Witse

Gesloten
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Witse

Bericht door Millie »

Jammer dat het zondag de laatste aflevering was. Al moet ik zeggen dat ik het laatste seizoen minder spannend vond dan de vorige.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Millie schreef:Jammer dat het zondag de laatste aflevering was. Al moet ik zeggen dat ik het laatste seizoen minder spannend vond dan de vorige.
hoh, ik was heel tevreden dat 't de laatste aflevering was. Ik ergerde mij dit laatste seizoen ongelooflijk aan die boerse Witse.
Ander en beter zou ik zeggen!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat ben ik volkomen met je eens, Rieka. Het was, vond ik, bovendien nogal te merken dat de acteur er schoon genoeg van had.
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Da's waar, Witse was een echte ongevoelige boer geworden. Maar ik zal vooral de acties van Van Deun en Dams missen, net zoals de goede acteurs die in de serie verschenen zijn.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik had de indruk dat de laatste reeks gewelddadiger was dan de vorige reeksen. Er werd vaker gezegd: geschikt voor kijkers van 16+ ? Of is dit een verkeerde indruk?
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

In de eindgeneriek van Witse wordt er gefilmd met een oude fabriek (vervallen) op de achtergrond... deze locatie lijkt sterk op de vervallen fabriek waar nu Guy gevangen gehouden wordt.. Iemand die er weet van heeft, of dit 2x dezelfde locatie is?
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Geen idee. Jij bent wel een heel oplettende kijker, zeg!
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ann+ schreef:In de eindgeneriek van Witse wordt er gefilmd met een oude fabriek (vervallen) op de achtergrond... deze locatie lijkt sterk op de vervallen fabriek waar nu Guy gevangen gehouden wordt.. Iemand die er weet van heeft, of dit 2x dezelfde locatie is?
Witse:
Afbeelding

Thuis:
Afbeelding

© VRT

Ik denk het dus niet ...
Millie schreef:Geen idee. Jij bent wel een heel oplettende kijker, zeg!
Dat merkte ik ook op, Ann+ heeft altijd alles gehoord en gezien !!
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Inderdaad, niet hetzelfde, maar beide gebouwen doen mij aan elkaar denken.... het zou m.i. niet ondenkbaar zijn, dat de beide filmploegen dezelfde locatie gebruiken..
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik heb nu pas de laatste aflevering gezien en ik vond het niet slecht. Ik vond vooral de schietpartij in de speeltuin knap gefilmd. De verhaaltjes waren niet altijd even sterk maar dat is bij elk feuilleton zo. De laatste minuten waren bijna ontroerend, toen je alle medewerkers en vriendinnetjes zag passeren van de afgelopen seizoenen.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Elke keer er z'on serie eindigd waarvan je geen enkele aflevering hebt gemist, heb je toch dat speciale gevoel vind ik.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ann+ schreef:Inderdaad, niet hetzelfde, maar beide gebouwen doen mij aan elkaar denken.... het zou m.i. niet ondenkbaar zijn, dat de beide filmploegen dezelfde locatie gebruiken..
Ik snap nu waarom ik het dacht, bij Witse staan er dezelfde geel-zwarte palen als stutpalen, als gisteren op de achtergrond in de scene waar Jens en Katrien staan ruzie te maken... maar wellicht zullen die geel-zwarte palen wel op meer plaatsen in de bouw gebruikt worden.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Ja, en als ze die niet meer nodig hebben maken ze er verkeerslichten van :lol:

Eddy
0 x

Viva Hércules !

Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Hoe is dat geëindigd ? Ik had de laatste reeks opgenomen en onzen digicorder is gecrashed.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Heel kort : in de laatste aflevering vallen er heel wat onschuldige doden en Witse krijgt het duidelijk steeds moeilijker om hier mee om te gaan. Even insinueren ze dat hij zelfmoord zal plegen maar later blijkt dat hij na een korte schorsing (hij heeft de dader van een moordpartij neergeschoten) vrijwillig zijn badge inlevert en het voor bekeken houdt.

Eddy
0 x

Viva Hércules !

Gesloten