkerend lammetje, toen ze zich vol drama in de armen van Bram stortte.
Waarom? Jana is gewoon verliefd zoals alle pubers en is nog wat op zoek naar zichzelf...jessie V. schreef:Ze is een klein kind in alle opzichten.
Logisch, het is haar vader die ze in al die tijd nooit gezien heeft. Dat ze verliefd zou worden op Bram kon Jana toch niet op voorhand weten, en zeker niet dat hij en Tibo geen beste vriendjes zouden zijn.En Jana heeft zich zelf aan hem opgedrongen
Maar lang niet alle pubers reageren op deze manier als ze hun zin niet krijgen - wat een drama-queen.Lazylady schreef:Waarom? Jana is gewoon verliefd zoals alle pubers en is nog wat op zoek naar zichzelf...jessie V. schreef:Ze is een klein kind in alle opzichten.
Dit dus.Briseis schreef:"hun zin", er is nog wel een verschil tussen 'de afwas moeten doen' en 'uw vriend nooit meer mogen zien'. Moesten mijn ouders zo gereageerd hebben over mijn vriendjes, ik zou ook "salut en de kost" zeggen. Dat heb ik op mijn 17e ook gedaan, toen mijn moeder zei dat mijn vriend niet meer mocht komen. (Mijn ouders waren gescheiden en ik kon wel bij mijn vader terecht). Mijn moeder en ik hebben wel nooit een hechte band gehad (lang verhaal), maar van mijn vriendjes moest ze af blijven.