Jawadde, en ik die dacht dat een cowboyhoed het ergste was wat ze op het hoofd van "Jacques" konden zetten. Wederom een grote vergissing want die pruik van gisteren sloeg echt alles
En volgende week blijkbaar een rol voor Majtine. We weten weer waar naar uit te kijken (<-- voor alle duidelijkheid, dit moet een sarcastische smiley voorstellen )
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Essa schreef:
En volgende week blijkbaar een rol voor Majtine. We weten weer waar naar uit te kijken (<-- voor alle duidelijkheid, dit moet een sarcastische smiley voorstellen )
Ik vind dat Christel Domen een behoorlijke acteerprestatie neergezet heeft gisteren.
gisteren was er een herhaling van de 11ste uitzending van reeks 1 en daar kwam Leontien erin alias Mevr. Kuypers, kvond het wel grappig met die pantoffels aan en 'ouderwetse' kleren, da was wa anders dan de leontien met hakjes en een mantelpakje of een chique badjas.
Mette Marit schreef:aha dankzij schoonvader te weten gekomen dat Witse 'back on track' is..
was goeie aflevering! goooooooooooooo Witse!!
Smaken verschillen dus soms heel erg; wij vonden het een barslechte aflevering... volgende keer beter aub.
Inderdaad smaken verschillen. Ik vond ze wel goed. Maar ik ben dan ook een grote fan van Witse.
Ik vond vooral het einde goed. Heel onverwacht.
Op naar volgende week!
Mette Marit schreef:aha dankzij schoonvader te weten gekomen dat Witse 'back on track' is..
was goeie aflevering! goooooooooooooo Witse!!
Smaken verschillen dus soms heel erg; wij vonden het een barslechte aflevering... volgende keer beter aub.
Inderdaad smaken verschillen. Ik vond ze wel goed. Maar ik ben dan ook een grote fan van Witse. Ik vond vooral het einde goed. Heel onverwacht.
Op naar volgende week!
jah, toen ze zeiden dat er speeksel van een hond op zijn gezichtje was gevonde, ja toen hadden we het ook door...
Daarvoor ware de verdachten
*de mama
*diene viezen vent van op café