05-02-2005 : Forum-uitstap naar Planckendael !

Gesloten
gentle butch
Nog geen rang

Bericht door gentle butch »

Ik zit nog altijd mijn geld aan het tellen en ben me aan het afvragen of ik mij in financiële problemen ga zetten. Kheb nog 25€ over om:
1° morgen uit te gaan
2° naar planckendael te gaan
3° op weekend gaan (eten) met mijn vriendin omdat we al een anderhalf jaar samen zijn...

dilemma dilemma :evil:
0 x
Afbeelding
Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl* :oops: :oops: :oops:
:P:P:P
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

1° uitgaan naar Planckendael
2° uitgaan naar Planckendael
3° uitgaan naar Planckendael

Neem uw vriendin mee en trakteer haar op nootjes.
Wij zorgen voor de gekoelde tomaten.
:D
0 x
Je suis la!
momo
Nog geen rang

Bericht door momo »

Zeg, 't opperbeste amusement hè morgen!!
0 x
In my head there's a greyhound station
where I send my thoughts to far off destinations
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

allez, 't zal hier vandaag RUSTIG zijn op het forum :lol:

allemaal véél plezier!!!
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Benny
Nog geen rang

Bericht door Benny »

Amai zeg!! Ik kan al niet meer wachten totdat ze hier een verslag zullen komen schrijven! Gaat er ook iemand foto's trekken?
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
Benny
Nog geen rang

Bericht door Benny »

En omdat jullie zolang weg zijn zal ik posten voor jullie allemaal!
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
Absolutt R.W.
Nog geen rang

Bericht door Absolutt R.W. »

R.W. en gevolg is terug T H U I S. En zonder overdrijving: dat heeft deugt gedaan!!! En zonder in cliché's te vervallen: de afwezigen . . .
De leeuwen hebben mij dus niet opgegeten. De bonobo's waren zeer opgetogen met onze aanwezigheid. De rest van het verhaal . . . . . komt.
Vanavond of vannacht. Of morgen. Of overmorgen. Of aanstaande donderdag. Dat kan ook begin maart worden. We zien wel.
Langs deze weg in ieder geval nogeens de hartelijkste groeten aan allen die vandaag uit waren naar Planckendael.
En dus net als ik T H U I S weg waren. Dus, eigenlijk.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

aha, het Planckendael-gevolg is thuis ;)

gedetailleerd verslag plz :P
0 x
Absolutt R.W.
Nog geen rang

Bericht door Absolutt R.W. »

sisken schreef:aha, het Planckendael-gevolg is thuis ;)

gedetailleerd verslag plz :P
Ik kan enkel voor mezelf praten, sisken. Ik ben idd. weer thuis. Het verslag volgt. Geduld blijft echter een schone deugd. :)
Voor het schrijven van de story hebben we oma gepromoveerd tot hoofdredacteur.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Christiaan R.W. schreef:Ik kan enkel voor mezelf praten, sisken. Ik ben idd. weer thuis. Het verslag volgt. Geduld blijft echter een schone deugd. :)
Voor het schrijven van de story hebben we oma gepromoveerd tot hoofdredacteur.
goh, en we weten allemaal hoeveel ik daarvan heb :twisted:

allez, zaak is te wachten tot tine hier arriveert ;)
0 x
gentle butch
Nog geen rang

