dat was echt genieten vandaag! Het is altijd leuk om mensen met wie we praten te ontmoeten, maar hier was een beetje speciaal... Aarzelend, ben ik vanmorgen toch op gestaan. Met wie ging ik op stap? Goeie vraag! Maar ja, nu dat ik toch ongeveer wakker was kon ik evengoed opstaan he

cross cross cross naar het station! Ik was te laat (zoals gewoonlijk)... doorcrossen, kheb m'n ticket nog niet, cross cross, al even erg: kheb bijna sigaretten meer... Hier staan we dan op de trein te wachten richting Leuven. Alles goed, behalve dat het een beetje te vroeg is en dat ik ermee moest lachen (ook een beetje groen he Tine

)dat ik voor onbekenden ben zóóóóó vroeg ben opgestaan. Ticket gekocht, te laat om terug naar huis te keren. Hier ga ik daar op avontuur in m'n eentje. In leuven vlu een sms sturen naar Mieke. Mieke kan spijtig genoeg niet mee (ik hoop trouwens dat het nu beter gaat Mieke

) De enige persoon van wie ik het nummer had gaat niet mee. Ik ben verloren, ik weet dat ik de trein moet nemen naar Muizen. Maar waar moet ik daar wachten? Vergeten te checken op internet

Ok alles goed, zoals gewoonlijk. Planckendael in m'n eentje kan ook

Muizen! Ik stap af, geen kat(normaal de muizen waren daar

), niemand, nix, geen station. Wel een bord naar planckendael. Let's go dan. Misschien wachten ze daar. We zullen wel zien. Niemand weet dat ik kom

oeps. Na een mooie akelige weg kom ik uit in planckendael. Daar staat een groep van 3 mensen. Ze even bekijken, rondkijken,... euh? ... gaan vragen of ze toevallig niet op andere mensen wachten. En ja, bingo! Dat was onze R.W. met zijn vrouw en zijn dochter. Oeffff! Opluchting! En goed nieuws de anderen zijn op komst!

Ontmoeting! En let's go voor planckendael...
Degenen die niet gekomen zijn hebben echt iets gemist! 't was wel een beetje koud en veel beesten sliepen nog maar het was super leuk met echt leuke mensen!
Groetjes aan iedereen (die mee was)
GB
De rest komt later maar kmoet mijn was doen