Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Lazylady »

Ganja schreef:Ze lijkt volwassener te worden.
En :thumbup: dat ze toch na Brams bekentenis voor hem blijft kiezen.
Alleen te hopen voor de juiste reden (en niet om papa bobo te pesten).
:wave:
Nee, dat zal wel niet ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Mij lijkt die trein naar Frankrijk nog niet zo'n gek idee! :bye:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hahaha tja dat is ook wat
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Mij lijkt die trein naar Frankrijk nog niet zo'n gek idee! :bye:
:lol:
Het kaartje wil ik haar zelfs met veel plezier cadeau doen! :bye: :thumbup:
Het leek wel een mekkerend lammetje, toen ze zich vol drama in de armen van Bram stortte. :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Heel goed idee was dat, dan kan Tibo nog klacht neerleggen tegen Bram wegens ontvoering van een minderjarige...

Maar Jana stoort mij toch minder dan haar ouders....
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

jessie V. schreef:Mij lijkt die trein naar Frankrijk nog niet zo'n gek idee! :bye:
Mij wel. Ik vermoed dat Franky de dag erna op zijn werk moest zijn en een onstlag wegens onwettige afwezigheid kan hij wel missen. Net zo min als beticht worden van ontvoering van n minderjarige.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:
:lol:
Het kaartje wil ik haar zelfs met veel plezier cadeau doen! :bye: :thumbup:
Het leek wel een mekkerend lammetje, toen ze zich vol drama in de armen van Bram stortte. :roll:
Wat heeft iedereen tegen dat meisje?
Het is toch niet meer dan normaal hoe ze reageerde. Ze is verliefd en mag Bram niet meer zien. Ze wordt als een klein kind behandelt terwijl ze waarschijnlijk binnenkort 16 jaar wordt en Tibo heeft al die jaren niet naar haar omgekeken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze is een klein kind in alle opzichten. En wat Franky met de trein naar Frankrijk te maken heeft snap ik niet. Of gaat hij ook mee? Dat Tibo niet naar haar omgekeken heeft wordt hem nu steeds voor de voeten gegooid. Maar dat was toch de afspraak? Mama wilde het toch zo? En Jana heeft zich zelf aan hem opgedrongen :mrgreen: Dat hij niks van de opvoeding bakt is wel waar.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Ze is een klein kind in alle opzichten.
Waarom? Jana is gewoon verliefd zoals alle pubers en is nog wat op zoek naar zichzelf...
En Jana heeft zich zelf aan hem opgedrongen :mrgreen:
Logisch, het is haar vader die ze in al die tijd nooit gezien heeft. Dat ze verliefd zou worden op Bram kon Jana toch niet op voorhand weten, en zeker niet dat hij en Tibo geen beste vriendjes zouden zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lazylady schreef:
jessie V. schreef:Ze is een klein kind in alle opzichten.
Waarom? Jana is gewoon verliefd zoals alle pubers en is nog wat op zoek naar zichzelf...
Maar lang niet alle pubers reageren op deze manier als ze hun zin niet krijgen - wat een drama-queen.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

"hun zin", er is nog wel een verschil tussen 'de afwas moeten doen' en 'uw vriend nooit meer mogen zien'. Moesten mijn ouders zo gereageerd hebben over mijn vriendjes, ik zou ook "salut en de kost" zeggen. Dat heb ik op mijn 17e ook gedaan, toen mijn moeder zei dat mijn vriend niet meer mocht komen. (Mijn ouders waren gescheiden en ik kon wel bij mijn vader terecht). Mijn moeder en ik hebben wel nooit een hechte band gehad (lang verhaal), maar van mijn vriendjes moest ze af blijven.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Briseis schreef:"hun zin", er is nog wel een verschil tussen 'de afwas moeten doen' en 'uw vriend nooit meer mogen zien'. Moesten mijn ouders zo gereageerd hebben over mijn vriendjes, ik zou ook "salut en de kost" zeggen. Dat heb ik op mijn 17e ook gedaan, toen mijn moeder zei dat mijn vriend niet meer mocht komen. (Mijn ouders waren gescheiden en ik kon wel bij mijn vader terecht). Mijn moeder en ik hebben wel nooit een hechte band gehad (lang verhaal), maar van mijn vriendjes moest ze af blijven.
Dit dus.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Voor ze met Bram was, was ze toch niet anders dan nu? :mrgreen:

Edit: @ Briseis: 15 jaar of 17 is nog altijd een groot verschil, zeker wat het wettelijke betreft.
Als Tibo effectief klacht neerlegt tegen Bram, zou hem dat wel eens heel duur te staan kunnen komen.
Maar 'de oplossing' van Jana is nog een stapje verder: ontvoering.

En haar idee van 'het leven': we werken wel bij een wijnboer en daarna vinden we wel een ander jobke.
Door mijn werk kom ik dagelijks in contact met jongvolwassenen, zo naïef zijn ze op hun 15de toch maar zelden hoor! ;)

Maar dit houdt zeker niet in dat ik aan de kant van Tibo/Ellen sta :naughty:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ik een dochter van 15 jaar had, zou ik toch niet blij zijn als ze met Bram thuis kwam. Iedereen zegt wel van zijn verleden, dat is gebeurd en voorbij, maar Bram is een opvliegend geval, die onmiddellijk met zijn vuisten klaar staat, als dingen niet naar zijn zin gaan. Daar zou ik mijn dochter van 15 ook niet zo gemakkelijk aan toe vertrouwen. Bovendien lijkt Jana mij een beetje wereldvreemd kind. Maar dat kan ik mis hebben.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik kan dat kind echt niet zien. :crazy: :crazy:
En geloof me , niet alle tieners of tienermeisjes reageren of gedragen zich gelijk zij doet.

Echt een klein kind in alle opzichten , en dat heeft ze gisteren perfect bewezen...
Ik zou het absoluut niet erg vinden moest ze naar frankrijk gaan. Bye bye. :arrow:
0 x
Gesloten