Oh, maar die hulp kan hij prima buiten beeld krijgen, toch?jessie V. schreef:Ik heb het geluid afgezet. Ik kan die jongen niet meer horen!!!!!!!!!!
En hulp hoeft hij van mij niet te krijgen, gewoon vertrekken.

Oh, maar die hulp kan hij prima buiten beeld krijgen, toch?jessie V. schreef:Ik heb het geluid afgezet. Ik kan die jongen niet meer horen!!!!!!!!!!
En hulp hoeft hij van mij niet te krijgen, gewoon vertrekken.
ja, serieus ziek.Christel schreef:Hoe hij daar bleef zitten met Femke in zijn armen, "wachten tot het kindje weg is"... Pfff....![]()
Dat zou ik van Femke wel gaan denken ja, wat een onnozele hals.....Kwast schreef:Is de rest dan zo volkomen debiel?
Dat zouden de scenaristen moeten beantwoorden.Kimmetje schreef:Ik vind het enerzijds goed dat ze zo'n onderwerp als manisch-depressief zijn aankaarten in Thuis. En Rafael zet zn personage zeker goed neer. Ik vind alleen dat ze het nogal cru stellen. De trekjes zoals halsoverkop naar Parijs vertrekken, de taxi kapen, 3 parfums kopen passen perfect binnen manie. Maar voor mij gaat dat brandstichten, een miskraam uitlokken,... toch wat te ver. Dat zijn eerder psychopatische trekjes. Die kaderen volgens mij niet binnen zijn bipolaire stoornis. Misschien willen de schrijvers hiermee meer de link leggen naar zijn vader Mike?
Hij zou alleen maar spijt hebben wanneer Femke niet meer wakker zou worden. Van zijn daden (veroorzaken miskraam) heeft hij volgens mij alles behalve spijt. Alleen is hij nu bang dat het gaat uitkomen. En uitkomen zal het zeker. Benieuwd of hij het dan zal oplossen met een zelfmoord poging want dat zou wel de simpelste oplossing zijn voor hem vanuit zijn standpunt gezien dan. Ik hoop dat Femke er snel achter komt dat hij de schuld is van haar miskraam en hem dan is goed aanpakt. Denk niet dat hij er mee weg komt dit keer alleen hopen dat het niet te lang gaat duren thuis kennendeKimmetje schreef:
Denk wel dat Rafael er spijt van heeft nu het niet zeker was of Femke wakker ging worden.