dat was echt genieten vandaag! Het is altijd leuk om mensen met wie we praten te ontmoeten, maar hier was een beetje speciaal... Aarzelend, ben ik vanmorgen toch op gestaan. Met wie ging ik op stap? Goeie vraag! Maar ja, nu dat ik toch ongeveer wakker was kon ik evengoed opstaan he :wink: cross cross cross naar het station! Ik was te laat (zoals gewoonlijk)... doorcrossen, kheb m'n ticket nog niet, cross cross, al even erg: kheb bijna sigaretten meer... Hier staan we dan op de trein te wachten richting Leuven. Alles goed, behalve dat het een beetje te vroeg is en dat ik ermee moest lachen (ook een beetje groen he Tine :wink: )dat ik voor onbekenden ben zóóóóó vroeg ben opgestaan. Ticket gekocht, te laat om terug naar huis te keren. Hier ga ik daar op avontuur in m'n eentje. In leuven vlu een sms sturen naar Mieke. Mieke kan spijtig genoeg niet mee (ik hoop trouwens dat het nu beter gaat Mieke :) ) De enige persoon van wie ik het nummer had gaat niet mee. Ik ben verloren, ik weet dat ik de trein moet nemen naar Muizen. Maar waar moet ik daar wachten? Vergeten te checken op internet :? Ok alles goed, zoals gewoonlijk. Planckendael in m'n eentje kan ook :( Muizen! Ik stap af, geen kat(normaal de muizen waren daar :lol: :boo:), niemand, nix, geen station. Wel een bord naar planckendael. Let's go dan. Misschien wachten ze daar. We zullen wel zien. Niemand weet dat ik kom :? oeps. Na een mooie akelige weg kom ik uit in planckendael. Daar staat een groep van 3 mensen. Ze even bekijken, rondkijken,... euh? ... gaan vragen of ze toevallig niet op andere mensen wachten. En ja, bingo! Dat was onze R.W. met zijn vrouw en zijn dochter. Oeffff! Opluchting! En goed nieuws de anderen zijn op komst! :D Ontmoeting! En let's go voor planckendael...
Degenen die niet gekomen zijn hebben echt iets gemist! 't was wel een beetje koud en veel beesten sliepen nog maar het was super leuk met echt leuke mensen!
Groetjes aan iedereen (die mee was) :wink:

GB

De rest komt later maar kmoet mijn was doen :lol:
Laatst gewijzigd door gentle butch op zo 06 feb 2005, 05:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mijn verslagje zal ook voor morgen zijn, want ben zonet al voor de tv in slaap gevallen en dat was heus niet omdat ik met zo'n bende vermoeiende mensen op stap geweest ben vandaag. :wink: Eerder dat ik gisteren er wat te laat ingekropen ben. :)

Maar heb me alleszins geamuseerd vandaag ! Een serieus zootje ongeregeld tegengekomen en het was alleen idd wat frisjes vandaag. :)

Maar later meer, want Het Eiland gaat nu beginnen
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Allez ben dan toch effe op internet geraakt

En ist plezant geweest? mij gemist? :wink:
Ik wou echt dak erbij was :cry: :cry: :cry:

@gb sorry hè voor je te laten wachten ma ik had je nummer niet
met mijn broer gaat het trouwens al iets beter ma ben er toch nog ni goed van ze :cry: :cry:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
gentle butch
Nog geen rang

Mieke schreef:Allez ben dan toch effe op internet geraakt

En ist plezant geweest? mij gemist? :wink:
Ik wou echt dak erbij was :cry: :cry: :cry:

@gb sorry hè voor je te laten wachten ma ik had je nummer niet
met mijn broer gaat het trouwens al iets beter ma ben er toch nog ni goed van ze :cry: :cry:
Het was wel leuk, maar die stomme beesten sliepen nog allemaal... :roll: (goed idee he Frank, zo in de winter :wink: ) We hebben zelfs en foto van Bert hanciaux (een everzwijn) kunnen nemen en van philipe* De Winter ook(zo'n vogel dat z'n bek goed kan opentrekken om alleen maar onzin uit kramen en veel lawaai te maken :lol: )

Tuurlijk dat we je gemist hebben hoor, want met jou erbij zou 't ook echt leuk geweest zijn (daar ben ik zeker van :wink: )

Je moet je niet verontschuldigen, het was mijn schuld :) (zie pb) Nog heel veel moed en take care :)

* Zijn naam wordt officieel met een ph geschreven ben ik ook te weten gekomen dankzij mijn medeforummers :twisted:
0 x
Afbeelding
gentle butch
Nog geen rang

't zou toch stilaan tijd worden om te gaan slapen he. Kdenk dat ik een mooi gezicht ga trekken morgen bij het opstaan. Het was vandaag dé perfecte dag! (of gisteren, dat hangt ervan af hoe je bekijkt of course :wink: )

Ik ga jullie nu 3dagen moeten missen! Dat gaat pas moeilijk worden... :cry: Maar ik zal het zeker en vast overleven na deze leuke dag samen met jullie :wink:

En speciaal vr Tine :boo: (je hebt er gisteren zodanig veel om gevraagd dat ik het niet kon laten :lol: :wink: )
0 x
Afbeelding
Gesloten